Aandoénlijk spel m I voor VPRO-radio ;1 in Rotterdam T oneelcrisis Claus’ „Sex op zondag” „Interieur” i L n ELLY VAN STEKELENBURG Acht programma's Complete abortus TV zondag Postema over ouder worden weer provocatus op tv Berend Boudewijn met nieuwe quiz TV vanavond „Wie is bang voor Virginia Woolf” gespeeld TV-uitzending voor vier flatgebouwen in Bijlmer zondag 9 TV zaterdag Radio maandag TV zondag TV maandag few 1 ZATERDAG 30 OKTOBER 1971 8 Publieke belangstelling voor NRT vermnderd AMSTERDAM. Er was bravo geroep en een stormachtig applaus in de Amsterdamse stadsschouwburg na afloop van de première van „Interi eur” van Hugo Claus door het Am sterdams Toneel. Die bravo’s waren voor Elly van Stekelenburg, wier kleine gezette figuur nagenoeg geheel achter een enorme bos rozen en een sinaasappelboompje verdween. O 1 WWWWWWWWVWWWWWWWWWWWWWWW 09.00 de en 13.57 14.00 JAC HEIJER 17.20 onde ■aar- hoge (root aten liteit ijzen :n en fs de e 20 duur r de stuk prijs era’s i de geen man idige ai te het ende ze irge- hij aar- een age- itles itijd HILVERSUM De VPRO gaat een maal per vier weken op de vroege zon dagavond een serie van acht radiopro gramma's, gewqd aan de sexualiteit, uitzenden. Het eerste programma uit deze reeks is op zondag 31 oktober van 19.35 tot 20.30 uur via Hilversum 2 te horen. De uitzendingen hebben tot doel, seksuele problemen in verband te bren gen met relatieproblemen en deze gesi tueerd te zien in maatschappelijke ver houdingen en structuren, het bespreek baar maken van de seksualiteit, een verantwoorde en zakelijke informatie te verschaffen en enige dienstverlening te verschaffen aan luisteraars, die met vragen op dit terrein zitten. Men zal namelijk tijdens de uitzending telefo nisch op de inhoud van het programma kunnen reageren. DEN HAAG In de uitzending van de NVSH, zondagavond 22.35 uur, zal in een door Robert Kopuit gemaakt pro gramma een abortus provocatus inte graal worden uitgezonden. De ingreep, die zes minuten duurt, werd verricht door dokter Schleebaum in een kliniek van de NVSH. Aan het programma wer ken verder mee Harriet Freezer, die zal vertellen over haar eigen ervaringen met abortus, Ageeth Scherphuis en het Tweede-Kamerlid mr. Anneke Goud- smit. Nederland 2. Na de Fabeltjeskrant en het journaal brengt de AVRO gedu rende 55 minuten lachwerk in de vorm van de Des O'Connorshow. Zesmaal zal de AVRO in het komende wintersei zoen deze Engelse komiek en zanger aan het woord laten komen. Vanavond ontvangt hij als gasten de acteur Gene actualiteitenrubriek waarvoor 19.55 20.00 20.15 20.21 18.45 18.50 18.55 19.00 19.05 14.30 15.00 17.30 18.20 18.55 19.00 19.30 20.20 20.25 NOS: (K) De Fabeltjeskrant. STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER: (K) Reclame. AVRO: (K) AVRO’s Toppop 5. (K) Boekje open (6). STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER: (K) Reclame. AVRO: (K) Peyton Place. (K) Voor Nancy. Televizier Magazine. NOS: (K) Journaal. prof, vam. Fath ;eeds ging 3 tot NOS: (K) De Fabeltjeskrant. STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER: (K) Reclame. KRO: Tekenfilm. Wij, Heren van Zichem. STER (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER: (K) Reclame. KROBalans van de Synode. Herinneringen aan Fernandel. Fernandel: Film. NOS: (K) Journaal. veek larkt Hier ge- rden het egen nog De :hry- per rden ijers open cwa- Van zei ~ta- ge- hij het den zien Zelf istig ?gen C. aker 8-50, nten 8-75, -260, ■ispa 18- J pot de drie ^en igen In de serie „Wijen de wereld” van de VARA zien we zondagavond een sneer op de kunst. Op de foto Wieteke van Dort, Aart Staar tjes en Luc Lutz in hun visie op de Opera. i nu Nederland I TELEAC: Nascholing huisartsen (1). Techn. wetensch. Engels (5). Het kan verkeren (3). Economie (5). 