Twee jonge Franse schrijvers in het voetspoor van Ionesco TONEEL IN PARIJS Zaak Mia Versluis vandaag voor het Hof te Arnhem Vers-telefoon snel exit „Anne Frank" als oratorium T eleac-cursisten vreesden B.V.D. Kaart en Debussy Beishuizen over „zijn" Grand Gala Thuiskomst" kost honderd leden i Radio-vrijdag Televisie-vanavond Televisie-programma 2 DONDERDAG 7 MAART 1968 13 Grimmig Nu zijn de narcissen op hun mooist! Neem een paar bossen mee. Want dat felle geel staat zo apart in huis. Narcissen brengen sfeer. Woede s De Velasques Keurkorps 7. Een nieuwe sigaar in een nieuwe verpakking. Natuurgedroogd, verrassend mild en vol karakter. 7 voortreffelijke sigaren in handige doos, die gemakkelijk in uw colbertzak past. 28 stuks in fraaie luxe kist. Steek eens op, zo'n Velasques Keurkorps 7! 7 Stuks 2,45 28 Stuks 9,80 (Van onze correspondent) PARIJS. Onder de jonge kunste naars hebben vooral de toneelschrijvers het moeilijk om het publiek te bereiken en zich daarna eventueel ook nog be kendheid, roem plus een bestaan te ver werven. Het staat vast, dat een toneel directeur. die vandaag het hoofd toch al niet zo gemakkelijk boven water houdt, een heel grote dosis idealisme moet be zitten om bij al zijn zorgen ook nog eens het risico te voegen, dat de opvoering van een onbekend stuk van een onbeken de auteur altijd blijft. Reden te meer om met oprechte sympathie de kennismaking te registreren van twee jonge schrijvers wier eerstelingen een onmiskenbare be lofte inhouden. DE NAAM COPI had, in ander ver band, al een bekende klank vanwege de wat sophisticated-gestemde en stereotiep- getekende geschiedenisjes, die het Parij- se weekblad .Nouvel Obeservateur' in elk nummer publiceert: verhaaltjes over of dialogen tussen een slak of een ander dier en een vrouw met een enorme kok kert van een neus, waarvan de pointe door de tekenaar bewust in de lucht leek te worden opgehangen. Datzelfde wazige karakter, waarachter je van alles zoeken kan maar dat niet temin in het onbestemde blijft zweven, vond ik terug in zijn toneelstuk „De dag van de droomster" dat momenteel in het Lutêce-theater wordt opgevoerd. Een droomster die wordt omringd door vier of vijf jonge lieden, die als chimpansees door hangmatten en boomtakken sprin gen en klauteren, zonder dat enig ver standelijk, dichterlijk of lijflijk contact tussen hen ooit tot stand lijkt te kunnen komen. In tegenstelling tot zijn Poolse collega, de karikatuurtekenaar Mrozek. die men als dramaturg van „Tango" en andere stukken herinnert, mist Copi die wel wat aan de vroegere Ionesco van de „Ka le zangeres" of „De les" doet denken voorlopig nog de duidelijke greep op het theater-medium, zodat je met hem nog niet zo goed weet waar ja aan toe bent. MET JEAN-CLAUDE GRUMBERG, de andere nieuweling, sta je daarentegen te genover een jonge auteur die zelf ver scheidene jaren het beroep van acteur heeft uitgeoefend en wiens instinct voor het theater weinig plaats voor twijfels laat. Ook zijn stuk is een eersteling, „Mor gen uitzicht op straat" en het is een nog al grimmige persiflage op de hedendaagse gezeten bourgois. In dat opzicht kan Grumberg direct naast een Boris Vian, een Frisch of de reeds genoemde Mro zek worden geplaatst. Dat uitzicht op straat biedt Grumberg vanuit een éénkamerwoning, waarin een echtpaar van middelbare leeftijd zich sa men mt zijn twee grotere kinderen, plus nog een huurder in de persoon van een Céline-achtige clochard, heeft teruggetrok ken omdat de revolutie is uitgebroken en iedereen zich dus wel wat behelpen moet. Een ander gevolg van die burger oorlog, die wordt gevoerd tussen rijk en arm, is dat het gezin van radio en tele visie is