Televisie e VPRO-vrij dag minderheden komt op voor samenleving m Deel raad voor Hertzberger Frits v.d. Poel bedankt voor VPRO-satire Kantoorbedienden als karikatuur Nieuw gezelschap voor spelen van Heyermans 0RGELNIEUWS SIERADEN PHILIPPE SCHELTEMA: ONDERWERP ALS SABOTAGE IS VASTSTELLEN VAN FEITEN Niet opzettelijk provocerend Trend: informatie voor jongeren Spel over computer-dreiging bij de Nieuwe Komedie HET NEDERLANDS TONEEL OPGERICHT Alphenaar T.Y. vanavond Radio zaterdag ROB SIPKES TV vrijdag TV zaterdag mm VRIJDAG 2 OKTOBER 1970 (Van onze correspondent) HILVERSUM „Als dominee Spelberg dat allemaal hoorde zou hij zich omdraaien in zijn graf", aldus een verontrust lid van de VPRO. De on gerustheid betreft de toon van het programma VPRO-vrijdag, dat tijdens het een jaar durende bestaan het luisterpubliek duidelijk in twee kampen heeft verdeeld, notoire vóór- en notoire tegenstanders. Verontrust heeft men zich van bepaalde zijde ook getoond over een onderwerp in VPRO- vrijdag van vorige week waarin een aantal militairen aan verslaggever Peter Flik vertelden hoe makkelijk men in het Nederlandse leger kan sabo teren. Ministers Den Toom (Defensie) en Polak Justitie) hebben het band je van de reportage nog eens afgeluisterd en de Amsterdamse officier van Justitie mr. Hartsuiker heeft de rijksrecherche opdracht gegeven hetzelfde te doen. Stappen tegen het provocerende programma worden overwogen. Veel telefoontjes HAMMOND V 500 5900,- KRUISWEG 47-49 HAARLEM TEL 023-320244 MUZIEKCENTRUM IN UTRECHT NA MISLUKT EXPERIMENT Belgische radio en TV staken ,Zet maar af' Nieuw bestuur Ned. Bachvereniging DEN HAAG In het begin van de voorstelling zag je het al: daar hangt een computer boven het hoofd van die kantoormensen. Die komt vast en zeker naar beneden. En ja hoor, aan het eind van het stuk kómt die com- Moderne gouden en zilveren iiiii mmm Philippe Scheltema, 36 jaar oud, eind redacteur van het programma: „Het sa botage onderwerp was het nuchter vast stellen van feiten. We gaan provocerende radio niet uit de weg, maar we maken niet een opzettelijk provocerend program ma." En regisseur Nico Haasbroek 26 jaar, freelance-journalist: „We proberen een goed programma te maken, een goed programma is voor mij een produkt van de werkelijkheid. Dat kan provocerend uitvallen." Vandaag, vrijdag, zullen in de huiska merachtige studio in de VPRO-studio aan de 's Gravenweg in een wijde kring rond de presentatietafel op de hard houten stoeltjes weer mensen zitten, gestoken in een hippe outfit, die zwijgzaam de com mentaren op het wereldgebeuren, gespro ken door Wouter Gortzak en Godfried van Benthem van der Berg, volgen. De com municatie met de studiobezoekers is nog niet zo goed van de grond gekomen. Ie dereen mag vrij binnenlopen en vrij rea geren tijdens de uitzending. De telefoni sche communicatie met de luisteraars is daarentegen zeer intensief. In de beginperiode kwamen 200 reacties per uitzending binnen en dat aantal schommelde in de afgelopen maanden rond de 100 en 150. Niet alle telefoontjes komen in de uitzending, maar iedereen krijgt wel antwoord. Of van de telefoon redactie, of later schriftelijk van de ma ker van het onderwerp waarop wordt ge reageerd. De reacties lopen nogal uiteen. Meldingen van het kraken van leegstaan de huizen door kabouters komen in het VPRO-vrijdag-archief veelvuldig voor. De mededeling dat Wouter Gortzak een schurk is, vriend van de Palestijnen (na het uitspreken van een midden-Oosten- ADVERTENTIE Voor het eerst in Haarlem. Zaterdag doorlopende demonstratie in onze SHOWROOM. HAARLEM - DEN HAAG