09.30 10.00 10.30 11.00-11.30 Studeren (3). 16.00 - 16.02 17.00-17.30 1845 18.50 18.55 19.00 19.05 19.55 20 00 20 15 20.21 Nederland II 18.45 18.50 18.55 19.00 19.05 19.10 19.55 20.00 20.15 20.21 20.55 21.25 23.10 23.15-23.45 TELEAC: EHBO (8). mwwvwwwwvwwwwwwwwwmm/wvwwwvwmmwwwvwwvmwmwimmwiaam' Nederland I. In het middagprogram ma na het nieuws, het weekjournaal en de verkeersinformatie een afleve ring van Yankee Doodle. Openbaar Kunstbezit brengt deel 4 uit de reeks Herfsttij der Middeleeu wen en dan is het tijd voor de sport: een reportage van Jumping Amsterdam en wel van het internationale jacht- springconcours om de Grote Prijs van Amsterdam. De voetbaluitslagen en Woord voor Woord sluiten het middag programma af. Na de EHBO-cursus en de Fabeltjes krant wordt het avondprogramma in gezet met een gesprek tussen Prof. Schillebeeckx en prof. Berkhouwer ter gelegenheid van Reformatiedag. Ze zijn beiden aanwezig geweest bij de bis schoppensynode en praten over de oe cumenische toekomstmogelijkheden van de kerkelijke en theologische ont wikkelingen aan beide zijden van de breuklijn. De VARA om half acht met een aflevering vari Mannix. Na het journaal in de serie „Wij. en de wereld” vanavond Pleunie Touw, Wieteke van Dort, Anke Groot, Luc Lutz, Aart Staartjes, Fred Florusse, Rob van Reyn en Paul Klare in een reeks persiflages op de kunst. Er wor den weer heel wat serieuze zaken op een luchtige manier behandeld en me nig heilig huisje gaat ondersteboven. Het VARA programma vindt hierna zijn afsluiting in Een groot uur U. Centraal thema in dit programma van i Koos Postema is „Moeten we jaren aan i het leven toevoegen of leven (zin) aan de jaren?” Aan de orde komen allerlei facetten van het ouder worden. De muzikale gasten van Koos Postema I hebben van die problematiek nog niet I veel last: Liesbeth List met haar Jac- I ques Brel-plaat, Willem Nijholt, Art I Farmer, het trio Louis van Dijk en I groep Magna Carta. Hans Baay en Kees van Maasdam zorgen voor de uitsmijter van de zon- dagavond, nl. het programma Sextant van de NVSH. Nederland 1. De KRO begint het middagprogramma met Klassewerk. De zesde klassen van de Hugo de Groot school in Zaltbommel, de Poort in Almelo en de openbare school in Scha- gen bestrijden elkaar met als inzet een plaats in de halve finale. Verder nog een half uurtje met Oebele, d.w.z. met hoogtepunten uit dit populaire pro gramma zoals die vroeger werden uit gezonden. De Fabeltjeskrant en het eerste journaal krijgen een opvolging in Dak- tari, de kleurenserie met de aap Judy en de schele leeuw Clarence. Aansluitend aan het 2e journaal de Berend Boudewijn Kwis. Berend, die vroeger voor de VARA ook al vele malen als succesvol spelleider optrad, heeft als opdracht gekregen de KRO aan een stuk echt zaterdagavondamu- sement te helpen, dat de eens zo veel bekeken Cees Schilperoort-kraker Het gulden Schot kan evenaren. Berend heeft een quiz opgezet waaraan 7 echt paren deelnemen, die volgens het af- valsysteem moeten proberen de finale te halen. Er zijn vele prijzen te verdie nen en de gelegenheid voélen. Tenslotte Brandpunt en de epiloog, mgr. Bluyssen zorgt. Na het laatste nieuws komt de NOS dan nog met een reportage van het internationale springconcours Puissan ce, dat in het kader van Jumping Amsterdam in de nieuwe RAI wordt gehouden. Commentator is Aad van Leeuwen. ROTTERDAM. De belangstelling voor het gesubsidieerde toneel en met name voor het Nieuw Rotterdams Toneel (NRT) is tot een verontrustend laag peil gedaald. Het toneel dreigt hier zijn com municatieve functie te verliezen. Het