verstoken, zodat men voor de dagelijkse verpozing en de conversatie uit sluitend is aangewezen op de aanblik van de revolutiescènes, die met de vrijblijven- ADVERTENTIE (Van een speciale verslaggever) ARNHEM. Voor de civiele kamer van het Arnhemse gerechtshof dient van daag achter gesloten deuren een belangrijke zaak. Als beklaagde staat ach ter die deuren een arts-narcotiseur trecht die, blijkens de uitspraak van het regio naal medisch tuchtcollege in Zwolle, een fout heeft gemaakt bij de operatie op 14 april 1966 in het Enschedese ziekenhuis „Ziekenzorg" van het toen 21-jarige meis je Mia Versluis. Hem werd een boete opgelegd. Uit het feit dat de geneeskun dig inspecteur van volksgezondheid in de provincie Overijssel tegen deze volgens hem te lichte straf in beroep ging, mag men concluderen dat het falen van ge noemde arts niet gering is geweest, al thans het vertrouwen in de medische stand heeft benadeeld. De vader van Mia Versluis heeft, na vele teleurstellingen te hebben ondervon den bij zijn pogingen om antwoord op zijn vragen te krijgen, publiciteitsmedia te hulp geroepen en zo werd deze kwestie een geruchtmakende zaak. Er ontstond een algemene ongerustheid, die met het behandelen van zo'n zaak achter gesloten deuren en met het verzwijgen van de uitspraak, die eerst het medisch tuchtcol lege deed en straks het hof zal doen, niet zal worden weggenomen. Aangezien de narcotiseur een geldboete is opgelegd door het medisch tuchtcollege, kwam het beroep in deze zaak voor het gerechtshof. Was de beklaagde een berisping of waar schuwing gegeven, dan zou een appel volgens de medische tuchtwet behan deld zijn door het centraal college in Den Haag buiten de heer Versluis om. Voor het gerechtshof in Arnhem zit hij als klager in eerste aanleg op de voorste rij, heeft als leek tussen medici en ju risten het recht alle stukken in te zien en voor zich te laten pleiten. Hem kan geen zwijgplicht opgelegd worden, maar uit morele overwegingen zal hij moeilijk mededelingen aan derden kunnen doen. Volgens de medische tuchtwet is het mogelijk een uitspraak bekend te maken. In artikel 14 staat: „Het centraal college of het hof, dat de beslissing heeft geno men, kan bepalen die die beslissing met het oog op het algemeen belang voor be kendmaking in aanmerking komt". Het hof in Arnhem staat vandaag voor een moeilijke zaak, niet alleen wat de schuldvraag van de terechtstaande arts betreft, maar ook met de betrekking tot de vraag of het algemeen belang met openbaarheid gediend is. 807 (Van onze correspondent) LEEUWAREN. Het beluisteren van Friese poëzie per telefoon, de zogenoemde „Operatie Vers", zal in zijn huidige vorm geen doorgang kunnen vinden. Metingen hebben uitgewezen dat vijf netlijnen noodzakelijk zijn om alle op roepen te kunnen verwerken, gesteld dat de belangstelling op hetzelfde peil blijft. Deze lijnen zullen dan niet in Franeker, maar in Leeuwarden ter beschikking worden gesteld, in zogenoemde „veel spreker-honderdtallen". Uit de metingen bleek, dat op een druk ke dag 8000 oproepen werden ontvangen, waarvan er slechts 2000 slaagden. Gemid deld werden 5 tot 7000 oproepen gepleegd. Door het drukke verkeer werden ande re abonnees dikwijls gehinderd, niet al leen door de intensiteit van het verkeer, maar eveneens door verkeerd kiezen. De initiatiefnemers trachten thans gelden te verzamelen om deze ruimere opzet te kunnen realiseren. de hartstocht van een voetbalmatch wor den aanschouwd en van commentaar voor- sn. In het tweede bedrijf wordt het ver trek bovendien nog tot mitrailleurnest in gericht, omdat het gezelschap met twee huursoldaten een zwarte en een blanke is uitgebreid. Maar zelfs