DELFT PHILIPPE SCHELTEMA commentaar) of een communist (na een commentaar op het bezoek van Soeharto) en scheldkanonnades zijn niet zeldzaam. VPRO-vrijdag biedt aan de emotioneel geladen luisteraar voldoende mogelijkhe den om „in te grijpen." De onderwer pen worden niet bewust provocerend ge kozen, maar een reportage over de Dam- slapers, de havenstaking in Rotterdam, de Kabouters, bejaarden partij 65- en een ondertverp als „invaliden en sexualiteit staan altijd garant voor reacties. Philippe Scheltema zegt: „VPRO-vrij I minderheidsgroepen in de samenleving. Philippe Scheltema: „Als VPRO zijn we zelf in de omroepwereld een minderheids- groep, dus dat is niet zo verwonderlijk. Het kritische karakter van de onder- I werpen gaat Nico Haasbroek niet altijd ver genoeg. „Af en toe, bij onderwerpen als „Waar is Dolle Mina gebleven," dan graven we lekker diep. Maar ondanks dat, VPRO-vrijdag is voor mij de enig juiste formule om radio te maken. Andere zui len hebben het VPRO-vrij dag-systeem wel overgenomen, maar komen niet aan een echt totaalprogramma toe. Het blij- ven blokprogramma's. Wie luisteren naar VPRO-vrijdag? Phi- I lippe Scheltema vermoedt, dat het jonge gezinnen zijn en politieke activisten en een grote middengroep, die niet zo gauw „geraakt is." UTRECHT. In de gemeenteraad van I Utrecht is donderdagavond een motie in gediend, waarin wordt gekozen voor het schemaplan van architect Herman Hertz berger voor de bebouwing van het Vre- denburg. In verband hiermee wordt voor- I gesteld de door B. en W. geadviseerde op dracht aan de architect A. Bodon niet te I verlenen. Deze motie, die door een groot deel van de gemeenteraad wordt gesteund, zet de bebouwing van het Utrechtse Vredenburg- plein op losse schroeven. In opdracht van de NV Hoog-Catharijne en de gemeente heeft architect Hertzber ger een algemeen als visionair erkend plan ontworpen, dat echter volgens B. en W. en de Hoog-Catharijne in zijn consequenties niet aanvaardbaar is. Daarom hebben B. en W. en de NV ge kozen voor de bebouwingsstudie van de heer Bodon. De indieners van de motie vinden echter dat de heer Bodon een tra ditioneel ontwerp heeft gemaakt. Zij kie zen voor de visie van de heer Hertzberger, ook al brengt dit vertraging met zich mee en een meningsverschil met de NV Hoog- Catharijne, die begin volgend jaar haar deel van het Vredenburgplein wil gaan bebouwen. Of de motie het in de gemeenteraad zal dag is een eerlijke poging om het medium I ^alen, is nog onzeker. _1 .-1 10 lYIolrDTI AA/ P I menteel begonnen wordt het nu een vast item in het vrijdagavondprogram ma van de VARA. Nico Knapper heeft zijn vaste ploeg bij elkaar weten te houden. Ida Bons, Carry Tefsen, Els je de Wijn, Martin Brozius en Jeroen krabbé. Dolf van der Linden en zijn Metropole orkest werken mee. De avond wordt besloten met de nieuwe rubriek van Koos Postema Een klein uur: U. Wat hel wordt is nóg niet helemaal duidelijk. Waar schijnlijk een variatie op Voor de Vuist weg, maar dan met een duidelij ke signatuur, dat wil zeggen met po- litiek-erin om zo te zeggen. Koos Pos tema stapte uit het Achter het Nieuws Team omdat hij meer vrijheid wilde en omdat hij met Zomaar een Zo meravond had bewezen een personali ty-show aan te kunnen. Hij krijgt nu de grote kans. (Van onze correspondent) HILVERSUM. Frits van der Poel heeft zich na één mislukte aflevering van zijn satirisch programma voor de VPRO-televisie „Is er nog wat?" te ruggetrokken. Het blijkt dat Van de Poel al vanaf het begin weinig enthou siasme voor het programma had, om dat zoals hij vrijdagmorgen zei, hij „geen zin