Galerie-T: „The crazy KEY HIRAGA nog steeds op satirische vrijersvoeten Matthieu Wiegman overleden de postgiro dak makkelijk! world of mister K.” W8 l Cursussen voor Italiaanse musea Theater Wim Zomer naar jeugdfestivals in Berlijn en Leeds Twee premières bij Ned. Danstheater UIT DE „BERGENSE SCHOOL” Gré Brouwenstijn ere-burgeres van Hilversum TV op scholen nog niet open Songfestival van Knokke T.V. vanavond Voorjaarsmode uit Parijs TV dinsdag Onthulling brons van Kees Verkade met de postgiro geen onnodig geloop, en geen incasso-of stortingskosten meen TV woensdag Radio woensdag r DINSDAG 6 APRIL 1971 Wegens staking HAARLEM Vorige week is het op onze „uitwijzer-pagina” al aange- kondigd: De Japanse kunstschilder Key Hiraga is weer terug in Galerie- T. Hij exposeerde daar in 1968 voor de tweede maal (toen solo), nadat zijn zelfportret reeds deel had uitge maakt van de groepstentoonstelling „l’Oeil de Boeuf”. Een goede bekende dus inmiddels, die zich eerst ver schuilde achter het expositie-motto „The elegant life of mister P”. Een groot versierder in het erotische vlak, mister P., die in de titel van de nieuwe expositie Key zelf aan het woord laat in „The crazy world of mister K.”. Amsterdamse Cantory met paasprogramma Nieuwe stichtingen in boekenwereld „Erkenning” van boekhandel gaat verdwijnen Gegroeid Synthese Mirsi f WW I I J JftD kzJr. rwwvwwwwwvwwwwv*^ 15.00 16.30 ADVERTENTIE HEIN STEEHOUWER (Van onze kunstredactie) Gen. Cronjéstraat 38—44 - Tel. 254679 19.30 19.55 20.00 20.15 20.21 21.10 21.55 22.45 18.45 18.50 18.55 19.00 19.05 19.10 19.30 19.55 20.00 20.15 20.21 21.11 21.46 22.36 22.46 22.51 17.00 18.35 18.40 18.50 18.55 19.00 19.05 19.10 19.30 19.55 20.00 20.15 20.20 21.45 22.00 22.25 23.15 18.45 18.50 18.55 19.00 19.05 19.55 20.00 20.15 20.21 21.10 21.50 22.20 22.30 18.35 18.40 18.50 18.55 19.00 19.05 ADVERTENTIE WVVVVVVWVVVWVVVWVVWVWVVWWVVVMVWVWVMVWVWVWWV^ prettig, HAARLEM. Donderdag a.s. om drie uur ’s middags zal in Groningen een plas tiek van de Zandvoortse beeldhouwer Kees Verkade worden onthuld. Intussen bleef zijn kunst zich ontwik kelen. Als gevolg van het contact met de Franse kubist Le Fauconnier kwam er een kubistische trek in zijn werk, waar door het representatief werd voor de stijl van de dus geheten Bergense School. Na de tweede wereldoorlog vernieuwde Wieg man zijn kleur in expressionistische zin: paarsen, groenen en karmijnroden wer den de basistinten in een gamma, dat soms wat branderig kon zijn maar dat altijd typisch voor Wiegman was. De vorm werd strakker en in de religieuze werken soms wat naïef-aandoend. Be langrijk werd ook de functie van een HILVERSUM. In samenwerking met de stichting Film en Wetenschap te Utrecht gaat Philips cursussen ver zorgen voor leraren die belangstelling hebben voor het gebruik van TV op scholen. Met de cursus willen de initia tiefnemers de leraren vertrouwd ma ken met eenvoudige TV-apparatuur en ze wegwijs maken bij het samenstel len van korte leerprogramma’s op vi deo-tape. De apparatuur, waar het om gaat omvat twee mini-compact TV ca mera’s en video-recorders van Phi lips. De cursus duurt twee weken en heeft de opzet van een workshop, waarbij de cursisten zoveel mogelijk in de gelegenheid worden gesteld zélf met de apparatuur te werken en video-ta pes te maken van bepaalde onderwer pen. Nederland II NOS: De Fabeltjeskrant. STER: Reclame. NOS: Journaal. STER: Reclame. KRO. MIK. STER: Reclame. NOS': Journaal. STER: Reclame. KRO: The Outsider (serie). Hobbyrubriek. Verslag op woensdag. Verkiezingsuitz.: C.P.N. NOS: Journaal. se Leven: zo miste het elke zoetelijkheid, elk vertoon van vroomheid. De weigering