wachten is thans op het rapport van de Rotterdamse Kunststichting over een her structurering, dat binnen afzienbare tijd bij het gemeentebestuur zal worden inge diend. Dit schrijft de wethouder van kunstza ken van Rotterdam, G. Z. de Vos, in een beleidsnota. Het totaal aantal bezoekers aan het beroepstoneel in de Maasstad is de laatste vijf maanden ongeveer gelijk gebleven. Het Nieuw Rotterdams Toneel gaf het laatste seizoen een scherpe daling van de belangstelling te zien. De oorzaak daarvan ligt volgens de wethouder voor namelijk in het in september 1970 geo pende Hofpleintheater. Dit heeft een grote zuigkracht op het publiek, dat voorheen de Rotterdamse schouwburg bezocht. Ook het bezoek aan de voorstellingen van buitensteedse gezelschappen geeft ne laat ste twee seizoenen een daling te zien. Voor het nu lopende seizoen zijn, aldus wethouder De Vos, de vooruitzichten niet opwekkender. Alleen de programma’s van het Hofpleintheater hebben echter een willig publiek gevonden. Het geheel over ziende moet men, zo schrijft de wethou der, wel spreken van een ernstige ver trouwenscrisis bij de traditionele schouw burgbezoekers. Het vraagstuk is volgens de heer De Vos van landelijke betekenis. Daarom is het nodig dat men zich landelijk bezint op de oorzaken en mogelijke oplossingen. Dit betekent niet, dat men de zaak plaatselijk op zijn beloop moet laten. De Rotterdamse Kunststichting denkt aan organisatorische structuren die speci alisatie op bepaalde genres in de hand werken. Dit zou kunnen geschieden in de vorm van kernen al of niet binnen de organisatie van een stedelijk of in terste delijk gezelschap. Deze kernen zouden naar behoefte per produktie aangevuld kunnen worden met artistiek personeel, dat niet aan een bepaalde kern is gebon den. De verwachting is, dat deze speciali satie zal leiden tot verbetering van de kwaliteit deelnemers krijgen alle zich op hun gemak te gevonden. Ernstiger lijkt me de minder goede bezetting van de rol van Claude: Robert Borremans ziet er veel te gezond en stoer uit voor zo’n totaal verknoeide zielepoot. En dan laat Hugo Claus hem nog een geweldig balletnummer maken. Nu snuift die Claude wel ether, maar een dubbele axel zie ik hem nog niet maken. Erger is het benedenmaatse spel in de cruciale scène met de pastoor. Groots is Leo Beyers als Albert, tot in de vinger toppen een onnozele alcoholicus. Celia Nufaar is vakkundig een dienstmeisje. De regie van Claus is in het begin traag en zwaar. Halverwege is er een schitte rende scène, waarin de familie charades speelt. Maar Claus vergaloppeert zich aan het slot, dat tamelijk larmoyant is. Een beetje zonde vdn de zeer gave vertolking van Elly van Stekelenburg. Ze is de hele tijd zeer aandoénlijk, koe-achtig in de weer, de ogen voortdurend op haar afgod gericht. Maar die laatste momenten, waarin ze in de goot wordt getrapt, dat is teveel van het goede. Pas waarlijk ontroerend werd gisteren dat première-applaus. Daar stond een ou dere actrice, die lange tijd in een vergeten hoekje heeft gezeten, en dan in de Am sterdamse schouwburg helemaal naar vo ren gebracht door Claus. Een hoop bloe men, een hoop applaus en zelden bij toneel gehoorde bravo’s. Toch allemaal een stuk waarachtiger dan het logge leed op een Vlaamse pastorie. De programma’s beginnen met een aantal ervaringen, die verschillende mensen hebben opgedaan. Het tweede gedeelte wordt rechtstreeks vanuit de studio uitgezonden. Een paar mensen zullen dan reageren op de eerder ge dane uitspraken en vertelde meningen en zullen dan eventueel telefonische re acties beantwoorden. De uitzending ein digt met een bandopname met wat uit spraken om verder over na te denken. Na