meer had in de rol van TV- satiricus." Eind vorige week zag Van der Poel een proefprogramma, waarvan hij „zo geschrokken" was, dat hij afgelopen maandag de TV-leiding van de VPRO al mededeelde dat hij zich terugtrok. De VPRO wilde het programma toch doorzetten en deed dat in een gewij zigde vorm, met Hans Keiler als pre sentator en Van der Poel als „aanwe zige" in de studio. Deze opzet misluk te en leverde een bijzonder slecht stuk televisie op. De VPRO geeft toe, dat Frits van der Poel vanaf het begin, dat men hem voor een satirisch programma be naderde, had geaarzeld en nooit volmon dig in de plannen had toegestemd. Toen Van der Poel maandag „nee" zei, is er in de daarop volgende da gen koortsachtig geprobeerd hem over te halen tot donderdagmiddag laat bleek dat er van de oorspronkelijke op zet van het programma niets terecht kon komen. De VPRO beraadt er zich nu op of men een ander programma zal kiezen of een andere presentator, die de rol van Van der Poel moet overnemen, gaat zoeken. radio minder autoritair te maken. We vragen tegeninformatie van de luiste raars, maar gaan ook met hen in discus sie over hun reactie. Daarvoor zouden we eigenlijk meer reacties in de uitzending willen hebben, direct. Niet eerst via de te lefoonredactie, die selecteert wat nuttig is I als informatie voor de luisteraars. Daar door ontstaat een minimale censuur. Het is jammer, dat het om technische re denen niet anders kan.' Nederland 1. Voor de NCRV is het vanavond geheel een avond in nieu we stijl. Maar eerst komt de NOS met de Woefs en de Lamaars en het nieuws en daarna brengt de Evange lische Omroep de première van een nieuwe bijbelquiz. Voorts van de EO opnieuw een film van de Moody In stitute of Science. Na het tweede journaal de NCRV. Eerst de actualiteitenrubriek Hier en Nu en dan een programma met het pas getrouwde echtpaar Marco Bak ker en Patricia Madden, die met Charles Holland bekende melodieën vertolken rond het thema liefde. Mo zart komt zowel aan de orde als Le- har en de succesvolle hedendaagse componist Burt Bacharach. Con Amo- re, zo heet dit programma, is met uit zonderlijk veel zorg samengesteld. Men filmde op tal van locaties in Ne derland en geneerde zich niet om een hele dag bezig te zijn om een enkel liedje tegen een bepaalde achtergrond op te nemen. Nieuw is Trend, een informatief programma dat zich vooral richt op de leeftijdsgroep van achttien tot der tig jaar. Samenstellers zijn A. Nagel- kerke, P. Pons, B. Schwitters, H. Molenaar en N. Bogaart. Behalve in formatie zit er ook veel muziek in deze trend. Zo krijgen we de op het ogenblik bijzonder populaire Chris Hinze met zijn bamboefluit te zien en treedt de Incredible String Band op. Aandacht voorts voor de mode, voor jeugdhuizen en niet te vergeten voor Artis. Farce Majeure begint vanavond aan zijn allerlaatste seizoen. Met de be ken-de medewerkenden. Tot slot van deze eerste nieuwe NCRV-avond een oud programma. Het is Psalter, pro gramma in woord en toon over de 85- ste psalm met de voordracht van Henk Kremer. Nederland 2. Na de Woefs en de La maars en het journaal brengt de NOS nog het politieke programma Visie met het parlementaire weekoverzicht en nieuws van het vrijdagse kabinets beraad. De VARA gaat om half acht van start met Het intieme leven van de Albatros, een BBC-produktie uit de beken-de serie. Na het tweede journaal nog een oude serie en wel Ironside. Vijfentwintig minuten vervolgens voor de ombudsman Drs. Marcel van Dam, die bereid is iedereen te wij zen op de rechten, die hij of zij in deze moderne maatschappij heeft. Kort en klein