als er even later doden vallen (de clochard-huurder wordt door de neger vermoord en de blanke soldaat krijgt een kogel in de buik) blijft de verstandhouding tussen de kamer bewoners en de gebeurtenissen die zich onder hun ogen voltrekken van louter-pla- tonische, consequent-ongeëmótioneerde aard. „Uitzicht op straat", zoals men zal hebben begrepen, het proces van de on verschilligheid, de hypocrisie, het cynisme, kortom de domheid van een maatschappe lijke klasse, die over alles meepraat en niets begrijpt en onbewust alleen nog maar in een zekere „sociale orde" gelooft, waarvan het herstel nu aan de zorgen van vreemde huursoldaten toevertrouwd moest worden. Grumberg beschrijft, hoe zijn personages de passieve toeschouwers van hun eigen maatschappelijke onder gang geworden zijn, een beschrijving vol ijskoude, ingehouden woede, die van tijd tot tijd in homerische lacheffecten ont laadt. Ik zal intussen niet ontkennen dat er ook in deze persiflage of farce van Grum berg, die nog geen dertig jaren telt, wel invloeden van oude dramaturgen aan te wijzen zijn. Maar dit stuk laat ruim vol- originaliteit zien, wat de slotsom rechtvaar- orginaliteit zien, wat de slotsom rechtvaar digt, dat de verschijning van Jean-Claude Grumberg als een verrijking van de jong ste generatie van Franse dramaturgen mag worden begroet. Het muziekfestival, speciaal gewijd aan hedendaagse muziek, dat volgend jaar in februari zal plaatsvinden tijdens de Biën nale van Berlijn, zal o.a. het werk „Anne Frank" van de Genuese componist Leo- poldo Gamberini brengen. Het stuk dat zal worden uitgevoerd on der leiding van de dirigent Otmar Suit- ner, is geschreven voor koor en sopraan met orkest en electronische geluiden, op de originele tekst van „Het Achterhuis". De componist Gamberini kreeg van de vader van Anne Frank toestemming om de muziek direct te schrijven op de tekst van het dagboek die hij, waar nodig, ver kort heeft. Leopoldo Gamerini is vooral bekend bij de enthousiaste liefhebbers van oude wer ken. Hij houdt zich veel bezig met polyfo- nische muziek en is dan ook de oprichter en leider van het Maflrigaalkoor van Ge nua, dat onlangs met concerttournées veel succes heeft geoogst. „Anne Frank" zal worden uitgevoerd in oratorium-vorm, maar de dirigent Suitner is reeds voornemens een totaal nieuwe en scenering te gebruiken voor een volgende gelegenheid. (Van een onzer verslaggevers) DELFT. Zes van de 14.000 cursis ten Russisch van de stichting Teleac, die met de stichting naar de Sovjet-Unie zou den reizen, hebben hun verontrusting uit gesproken omdat zij een folder hebben ontvangen van het reisbureau Vernu. Dit bureau is de grootste vertegenwoordiger in ons land van de Russische reisorgani satie Intourist. Aanvankelijk waren zij be vreesd dat hun namen op een lijst van de Binnenlandse Veiligheidsdienst waren gekomen. Teleac had als afsluiting van de tele visiecursus Russisch een reis naar Mos kou willen organiseren. Dit bleek even wel voor Teleac te gecompliceerd te zijn, zo zei ons de heer Engers van Teleac. De stichting nam contact op met de Ver nu, maar verstuurde zelf folders over een Ruslandreis naar de cursisten. „Men moet dit zien in het kader van de dienstverlening", aldus de heer Engers, die er aan toevoegt, dat met de adres sering de grootste omzichtigheid is be tracht. Vernu heeft, aldus Teleac, van de stichting geen namen gehad. Twee van de zes verontrusten zijn door de verklaring van de stichting gerustge steld. „We nemen aan dat de anderen dit ook zijn", aldus de heer Engers. HILVERSUM Beide programma's brengen vanavond naast een aantal series wat cultuur: Nederland één laat Johan Kaart aan het