heeft de jonge kunste naar overigens niet ontmoedigd. Hij ging door met wat hij was begonnen en werd al spoedig als baanbreker erkend en aanvaard. Met name zijn religieuze stuk ken hielden dat monumentale, dat strak ke in de vorm. In zijn portretten was hij veel vrijer. Hij heeft tussen de twee wereldoorlogen heel wat belangrijke fi guren van het artistieke en het kerke lijke erf geschilderd. Maar die portret ten werden evenzeer uitbeeldingen van Wiegman als van zijn sujetten, vooral wanneer er een affiniteit tussen beide bestond. (Van onze correspondent in Rome) ROME Gisteren zouden in heel Ita lië de staatsmusea en de historische op gravingen weer opengaan. Er was al een akkoord bereikt tussen de vakbonden en de minister voor Opvoeding, een ak koord dat werd gepubliceerd voordat de betrokkenen ervan op de hoogte waren gesteld. In Rome volgde daarop een ver warde prOtestvergadering van de mu- seumbewakers die tot resultaat had dat in de Italiaanse hoofdstad en in de haar omringende provincie Lazio de staking nog zal voortduren. Binnen de provincie Lazio vallen de be langwekkende opgravingen van Ostia An- ticha, de Etruskische graveneomplexen in Cerveteri Tarquinia. Waarschijnlijk wel open met de feest dagen zijn Herculanum en Pompei. en haar Kunstsignalering. De KRO gaat verder met de tweede aflevering van Leven in het Klooster. Als we uit gelachen zijn de diepe ernst van het journaal en daarna de Andy Williams show. Behalve Andy zelf en de beer onder meer de grappenmakers Jona than Winters en Phyllis Diller. Voorts zingt Ray Stevens. Brandpunt Speciaal komt u Nieuwspoort in Den Haag. Daarna Paul Vlaanderen met het eerste deel van een nieuw verhaal, dat de simpe le titel draagt Moord in München. De Lijst Van Velzen krijgt hierna de 10 minuten om de kiezers te vertellen wat zij wil. Daarna nog het allerlaat ste nieuws van de dinsdag en tenslot te de Franse les van Teleac. Matthieu Wiegman is verschillende ma len in zijn leven onderscheiden. Zo was hij officier in de orde van Oranje Nassau. Tentoonstellingen van zijn werk waren er in 1951 in Amsterdam, in 1956 in Den Haag en nog verleden jaar in Bergen. Hij heeft in zijn leven veel gereisd, vooral in Italië en Frank rijk. Tot Je Franse levensstijl voelde hij zich sterk aangetrokken, een zekere gran deur behoorde tot zijn kenmerken. zwarte contour in de hele structuur van zijn schilderijen. Belangrijker dan zijn religieuze werken werden echter zijn stil levens, zijn landschappen en zijn portret ten. Vooral in de stillevens bereikte hij nog vaak een grote mate van eenvoud en verstilling. De laatste jaren heeft hij weinig meer in olieverf kunnen werken. Dat materiaal werd hem te zwaar. Hij schilderde nog veel in waterverf en in acryl. Wiegman heeft onder meer deel uitge maakt van de rijksaankoopcommissie voor schilderkunst en van de jury voor de koninklijke subsidie voor de vrije schil derkunst. Uit deze laatste functie vloeide voort, dat hij met dr. N. R. A. Vroom, de stoot kon geven tot FDe Start”. Dat was een reeks reizende tentoonstellingen van jonge kunstenaars, die ongeveer tien jaar heeft geduurd. zijn die jongens weer in die broeken met uitlopende pijp, en bijpassend gedessineerd shirt. Goed idee, spencerpak in CORDU ROY en JACQUARD. Kom es kijken naar al die rake kleu ren en dessins. DEN HAAG. Het Nederlands Dans theater geeft op 8 april in het Circusthea ter in Scheveningen een voorstelling met twee premières: „Grosse Fuge” van Hans van Manen op muziek van Van Beethoven waarvoor Jean-Paul Vroom het decor ont wierp, en „Variations on a landscape” van de Amerikaanse choreograaf James Wa ring op muziek van