is een oud programma in een nieuw gewaad je. Vorig jaar experi- BRUSSEL- De door de staat gefi nancierde Belgische radio en televisie is vandaag voor één dag in staking ge- „We maken zo anti-autoritair radio," meent Nico Haasbroek, „dat we zelfs jingles hebben waarin we de luisteraars zeggen: „Zet dat ding nou maar 'ns af, nu heb je lang genoeg geluisterd." Het „meest gedemocratiseerde radioprogram ma" zet de deur wagenwijd open voor AMSTERDAM Tot vice-voorzitter van puter naar beneden. de Nederlandse Bachvereniging is benoemd jhr. mr. M. P. M. van Karnebeek uit Den Haag en tot secretaris de heer Ed. A. F. van Leer uit Huizen. De scheidende vice- voorzitter-secretaris de heer G. J. C. Leon- hardt werd genoemd tot ere-voorzitter. Als nieuwe bestuursleden werden geïnstalleerd mevrouw H. van Reede-van Marle uit Bla- ricum en de heren F. A. M. de Vilder uit Huizen en E. de Vries uit Bussum. Ziedaar het al te eenvoudige thema van „Moeder mag ik naar kantoor", dat door de Nieuwe Komedie gisteren in het HOT-theater in première werd gebracht. Het stuk is gemaakt door de vijf spelers, die al improviserend hun rol hebben ge vonden. Daarvan zijn bandopnamen ge maakt en aantekeningen, die tenslotte door toneelschrijver-acteur Jan Staal tot een geheel zijn gevoegd. Een werkwijze waaraan de groep ongetwijfeld hard ge werkt heeft en veel plezier beleefd. Te recht zegt het Nieuwe Komedie-credo boekje echter dat het publiek slechts met do voorstelling te maken heeft. Nu is die vrij vervelend. En het is niet gemakkelijk precies aan te geven waar om. De vijf rollen zijn te stereotiep; het zijn haast karikaturen: een holle bolle chef (Joop van der Donk), een oude vrijster (Truus Dekker), een mie van middelbare leeftijd (Jan Staal) een al te ambitieus jongmens (Niek Pancras) en het vrije meisje van het uitzendbureau (Ineke Roosen). De juffrouw en de homo kregen iets meer karaktertekening mee dan de anderen. Vooral wanneer die juf frouw een weinig hysterisch wordt en al haar jeugdherinneringen haar toegefluis terd worden door de kantoorcollega's kreeg deze rol wel iets menselijks, bo vendien werd het „theater". Het stuk bleef al te simpel. Typisch een verzinsel van bevooroordeelde mensen, die maar zijdelings het reilen en zeilen op een kantoor kennen. De werkelijkheid is veel subtieler; niet alleen de onderlin ge spanningen van kantoorbedienden maar ook de wurgende onrust die een op handen zijnde maar nog onduidelijke Een scène uit „Moeder, mag ik naar kantoor", v.l.n.r. Ineke Roosen, Joop van der Donk, Niek Pancras. (Van onze kunstredactie) ALKMAAR. Er is een nieuw toneel gezelschap opgericht, dat zich voorname lijk bezig zal houden met het spelen van stukken van Herman Heijermans. Het heet ,.Het Nederlands Toneel", en die naam houdt in dat men behalve Heijer mans ook andere Nederlandse auteurs zal spelen. Op 16 oktober komt het nieuwe gezelschap voor het eerst voor het voet licht, en wel met „De Opgaande Zon" in de Apeldoomse schouwburg. De artistiek leider van het gezelschap is de vooral als tev-regisseur bekende Jack Dixon. De zakelijke leider is de im presario Ben Essing. Het gezelschap wordt niet door de overheid gesubsi- diëerd. Er zijn dertien spelers: Fien Berghegge, Etha Coster, Hetty en Hesje Berger, Johan te Slaa, Ad Noijons, Ad van Gessel, Jan Wegter, Cock Henneman, Henk Admiraal, John Smit en Andries Palmboom, (de naam van de dertiende was vanmorgen niet te achterhalen). Een aantal acteursnam twee jaar ge leden het initiatief voor een gezelschap dat zich op Heijermans' werk zou toe leggen. Er rezen echter moeilijkheden, die