woord over zich zelf, op twee zien en horen we de wereld van Debussy. Het voorprogramma op het eerste net bestaat uit Pipo, de reclame, het journaal en dan de TROS met Mr. Ed. Z'n baas, Wilbur Post, wil een paar oorbellen kopen voor zijn jarige vrouw, maar hij is zo verdiept in het schaak spel met het sprekende paard, dat het hem helemaal is ontschoten. Als h ij dan toch nog snel naar de winkel gaat, blijkt daar een man te staan die luis tert, waar hij de sieraden zal verstop pen. Die man is een inbreker. Dan Mr. Terrific. Hij wordt naar de bergen ge stuurd om een geheime whisky-stoke rij op te sporen. Hij ontmoet de fami lie Hillbillies met een achttienjarige dochter, met wie hij trouwplannen maakt. Als ze bij de pomp komt gaat haar verliefdheid over op Hal, met wie ze zonder meer wil trouwen. Als Hal de bergen in gegaan is en het huwe lijksbootje klaar ligt, verijdelt Mr. Terrific op het nippertje de plannen. Na het journaal eerst „Kleine men sen hebben grote Wensen" en vervol gens een aflevering van „Danger Man". Een medewerker van de Britse am bassade in Parijs, Edmund Bierce, verdwynt op weg naar Bonn, waar hij een belangrijk document moet afleve ren. Als John Drake zich met zijn op sporing bemoeit, komt hij in aanraking met verscheidene vrouwen. De eerste is Virginia, de vrouw van Bierce, die niet op de hoogte blijkt te zijn van de belangstelling die haar echtgenoot aan de dag legde voor andere dames. Om aan hun wensen tegemoet te komen had Bierce geld nodig, dat hij leende van een man, die hij later niet terug kon betalen. En dan rest hem nog maar de mogelijkheid de man te doden. „Moment" is ditmaal gewijd aan de Haarlemse Voorjaarsbeurs, die van 29 februari tot en met 10 maart wordt gehouden in de Kennemer Sporthal» Tot slot van de avond „Kaart over Kaart". Mary Schuurman heeft een gesprek met de toneelspeler Johan Kaart. Kaart heeft een lange carrière achter de rug; hij trad op in vele films, televisiespelen en niet te ver geten als Mr. Doolittle in de musical „My fair Lady". In het voorprogramma op het twee de net, dat door de NTS wordt ver zorgd, Pipo, de reclame, het nieuws, het gewestelijk journaal en Mensen in de Sport. Na het journaal gaat de KRO verder met de vierde aflevering van het feuilleton van Eli Asser „Mijn Broer en Ik". „Het is nooit goed wat je doet voor die meiden" is de titel. De heren Kalleman en hun vrienden krijgen te maken met een aantal judo- en karatespecialisten. Ze willen geen ruzie, maar om het fijn te houden heb ben ze de hulp en steun nodig van een filmproducer. Het volgende program maonderdeel is „Gamma", het weten schappelijk journaal, waarin aandacht wordt besteed aan het fundamenteel onderzoek over het geluid, aan presta tiebeloning en aan een nieuw ontdekt handschrift van Hugo de Groot. Het volgende half uur is voor de muziekliefhebbers: De Franse compo nist Claude Debussy die een halve umnnnnn ADVERTENTIE Repetitie voor het Grand Gala De Indiaanse zangeres Buffy St. Marie begeleidt zichzelf door op een boog te tokkelen. eeuw geleden overleed wordt her dacht. Fania Chapiro en Peter Bark spelen enkele van zijn werken „tegen de achtergrond van Parijs tijdens het fin de siècle". Debussy heeft het leven van een bohemien geleid. Hij verkeer de veel in de Parijse salons, maar proefde ook de bittere smaak van de armoede. De avond wordt besloten met een programma van de KRO en RKK onder de' titel „Plaats voor nieu we mensen". Het is een film over daadwerkelijke ontwikkelingshulp in het zuiden van Chili. Daar worden pogingen ondernomen om pachtboeren een stukje eigen grond te geven en zo het land tot ontwikkeling te brengen. AMSTERDAM. „Het is onzin