Arnold Schonberg. James Waring studeerde vorig jaar voor het Holland Festival „Purple mo ment” bij hetzelfde balletgezelschap in. Zijn nieuwe werk kent twee delen. Voor elk van de tien dansers in het eerste deel maakte hij een solo. Na instudering werden deze tien dansen tot een geheel samengevoegd. Het tweede deel werd ge lijktijdig door de tien dansers ingestu deerd. Het ballet zal worden gedanst door Arlette van Boven, Kathy Gosschalk, Kans Knill, Lia Haeken, Rita Foelvoor- de, Anne van Tol, Russell Dumas, David- Gordon, Johan Meijer en Harmen Tromp. Het werk van Hans van Manen wordt op de planken gezet door Marian Sar- stadt, Mea Venema, Yteke Waterbolk, Lenny Westerdijk, Jon Benoit, Nils Chris- te, Leon Koning en Frans Vervenne. Het Nederlands Danstheater maakt de ze maand een tournee door Amerika met voorstellingen in en rond Detroit en Chi cago. Nieuw is, dat voor deze tournee geen subsidie behoefde te worden ge vraagd. Het gezelschap vertrekt 15 april en zal op 27 april terugkeren. Tien voorstellin gen zijn op het programma opgenomen. Uitgevoerd zullen worden werken van: Van Manen, Czarny, Butler, Waring en Tetley. AMSTERDAM. De Stichting muziek- kring „De Amsterdamse Cantory” geeft op tweede paasdag een speciaal program ma in de Waalse kerk op de Oudezijds Achterburgwal, om 20.15 uur. Uitgevoerd worden het Oster Oratorium en Magnificat van Johann Seb. Bach, met als solisten Maria Suchèl, Martha Zant- vliet, Henk Meijer en Floris Rommerts. Het vocaal en instrumentaal ensemble „De Amsterdamse Cantory” speelt onder lei ding van Louis MoL Nederland 1. Na de Fabeltjeskrant en de verkiezingen (de P.P.R.) het journaal en daarna van de AVRO de tweede aflevering van de Schat van het Kasteel zonder grenzen. Het twee de deel van het programma is ook voor de jeugd, namelijk Toppop. Daarna het journaal met aansluitend Peyton Place. De zendtijd tussen Peyton Place en Televizier Magazine wordt op deze dinsdag gevuld met een Duits pro gramma over de Parijse voorjaars mode 1971. Het wordt natuurlijk niet alleen maar mode wat de klok slaat, hoewel Antonia Hilke heel wat mooie kleren de revue laat passeren. Maar bovendien is er nog show ook. Daar aan werken mee de tweeling Alice en Ellen Kessler, Francoise Rubartelli, Britta Lührs, de clowns uit het Spaan se kindercircus en niet te vergeten Los Muchasos. Ria Bremer zorgt voor de presentatie. Nederland 2. Op het tweede net de fabel, het journaal, Den Haag van daag en daarna Ageeth Scherphuis NOS: De Fabeltjeskrant. Verkiezingsuitz.: P.P.R. Reclame. NOS: Journaal. STER: Reclame. AVRO: De schat van het kasteel zonder naam (serie). TopPop. STER: Reclame. NOS: Journaal. STER: Reclame. AVRO: Peyton Place (feuill.). Parijse Voorjaarsmode Show 71 AVRO’s Televizier Magazine. NOS: Journaal. Nederland H NOS: De Fabeltjeskrant. STER: Reclame. NOS: Journaal. STER: Reclame. NOS: Den Haag vandaag. Kunstrubriek. KRO: Leven in het Klooster. STER: Reclame. NOS: Journaal. STER: Reclame. KRO: Andy Williams Show. Brandpunt Special. Paul Vlaanderen (serie). Verkiezingsuitz.: Lijst Van Velsen. NOS: Journaal. TELEAC: En Francais (13). Nederland I KRO: Kinderprogramma. NOS: De Fabeltjeskrant, Verkiezingsuitz.: Boerenpartij. STER: Reclame. NOS: Journaal. STER: Reclame. NOS: Den Haag vandaag. Met het oog op België. IKOR-CVK-RKK: Kenmerk. STER: Reclame. NOS: Journaal. STER: Reclame. NOS: Film (a.l.). Uitz. Socutera. NOS: Studio Sport. Zienswijze. Journaal. HILVERSUM. Voor het songfes tival van Knokke, dat dit jaar onder leiding staat van Frans van Klinge- ren, zijn reeds twee deelnemers vrij wel zeker gekozen. Het zijn Ellen Wills en Marco Maas. De