verband hielden met de auteursrech ten van de stukken van Nederlands be kendste toneelschrijver. Dankzij bemid deling van Wim Postema van de auteurs rechtenorganisatie SEBA en Egbert van Paridon, voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Toneelgezelschappen, zijn de problemen tenslotte opgelost. Volgens Ben Essing mag het Nederlands Toneel nu alle stukken van Heijermans (hij schreef 24 grote en 24 kleinere werken) spelen. Wanneer een ander gezelschap een Heijermans op het repertoire wil nemen, dan kan dat alleen als het Nederlands Toneel niet van plan is het binnen twee jaar te spelen. Het is volgens Ben Essing de bedoeling dat dit gezelschap ook de aangewezen instantie is om Heijermans op de televisie te brengen. De Stichting Het Nederlands Toneel streeft er naar om een oude traditie van Heijermans te herstellen: het elk jaar geven van een première van een van zijn stukken op 24 december. Heijermans deed dat omdat hij dan drie avonden zijn stuk kon laten spelen voordat er meest al weinig vleiende kritieken in de dag bladen verschenen. „Voor het toneel van Heijermans heeft het publiek nooit enige drempelvrees ge had", zegt Ben Essing. „Op Hoop van Ze gen" heeft altijd volle zalen getrokken De wijze Kater, Evan Bonheur, Uitkomst Allerzielen, Schakels (kort geleden met veel succes op de televisie getoond) be zitten nog altijd een betoverende klank" Werk van Heijermans is vaak vertaald In 1969 bracht de Italiaanse tv „Op Hoop van Zegen'' en Joegoslavië deed dat met „De Meid". Het nieuwe gezelschap zal overal in het land voorstellingen geven, ook in Haar lem. Het is het streven zoveel mogelijk bij te dragen tot de spreiding van het toneel, aldus Essing. „Moeder mag ik naar kantoor", een toneelstuk uit improvisaties samenge steld door Jan Staal, uitgevoerd door de Nieuwe Komedie. Regie: Bram van der Vlugt, decor; Kiki de Haas, spe lers: Joop van der Donk, Truus Dek ker, Jan Staal, Niek Pancras en Ineke Roosen. gaan. De werknemers eisen onder meer een vijfdaagse werkweek en meer salaris. De nieuwsdienst zond slechts drie keer uit over de radio. Voor de rest werden er platen gedraaid. De TV zal later op de dag zijn uitzendingen ook tot een minimum beperken. HILVERSUM 1 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgymn. 7.20 Soc. lied. 7.23 Weekeind. 7.54 Deze dag. 8.00 Nws. 8.11 Van de voorpagina. 8.15 Stereo: ZO 135. (9.35 Waterstan den). 10.30 Stereo: Tango Rumba or kest. 11.00 Nws. 11.03 Licht orgelspel. 11.15 Oosteuropese kroniek. 11.35 Ste reo: Hallo Volluk. 12.30 Tussen start en finish. 13.00 Nws. 13.11 Varia. 13.13 Actualiteiten. 13.23 Stereo: Dit is het begin14.35 Jazz Magazine. 15.00 Beethoven-200. 16.00 Nws. 16.03 Stereo: Scan. 16.15 Stereo: Spaanse muz. 16.35 Artistieke Staalkaart. 17.10 Operamuz. 17.55 Mededel. 18.00 Nws. 18.11 Actualiteiten. 18.20 Stereo: Open Huis. (19.30 Nws.) 21.00 Stereo: Klass. en mod. kamermuz. 22.00 Licht muz. 22.30 Nws. 22.40 Mededel. 22.45 Hoe later op de avond 23.15 Lui de za terdag uit. 23.55 Nws. HILVERSUM II 7.00 Nws. 7.11 Het levende woord. 7.16 Stereo: Op het eerste gehoor. (7.25 Horen en zien; 7.30 Nws; 7.32 Hier en Nu). 8.00 Nws. 8.11 Te Deum laudamus. 8.30 Nws. 8.32 Stereo: Voor de vrouw. 9.00 Theol. Etherleergang. 9.35 Gymn. voor de vrouw. 9.45 Stereo: Grand Gala du Disque Classique. 10.54 Kunst- en vliegwerk. 11.00 Nws. 11.03 Futurologische verkenningen. 11.15 So larium. 11.55 Mededel. 12.00 Zonder grenzen. 12.10 Uit balans. 12.14 Markt- ber. 12.16 OverheidsvoorlWerk en welzijn. 12.26 Mededel. t.b.v. land- en tuinbouw. 