ook maar een moment te veronderstellen dat één mens een heel Grand Gala kan organiseren. Dat heb ik dan ook niet gedaan. Terwijl ik mij twee we ken heb teruggetrokken op de Cana- rische Eilanden hebben twee geweldi ge mensen, mijn secretaresse Erna Martens en Wim Schipper het meest verschrikkelijke werk opgeknapt. Ge heel foutloos, het is jammer voor me zelf dat ik dat moet bekennen. Ieder mens wil graag onmisbaar zijn". Deze woorden komen er zeer na drukkelijk uit bij Piet Beishuizen, di recteur van de Commissie Collectieve Grammofoonplaten Campagne (CCGC) Terecht overigens: hij is enigszins ge schrokken van een interview waarin de indruk werd gewekt dat hij de eni ge en de grote man achter het Gala zou zijn en dat vindt hij iets te veel eer. De CCGC, zo vertelt hij, „bestaat uit zes vertegenwoordigers uit de han delswereld en zes uit de wereld van importeurs en fabrikanten. Beide groe pen leveren een belangrijke bijdrage. Uit het budget van de CCGC wordt twee keer per jaar het Grand Gala be kostigd. Wat het populaire gedeelte betreft, dat morgen in het RAI-congrescen- trum in Amsterdam wordt gevierd, zitten er heel wat haken en ogen aan de organisatie. De formule voor dit jaar, zo werd in kleine en grote com missies overeengekomen, luidt: in de eerste plaats een goede, gevarieerde show, ten tweede een show die zoveel mogelijk op commercieel terrein de contributanten recht doet en in de derde plaats het deelnemen van Ne derlandse artiesten, zij het dan dat dit wordt beperkt tot diegenen die een Edison hebben gewonnen. Dat zijn dan Ramses Shaffy, Boudewijn de Groot, Cuby and the Blizzards en Willy Al- berti. Met Alberti's bijdrage is trou wens iets bijzonders aan de hand: Wim Sonneveld, die samen met Ina van Faassen de show presenteert, zingt met Willy een duet, dat na het Gala als plaatje uitgegeven zal worden. Om geschikte buitenlandse artiesten te vinden is er een respectabele tijd nodig, maar om die mensen te bewe gen een contract met de CCGC te te kenen en naar Nederland te komen is nog moeilijker. „Een kwestie van sta pels contracten en brieven versturen, je nek breken over de onmogelijke ei sen van managers, die variëren van de kleur van de vloerbedekking in de ho telkamer tot een fles whisky in de kleedkamer. Dat soort zaken knapt En- na Martens allemaal op, ik zou er tureluurs van worden". De AVRO zal het Grand Gala uitzen den, in kleur. Jef de Groot voert de regie, de totale produktie is in handen van Wim Schipper, die door zijn gram mofoonplatenmaatschappij Bovema vrijwillig hiervoor is afgestaan. AMSTERDAM. De VPRO heeft naar aanleiding van de t.v.-uitzending van Harold Pinter's toneelstuk „De Thuiskomst" meer dan honderd bedank jes gekregen. Dit deelt VPRO-direc- teur ds. N. Immink in het program mablad „Vrije Geluiden" m ee „De thuiskomst" schrijft hij, behoort tot het normale repertoire van onze schouwburgen, maar toch zijn er altijd weer mensen die niet willen toestaan dat een dergelijk stuk dankzij de tele visie ook de tienduizenden bereiken kan die er niet in de schouwburg kennis van konden nemen. Die bevoogding is uit de tijd, aldus ds. Immink, wij zul len als kritische, mondige mensen de ontmoeting moeten aandurven met wat ait cultuur en samenleving op ons afkomt". HILVERSUM I. 7.00 Nws. 7.10 Het levende woord. 7.15 Badinerie. 8.30 Nws. 8.32 Voor de huisvrouw. 9.35 Waterstanden. 9.40 Schoolradio. 10.00 Klassiek- en semi- klassiek platenprogramma. 11.00 Nws. 11.02 Voor de zieken. 12.00 Van twaalf tot twee. 14.05 Schoolradio. 14.30 Mu- j siësta. 15.00 Klassieke gramm. muziek. 15.30 Voor oudere luisteraars. 16.00 Nws. 16.02 Actualiteiten 16.07 Neder landse amusementsmuziek. 