iedere uitzending zal er ook schrif telijke informatie beschikbaar zijn in de vorm van stencils met enige notities over de uitzending en een lijst met adressen van personen en instellingen, waar men voor adviezen terecht kan. De telefonische reacties op het pro gramma „Sex op zondag” zullen be antwoord worden door de arts Hans van Berkesteyn, de semi-arts Flip Treffers en Miriam Floor, medewerkster van het Nederlands Instituut voor Sociaal Sexu- ologisch Onderzoek. Onderwerpen, die in de acht programma’s aan de orde gesteld wordtn, zijn sex en relatie, op voeding en lichamelijkheid, sexualiteit vanuit de man/vrouw gezien, anticon ceptie, orgasme, anorgasme, frigiditeit en impotentie, homosexualiteit, bisexu- aliteit en groepssex en tenslotte sex en politiek. AMSTERDAM. André van den Heu vel en Kitty Janssen zullen in het seizoen >72-’73 in de vrije sector uitkomen met een serie voorstellingen van: Wie is bang voor Virginia Woolf? van Edward Albee. In dat seizoen zullen ze geen deel uitma ken van Globe, waaraan beiden verbon den zijn. De leiding van Globe heeft de aan haar gezelschap verbonden regisseur Lo van Hensbergen, toestemming verleend deze voorstelling te regisseren. Het stuk van Albee is enige jaren terug met groot succes gespeeld door Han Bentz van dfen Berg en Ank van der Moer bij de Neder landse Comedie. HILVERSUM I 7.00 Nws. 7.02 Het levende woord. 7.07 (S) Preludium I. 7.30 Nws. 7.41 Hier en nu. 7.55 (S) Preludium II. 8.10 Te Deum Laudamus. 8.30 Nws. 8.41 (S) Podium voor de vrouw. 9.10 (S) Radio Kamerorkest. 10.00 Theol. etherleer gang. 10.30 Nws. 10.33 (S) Voor de zieken. 11.30 Hier en Nu. 11.32 Hoor spel. 11.55 Meded. 12.00 Los-Vast. 12.10 Boekbespreking. 12.21 Voor boer en tuinder. 12.26 Meded. t.b.v. land- en tuinbouw. 12.30 Nws. 12.41 Hier en Nu. 13.00 De tafel van drie. 13.30 (S) Om roep Orkest. 14.05 Schoolradio. 14.30 (S) Sopraan en piano. 15.00 Prot. dienst. 15.30 Nws. 15.33 In ’t zilver. 16.30 Voor de kleuters. 16.45 Radiostrip. 17.00 (S) Pop-groep. Overheidsvoorl. 17.20 Suri naamse luchtpost. 17.30 Nws. 17.32 Hier en nu. 18.00 (S) Hot club 69. Pol. Part. 18.19 Uitz. V.V.D. 18.30 Nws. 18.41 Toe lichting bij het nws. 18.47 (S) Band stand. 19.00 Een woord voor de wereld. 19.04 Reformatie en Reveil. 19.15 Weer klank. 19.40 Bijbelstudie. 20.00 Bij de tijd. 20.20 Klass, muz. 21.30 Hoorsoel. 22.20 Avondoverdenking. 22.30 Nws. 22.40 Litterama. 23.00 (S) Mod. liederen. 23.30 (S) Deze tijd, deze muziek. 23.55 Nws. HILVERSUM II 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgymn. 7.20 (S) Spitsuur A’dam. 7.33 Van de voorpagi na. 7.54 Deze dag. 8.00 Nws. 8.11 Actu aliteiten. 8.23 (S) Spitsuur A’dam. 9.00 Jagen op geluid. 9.35 Waterstanden. 9.40 Wat heeft dat kind? 9.55 Muz. uit de Middeleeuwen en Renaissance, 10.15 NOS: Journaal. KRO: (K) Klassewerk (quiz). (K) Kinderprogramma. NOS: (K) De Fabeltjeskrant. STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER: (K) Reclame. KRO(K) Daktari (film). STER: (K) Retlame. NOS: (K) Journaal. STER: (K) Reclame. KRO- (K) De Berend Boudewijn Kwis. 22.00 Brandpunt. 22.50 Epiloog. 22.55 NOS: (K) Journaal. 23.00-23.45 Jumping Amsterdam. Nederland II NOS: (K) De Fabeltjeskrant. STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER: (K) Reclame. AVRO: (K) De Des O’Connor Show. STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER(K) Reclame. AVRO: (K) Favorietenfestival. 21.40-21155 Uitreiking Edisons. 