12.30 Nws. 12.41 Actualitei ten. 12.50 Buitenl. commentaar. 13.00 Vliegende schijven. 14.00 Stereo: P.M. Veel plaatjes (16.00 Nws.) 16.30 Inzet, amateur, muziekbeoefening. 17.00 Ma gazine. 17.15 Gasten van de week. 17.30 Stereo: Zesnegenplus. 18.19 ARP 18.30 Nws. 18.41 Actualiteiten. 19.00 Stereo: Musicerende dilettanten. 19.30 Sjook. 20.00 Verz.pl. 22.00 Kursief. 22.25 Avondgebed. 22.30 Nws. 22.40 Stereo: Goal23.55 Nws. HLIVERSUM III 9.00 Nws. 9.02 Djinn. (10.00 en 11.00 Nws.) 12.00 Nws. 12.03 Gevolmachtigd. 13.00 Nws. 13.03 Nee. we noemen geen namen. (14.00 en 15.00 Nws.) 16.00 Nws. 16.03 Four o'clock tea. 17.00 Nws. 17.02 Hier en Nu. 18.00 einde. BRUSSEL 324 M 12.55 Buitenl. persoverzicht. 13.00 Nws. 13.20 Gevar. progr. (14.00 en 15.00 Nws.) 17.00 Nws. 17.15 Jazzmuz. 17.55 Weegschaal. 18.00 Nws. 18.03 Voor de jeugd. 18.30 Franse taalwenken. 18.33 Liedjes. 18.45 Sport. 18.52 Taalwenken. 18.55 Lichte muz. 19.00 Nws. weerber. 19.40 Muz. 22.00 Nws. De Zeven Kunst en. 22.20 Lichte muz. 23.00 Nws. 23.10 Liederen. 23.40 Nws. reorganisatie (al of niet wegens de auto matisering) te weeg brengt. Bovendien vraag ik me af, of de computer, zoals in dit stuk inderdaad alle ménsen op zo'n manier gelijkschakelt Hij geeft hun hier plastic jassen aan en een voor ieder dezelfde feestneus; en ze moeten alle maal hetzelfde doen. Het meisje van het uitzendbureau verzet zich daartegen maar geeft de strijd tenslotte op en gaat naar huis. Dat geeft blijk van wel erg weinig vertrouwen in de geestkracht van de mens, ook van de kantoormens. Misschien was het dit onwerkelijke, dat de voorstelling vervelend maakte, mis schien ook de weinig tintelende dialoog. En als de dialoog niet tintelend mag zijn, omdat het kantoormensen betreft, dan was ze aan de andere kant te onopzette lijk onbenullig om absurd te worden. J. HEIJER ADVERTENTIE Warmoesstraat 2 - Haarlem Telefoon 0 23-32 43 09 18.51 18.55 19.00 19.04 19.28 19.55 20.00 20.15 20.20 20.45 21.30 22.15 22.40 22.45 18.51 18.55 19.00 19.04 19.30 - X' N s "-xv-K^x V X-.XV V:.: Nederland I 18.45 NOS1: De Woefs en de Lamaars. STER: Reclame. NOS: Journaal. STER: Reclame. E.O.: Daad bij het woord (quiz) Het geheim van de drie klokken STER: Reclame. NOS: Journaal. STER: Reclame. NCRV: Hier en Nu. Con Amore. Trend I. Farce Majeure. Psalter. NOS: Journaal. Nederland II 18.45 NOS: De Woefs en de Lamaars. STER: Reclame. NOS: Journaal. STER: Reclame. NOS: Ter Visie. Het intieme leven van de Albatros. 19.55 Reclame. 20.00 NOS: Journaal. 20.15 STER: Reclame. 20.20 Ironside (film). 21.10 Ombudsman. 21:35 Kort en Klein. 22.15 Mensen en hun meningen. 22.55 NOS: Journaal. Nederland 1 10.00 TELEAC: Modelbegrip in wetenschap en techniek. 10.30 Biovisieles les 2. 11.00 The seventh key. 15.30 Kinderprogr. 16.00 NOS: Journaal. 16.02 KRO: De Debbie Reynolds-show 16.27 The happy Sixteen in Dubi /nik. 16.55 Oebeie. 18.45 NOS: De Woefs en de Lamaars. 18.51 STER: Reclame. 18.55 NOS: Journaal. 19.00 STER: Reclame. 19.04 KRO: Mazowsze ballet. 19.55 STER: Reclame. 20.00 NOS: Journaal. 20.15 STER: Reclame. 20.20 KRO: Marcus Welby (serie). 21.40 Met Wim Sonneveld naar Japan '70. 22.30 Epiloog. 22.35 NOS: Journaal. Nederland II 18.45 NOS: De Woefs en de Lamaars. 18.51 STER: Reclame. 18.55 NOS: Journaal. 19.00 STER: Reclame. 19.04 AVRO: AVRO's sportpanorama 19.55 STER: Reclame. 20.00 NOS: Journaal. 20.15 STER: Reclame. 20.20 AVRO: Sjakie Schram show. 21.10 AVROSkoop. 21.50 Showprogramma. 22.40 NOS: Journaal. AAIWMWWWtA/WMVV/UW\AA/W\AAAA/WUVlA/WUVtA/\AA/MWlAAA4

Krantenviewer Noord-Hollands Archief

IJmuider Courant | 1970 | | pagina 19