16.30 Voor de tieners. 17.15 Jazztrio met zangso liste. 17.30 Sportkompas. 17.50 Actuali teiten. 18.00 Kerkorgelconcert. 18.30 Nws. 18.46 Actualiteiten. 19.00 Lichte gramm. muziek. 20.15 Grand Gala du Disque populaire 1968. 23.55 Nws. HILVERSUM II. 7.00 Nws. 7.10 Ochtendgymnastiek. 7.20 Lichte gramm. muziek. 7.54 Deze Dag. 8.00 Nws. 8.11 Radiojournaal. 8.20 Lichte gramm. muziek. 8.50 Morgenwij ding. 9.00 Operamuziek. 10.00 Voor de kleuters. 10.10 Arbeidsvitaminen. 11.55 Beurs. 12.00 Blik op de wereld. 12.26 Meded. t.b.v. land- en tuinbouw. 12.29 Overheidsvoorlichting, voor de land bouw. 12.40 Lichte gramm. muziek. 12.49 Praatje. 13.00 Nws. 13.11 Actua liteiten. 13.30 Klassiek gramm. muziek. 14.20 Wikken en wegen: consumenten rubriek. 14.30 Klankbeeld over Perugia. 15.00 Vliegende blaadjes. 15.20 De toe komst van het Noorden (lezing). 15.30 Lichte gramm. muziek. 16.00 Nws. 16.02 Thuis. 16.30 Voor de kinderen. 16.45 Moderne muziek. 17.40 Informa tie. 18.00 Nws. 18.16 Berichten. 18.20 Uitzending van het C.P.V. 18.30 Hee: programma voor onvolwassenen. 19.00 Jazz-rondo. 19.20 De Nederlander van morgen, lezing. 19.30 Nws. 19.35 Criterium, kunstrubriek. 20.00 Sexege- se: gesprekken over sexualiteit en mo raal. 21.00 Moderne muziek. 22.30 Nws. 22.40 Actualiteiten. 22.55 Lichte gramm. muziek. 23.55 Nws. HILVERSUM III. 9.00 Nws. 9.02 Plaatjes voor de pep. 11.00 Nws. 11.03 Licht gevarieerd pla tenprogramma. 12.00 Nws. 12.03 Agent 000. 13.00 Nws. 13.03 Programma met Hans Kemna. 13.30 Help. 14.00 Nws. 14.02 Actualiteiten. 14.05 Nieuwe gramm. platen. 15.00 Nws. 15.03 Lichte muziek. 16.00 Nws. 16.03 Operette-varia 17.00 Nws. 17.02 Sportjournaal. 17.05- 18.00 Gevarieerd platenprogramma. BRUSSEL 324 m. 12.00 Nws. 12.03 Lichte muziek. 12.40 Weerbericht. 12.48 Lichte muziek. 12.55 Buitenlands persoverzicht. 13.00 Nws. 13.20 Tafelmuziek. 14.00 Nws. 14.03 Schoolradio. 15.30 Lichte muziek. 16.00 Nws. 16.03 Beurs. 16.09 Lichte muziek. 17.00 Nws. 17.15 Etnische muziek. 17.45 Lichte muziek. 18.00 Nws. 18.03 Voor de soldaten. 18.28 Paardesport. 18.30 Lichte muziek. 18.35 Tips voor het ver keer. 18.40 Lichte muziek. 18.45 Sport. DONDERDAG 7 MAART Nederland I 18.50 Pipo de clown. 18.56 Reclame. 19.00 Journaal. 19.03 Reclame. 19.06 Wilbur staat schaakmat (TV- feuilleton), 19.30 Stanley en de bergbewoners (TV-feuilleton). 19.56 Reclame. 20.00 Journaal. 20.16 Reclame. 20.20 Kleine mensen hebben grote wensen, feuilleton). 21.35 Momentim pressies van de Haarlemse Voorjaarsbeurs. 22.00 Interview met de acteur Johan Kaart. 22.40 Journaal. Nederland II 18.50 Pipo de clown. 18.56 Reclame. 19.00 Journaal. 19.03 Van gewest tot gewest. 19.25 Mensen in de sport. 20.00 Journaal. 20.16 Reclame. 20.20 Mijn broer en Ik, (TV-feuilleton). 20.55 Gamma. 21.30 Muzikaal herdenkingsprogram ma gewijd aan Claude Debussy. 22.00 Plaats voor nieuwe mensen; ontwikkelingswerk in Zuid- Chili. 22.30 Journaal. VRIJDAG 8 MAART Nederland I 10.20 Schooltelevisie. 18.50 Pipo de clown. 18.56 Reclame. 19.00 Journaal. 19.03 Reclame. 19.06 De High Chaparral (TV-feuille- ton). 19.56 Reclame. 20.00 Journaal. 20.16 Reclame. 20.20 Grand Gala du Disque Popu laire 1968. 21.40 De vliegende Non (TV-feuille- ton). 22.05 Journaal. 22.15 Grand Gala du Disque Popu laire 1968. Nederland II 18.50 Pipo de clown. 18.56 Reclame. 19.00 Journaal. 19.03 Weekjournaal voor gehoorge stoorden. 19.25 Open Oog, tips voor het vrije weekend. 20.00 Jornaal. 20.16 Reclame. 20.20 De postzegel (politiefeuilleton). 21.35 Farce Majeure. 21.55 Koorzang. 22.05 Actualiteitenrubriek. 22.25 Journaal.

Krantenviewer Noord-Hollands Archief

IJmuider Courant | 1968 | | pagina 13