22.55-2.3.00 NOS: (K) Journaal. AMSTERDAM. In de Bijlmermeer zou de bewonerswerkgroep „Zlak” van daag via het gesloten circuit van het centraal-antennesysteem. waarop vier flatgebouwen zijn aangesloten, een tv- uitzending verzorgen. Volgens de werk- groepwoordvoerder Bim Hoppener wordt de Omroepwet niet overtreden want wet telijke bepalingen bestaan er voor dit soort tv-uitzendingen nog niet. Het opgenomen programma omvat in terviews met de bewoners van de Bijlmer waarin voornamelijk de problemen van een deel a, waar de flatgebouwen staan, behandeld worden. I; Nederland 2. Na de fabel en het Inieuws op het 2e net Catweazle, die Inog steeds bezig is zijn verzameling I I tekens van de dierenriem bijeen te 1 krijgen. Twee afleveringen van Studio I Sport met als intermezzo Panoramiek en Dubbelsdekkers. IIn Panramiek het 2e deel van de Iserie „Een wereld of geen wereld”. I; Aandacht wordt besteed aan de becij- feringen, waarmee het Massachusetts IInstitute of Technology de wereld on- Ze had Natalie gespeeld, een dikke, dommige pastoorsmeid die haar leven lang gesloofd heeft voor pastoor Deedee (afkorting voor Dienstdoend; een of ande re rang in de Vlaamse hiërarchie), die haar kleine beetjes genegenheid toewerpt. Hij is een kille man, gevangen in zijn schuldgevoelens, die zich des avonds ge selt om zijn onkuise gedachten. Diep in haar hart is Natalie er een beetje trots op, - - - dat die geheime begeerten haar alléén gel- Croiset hadj:ijn draai als^ Deedee nog niet den. Maar nee. Pastoor zit dieper in de knoop. Hij begeert méér lijkt het, wel licht ook Claude, haar neef. Een verknipte, ethersnuivende zoon van het dronkemansechtpaar Taatje en Albert, de broer van Natalie. Albert komt met Clau de op de pastorie voor de jaarlijkse ziele- mis voor wijlen zijn mama. Ook broer Antoine is er met zijn vrouw-met-een- caféverleden, Jeanne. De reünie wordt een drankgelag en de emoties laaien op. In de belangrijkste scène van het stuk komt de diepverborgen aantrekkings kracht tussen Claude en de pastoor te voorschijn. Meneer pastoor laat zich ech ter niet gaan en vergelijkt Claude zelfs met Natalie. De gegriefde jongen rent weg en zal zich van een viaduct werpen. Natalie verneemtdit bericht en wendt zich radeloos tot de pastoor, die haar echter uitmaakt voor „koe”. Wat ze eigen lijk is. HUGO CLAUS SCHREEF dit toneelstuk naar zijn boek „Omtrent Deedee”, dat in 1963 verscheen. Daarin draagt Deedee nog een soutane en moesten de katholieken nog nuchter zijn voor ze ter communie gingen. In „Interieur”, dat geacht wordt drie jaar geleden te spelen, komt Deedee op in een grijs pak met stropdas en het Vlaams zal eerlang het Latijn in de liturgie vervangen. Nog even en Claus had zijn stuk niet meer kunnen schrijven, want pastoors als Deedee zullen ook in Vlaanderen uitsterven. En in Amsterdam worden ze niet meer gevonden. Nu gaat het Claus er wellicht om enige kleffe verhoudingen te ontrafelen. Maar deze klefheid heeft zeer veel, zo niet alles te maken met het laten we maar zeggen Roomse wankele even wicht tussen erotiek en schuldgevoelens. Dat zit erg goed in het boek, maar veel minder in het stuk. De motieven voor het uit de hand lopen van de familie-reünie worden daardoor veel onduidelijker. CLAUS HEEFT EEN groot aantal scènes geschreven, die niet realistisch be doeld zijn. In het programmaboekje (een zwart „gebedenboekje” voor slechts vijftig cent) staat, dat het hele spel zich in de Robert Borremans (voor) en Max Croiset in „Interieur”. verbeelding van Natalie afspeelt. Maar dat heb ik niet kunnen ontdekken, omdat Claus zich tamelijk consequent op realis tisch spel heeft toegelegd. Hij speelt wel een beetje met speciale lichteffecten en een geheel grijs gespoten decor, maar een vloeiende, gestyleerde voorstelling zoals „Kees de Jongen” (ook een boekbewerking met vele korte scènetjes) is het beslist niet geworden. Technisch zijn de scène