ploeg zal ditmaal voor het eerst uit drie deelnemers bestaan. Uit een tweede auditie moet Van Klingeren de derde deelnemer vinden. (Van onze Amsterdamse redactie) AMSTERDAM. Het instituut van de erkende boekhandel vervalt aan het eind van dit jaar. Dat hangt samen met de verandering in de structuur van de Vereniging voor de bevordering van de belangen des boekhandels, die per 1 ja nuari 1971 een stichting wordt. Op dezelf de dag wordt de Commissie van de col lectieve propaganda voor het Nederland se boek (CPNB) onafhankelijk van de stichting en gaat een eigen leven leiden in een pand in het centrum van Amster dam. Het pand is al gevonden, komende week zal de notaris de akte passeren, aldus de heer D. Ouwehand, directeur van de CPNB. Waar het reeds een jaar of tien leegstaande en goed gerestaureer de pand staat, wilde hij niet zeggen. De noodzaak van erkende boekhandels te spreken was vervallen door een ge rechtelijke uitspraak van enige jaren geleden, dat de verkoop van boeken niet noodzakelijkerwijs aan boekwinkels voor behouden hoefde te blijven. Pocketboe ken mogen ook door een kruidenier wor den aangeboden. Er bovendien van uit gaande dat een boek niet slechts een cul tureel goed van olympische hoogten is heeft de vereniging „met de lange naam” besloten ernstige pogingen in het werk te stellen met het boek vooral de grote groep van nooit-lezers te bereiken. De nieuwe funktie van de stichting is een secretariaat. Ze zal voorts de schrif telijke vakopleiding ter hand nemen voor het diploma van uitgever-boekverkoper. De stichting is ook uitgeefster van het Nieuwsblad voor de Boekhandel, een weekblad met alle nieuws over komen de boeken, speciaal voor vakgenoten, dat 52 gulden per jaar kost Binnen de vere niging zouden pogingen worden onderno men dit blad door prijsverlagingen voor iedereen toegankelijk te maken. Een be slissing hierover is nog niet aanstaande. De CPNB wordt eveneens een stichting waarin uitgevers en boekverkopers nau wer dan thans zullen samenwerken om de omzet te vergroten. De leiding hiervan zal vanuit het nieuwe pand berusten bij D. Ouwehand, de organisator van het openingsfeest van de Boekenweek. (Van onze correspondent) HILVERSUM. De sopraan Gré van Swol-Brouwenstijn is maandagavond, na afloop van haar afscheidsconcert van het Hilversumse publiek benoemd tot ere burgeres van deze gemeente. Hilversums burgemeester dr. P. J. Piatteel overhan digde haar de zilveren legpenning en een gouden speld ten bewijze dat zij ingeschre ven staat in het Gulden Boek, waarin alle verdienstelijke Hilversumse burgers staan. In 1948 werd in dat boek de naam van een even beroemde zangeres geschreven: Aaltje Noordewier. Naar aanleiding van dit afscheid is een steunfonds in het leven geroepen, waarmee men jong zangerstalent wil helpen. Het gemeentebestuur van Hilversum schonk daarvoor een bijdrage van 500, AMSTERDAM. Het Concertgebouw orkest onder leiding van Bernard Haitink geeft op vrijdag 25 juni in het RAI-ge- bouw in Amsterdam zijn elfde RAI-con- cert. Tijdens dit concert zal de sopraan Gré Brouwenstijn voor de laatste keer optreden. Op het programma van haar afscheids concert staan onder meer de aria „La Mamma Morta” uit „André Chenier” van Giordano en van Verdi de aria’s „Ri- torna Vindtor” uit „Aida”, „Ecco TOrrido Capo” uit „Un Ballo in Masche- ra” en „Pace”, pace” uit „La Forza del Destino”. (Van onze kunstredactie) AMSTERDAM. Het Theater Wim Zomer is uitgenodigd deel te nemen aan de theaterjeugdfestivals in Berlijn en in het Engelse Leeds, die in juni en juli zullen worden gehouden. Het theater van Wim Zomer, dat in Nederland veel op scholen optreedt, zal Robins Speelhuis en „Mieren” spelen in een Duitse respectievelijk Engelse verta ling. Zowel in Berlijn als in Leeds zal het gezelschap behalve in een theater ook op scholen optreden. In het komend seizoen zal het gezel schap uit slechts zes spelers bestaan. Vijf spelers van Wim Zomer gaan naar andere gezelschappen, omdat elke zeker heid over een rijkssubsidie voor het ko mend seizoen ontbreekt. Wim Zomer vroeg in april 1970 subsidie, maar heeft tot dusver geen bericht gekregen. In het komend seizoen staan weer speeluren, lezingen, regies en workshops op het programma. Voor het voortgezet onderwijs wil het gezelschap qnder an dere een minimusical bewerking uit brengen van De Huistiran van God fried Bomans, een instructieprogramma over Arrabal, Woyzeck van Georg Büch ner en een klein-theaterrevue „De nacht dat de maan huilde”. (Van onze kunstredactie) BERGEN. Nog vrij onverwacht is maandag in zijn atelierwoning te Bergen overleden de schilder Matthieu Wiegman. Hij was bijna 85 jaar oud. Matthieu Wiegman werd op 31 mei 1886 in Zwolle geboren als zoon van een katholieke onderwijzer, die later in Spier dijk terechtkwam. De jonge Matthieu werd aan de am bachtsschool in Alkmaar voor schilder op geleid. Later bezocht hij de Rijksacade- mie voor Beeldende Kunsten in Amster dam. Nadien vestigde hij zich, 22 jaar oud, als zovelen van zijn tijd- en studie genoten in Bergen, toen nog een onontdekt en ongerept brok natuur. De jonge kunstenaar schilderde heel modern in een luministische stijl. Maar dat voelde hij in 1910 als onecht, zodat hij zijn hele produktie in de tuin van zijn atelier met petroleum overgoot en in brand stak. Terecht overigens, want het was zijn stijl niet. Deze vond hij toen. Een van zijn eerste belangrijke scheppingen was een doek, „De predi king van Sint Willebrordus”, bestemd voor een kerk in Heiloo en door de pas toor geweigerd omdat het te modern was. Het was in heel strakke vormen en in heel donkere tinten opgezet en het brak met heel wat tradities in het Rijke Room- In die tussentijd heeft Hiraga niet stil gezeten, want hij exposeerde inmiddels weer in Japan, ook in Amerika en hij dien de een van de hoofdschotels op tijdens de biennale van Sao Paolo. Hij is dus een naam geworden om te volgen. Het werk van Hiraga viel vorige keer niet alleen op door zijn beeldvorming, die in grote trekken gelijk is aan die van nu en door de foto hierbij wordt weergege ven. Toen werkte hij in een witte laklaag, waarin hij zijn contouren kraste. Hij smeerde zwarte verf over de laag en veeg de die weer weg, behalve uiteraard In die contouren. Zo ontstond de tekening, on geveer op de manier waarop een etser zijn plaat beïnkt. De vlakken tussen de con touren werden met felle kleuren ingevuld. Het was een verrassende techniek, die zijn afkomst als graficus verried. Toch heeft hij naar groter vrijheid gezocht en ook gevonden, door nu uitsluitend met het penseel te werken. Zijn lijnvoering is daardoor soepeler, de beeldvorming zo mo gelijk nog geladener. Hij is ook rijker van kleur geworden. Elk schilderij is een erotische voorstel ling, net als de vorige keer. Het is echter zo’n overtrokken erotiek, dat het een satire is geworden. Het is een amorele kijk op de erotiek, niet beladen met schuldgevoe lens, waardoor het ook geen pornografie kan worden. Het is een draak-stekerij, die met kennelijk veel plezier op het doek is gebracht. Wat mij nu meer opvalt dan bij de vorige expositie hoewel het toen evenzeer te constateren viel is het feit, dat hij aan sluit bij een oude oosterse traditie. Veel ge zichten zijn sterk maskerachtig vervormd, met uitpuilende ogen en ver uit de mond hangende tongen. Het is weliswaar volko men toepasselijk binnen het kader van de dikopgelegde erotiek, maar doet toch ook denken aan de opvattingen over het uit- De plastiek is vervaardigd in opdracht van de Bondsspaarbank Noord-Nederland als een geschenk aan de stad Groningen ter gelegenheid van het 150-jarig bestaan van de bank op 1 mei van het vorige jaar. Het beeld staat op de vismarkt. Een der grote doeken van Key Hi raga, die een juist beeld geeft van zijn huidige stijl. beelden van koppen van góden en demonen in het gehele oosten. Dat geldt ook de overladenheid van zijn doeken, die hoe wel in tegenstelling tot de zeer „lege" Zen kunst in het oosten ook voorkomt, al thans in sommige stijlperioden. Het weergeven van erotische scènes op een zo openlijke amorele wijze valt ove rigens ook binnen de Japanse traditie van de illustrators van het „vlietende leven” uit de achttiende eeuw. Hiraga is tot een persoonlijke synthese gekomen van wat in het oosten traditioneel is, met vermen ging van allerlei elementen uit het westen, die na de oorlog opgeld deden, met name de pop-art. Het opmerkelijke is echter, dat zijn kennelijke schildersplezier dat alle maal een nieuw aanzien heeft gegeven, een volkomen eigen stijl. Daarbij vraagt men zich wel af, of hij lang op deze manier kan blijven schilde ren zonder een verzadigingspunt te hebben bereikt. Ik ben er erg benieuwd naar hoe hij zich na dat punt verder zal ontwikke len. HILVERSUM I 7.00 Nws. 7.11 Het levende woord. 7.16 Op het eerste gehoor. 7.25 Horen en zien. 7.30 Nws. 7.32 Hier en Nu. 8.00 Nws. 8.11 Luister uit..én thuis. 8.30 Nws. 9.00 Gymn. voor de vrouw. 9.35 Voor kleuters. 9.50 Vier eeuwen muz. 10.15 Voor de vrouw. 11.00 Nws. 11.03 Aktua/Magazine. 11.55 Meded. I 12.00 Medidatie. 12.05 Van twaalf tot I twee. 12.22 Wij van het land. 12.26 Me- ded. t.b.v. land- en tuinbouw. 12.30 Nws. 12.41 Actualiteiten. 13.00 Raden maar.14.00 Huisbezoek. 14.10 Om- roep Orkest. 14.50 Klass, muz. In ’t Zilver. 16.00 Nws. 16.03 Voor kleuters. 16.15 Voor kinderen. i Jeugdland. 17.30 En Bloc. 17.50 Over- heidsvoorl.: Wereld-gezondheidsdag I 1971. 18.19 Verkiezingsuitz. Alg. Be- I jaarden Partij Nederl. 18.30 Nws. I 19.00 Openbaar Kunstbezit 19.10 Al- I phons Diepenbrock. 20.00 Muziekma- gazine. Kwartfinales KNVB-Beker. 21.10 en 22.05. 22.30 Nws. 22.38 Cosa 1 Nostra. 23.55 Nws. HILVERSUM II 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgymn. 7.20 I Dag woensdag. 7.33 Van de voorpag. 7.54 Deze dag. 8.00 Nws. 8.11 Actuali- I teiten. 8.22 Dag woensdag. 9.00 Week- i blad: gevar. progr. 9.35 Waterst. 10.15 I Koning Klant. 10.45 Voor kleuters. 11.00 Nws. 11.03 Koffiepauze. 12.00 Strijkorkest. 12.25 Goede wijn behoeft geen kras. 13.00 Nws. 13.11 Actualitei- ten. 13.25 Speelruimte. 13.45 Gespro- ken portret. 14.00 Operettewereld. 14.30 Kinderkoor. 14.50 Hoorspel. 15.40 Profiel in muz. 16.00 Nws. 16.03 In mijn tijd. 16.30 In de toonzaal. 17.02 Dansorkest. 17.55 Meded. 18.00 Nws. 18.11 Actualiteiten. 18.20 Klink Klaar, zonder nonsens. 19.20 Verkiezingsuitz.: J Ned. Middenstands Partij. 19.30 Nws. 19.35 Dansorkest. 20.05 Promenade- orkest. 20.40 Confrontatie. 21.10 Com- Imunicatie. 21.40 Stereo-Pop. 22.30 Nws. 22.38 Meded. 22.43 Actualiteiten. 22.55 Jazz Magazine. 23.35 Pianoreci- tal.-23.55 Nws. HILVERSUM III 9.00 Nws. 9.02 Van Meet af aan. 10.00 Nws. 10.03 Journ. 10.06 Arbeids- I vitaminen. 11.00 Nws. 12.00 Nws. 12.03 Zet ’m op. 13.00 Nws. 14.00 Nws. 14.03 Gimmick. 15.00 Nws. 15.03 Muziek I Boetiek. 16.00 Nws. 16.03 Lichte pl. I 17.00 Nws. 17.02 Journ.

Krantenviewer Noord-Hollands Archief

IJmuider Courant | 1971 | | pagina 13