wisselingen weinig fraai en hebben dik wijls veel weg van een knullige stoelen dans. De spelprestatiesJan Retèl is altijd goed voor een dom, geborneerd heer in ingehouden dronkemansscènes. Sigrid Koetse is naar mijn smaak te jong, te mooi en te elegant gekleed voor Jeanne; mooi en te elegant gekleed voor Jeanne; maar kil en vals kan ze wel zijn. Max langs heeft opgeschrikt. Als we zo doorgaan als nu zullen de grondstoffen en hulpbronnen binnen betrekkelijk korte tijd zijn opgedroogd en is mense lijk leven niet meer mogelijk. De cij fers worden in deze uitzending kritisch bekeken en het maatschappijbeeld, zo als het MTI dat ziet wordt geschetst. Er komt nog een 3e uitzending over dit onderwerp ook, In Dubbeldekkers ondertitel Lief de in de Keuken raakt Stan diep onder de indruk van de capaciteiten van het meisje uit de cantine. Als de 2e Studio Sport zich aan de ogen van de kijkers heeft ontrold zet de NOS het programma voort met een Ierse documentaire, gemaakt in op dracht van de EBU: wie zijn in het Europa van morgen de boeren? Hierin wordt- de ontwikkeling van het leven ten plattelande in ons werelddeel be licht. Na het laatste nieuws brengt Teleac nog een les in de cursus stude ren. De ontwikkelingssamenwerking staat centraal in deze uitzending. Barry, de actrice Dayan Cannon, the MacGregor Brothers, de bekende zan geres Dusty Springfield en voorts een aantal gerenommeerde grappenmakers van de Engelse televisie. De zendtijd na het 2e journaal is geheel gereserveerd voor het jaarlijkse klassieke Grand Gala du Disque, dat onder de titel Favorieten Festival in de congreszaal van de Jaarbeurs wordt gehouden. De Edisons worden uitge reikt door Utrechts burgemeester H. G. I. baron van Tuyll van Serooskerken. HILVERSUM I. 8.00 Nws. 8.10 Overweging. 8.15 (S) Badinerie. 9.00 Nws, waterstanden. 9.15 (S) Laudate. 10.00 Eucharistieviering. II. 00 Nws. 11.02 (S) Radiokamerorkest. 11.55 Meded. 12.00 Kruispunt. 12.30 Nws. 12.40 Actualiteiten. 12.50 Buitenl. commentaar. 13.00 (S) Verknipt. 14.00 (S) Volksliederen. 14.15 Strip. 14.30 (S) Concertgebouworkest. Pauze: Adem pauze. 17.30 Sociale ontwikkelingen in Nederland. 17.00 Gezamenlijke Herv. en Geref. dienst. 18.00 Schriftnoten. 18.30 Klankbeeld. 18.58 Wilde ganzen. 19.00 Nws. 19.07 (S) Klassieke strijk kwartetten. 19.45 Lezing. 20.00 (S) Klassieke muziek. 20.10 (S) Psalmen. 20.30 Boekbespreking. 20.35 (S) Instru mentaal Trio. 21.00 (S) Com nu met sangh. 21.25 Tussenbeide. 21.50 (S) Kerk- orgelconcert. 22.30 Nws. 22.40 (S) Om voor op te blijven. 23.55 Nws. HILVERSUM II 8.00 Nws. 8.10 Voor het platteland. 8.17 Weer of geen weer. 9.45 Humanis tisch Verbond. 10.00 De Nieuwe Profe ten II. 10.30 Kerkdienst. 11.25 Wilde Ganzen. 11.30 De Nieuwe Profeten. 12.00 (S) Muzikaal onthaal. 13.00 Nws. 13.10 Lezing. 13.19 Journaal. 13.35 Del ta. 14.30 Progr. voor buitenl. werkne mers. 16.30 Gevolmachtigd. 17.00 (S) Pianorecital. 71.55 Meded. 18.00 Nws. 18.15 (S) Grammofoonmuziek. 18.25 Kwartiermakers Drs. P. 18.40 (S) Boe ketje Romantiek. 19.00 Zin en tegenzin. 19.30 Nws. 19.35 Sex op zondag. 20.30 (S) In de kaart gespeeld. 22.30 (S) Synthese. 22.55 Meded. 23.00 Nws. 23.10 Journaal. 23.55 Nws. HILVERSUM III 7.00 Nws. 7.02 Journaal. 7.05 Luk raak. 8.00 Nws. 9.00 Nws. 9.02 Van negen tot tien. 10.00 Nws. 10.02 Juist op zondag. 11.00 Nws. 11.01 Muziek Mozaïek. 12.00 Nws. 12.02 Met vriende lijke groten 13.00 Nws. 13.03 NAR. 14.00 Nws. 14.02 Langs de lijn 15.00, 16.00 en 17.00 Nws. BRUSSEL 324 11.30 Solidariteit 11.11.11. 12.00 Nws. 13.00 Nws. toneelagenda, meded SOS-ber. 13.20 Solidariteit 11.11.11. 14.00 Nws. 15.00 Sport en muziek. 17.00 en 18.00 Nws. 18.30 Kath. godsdienstige uitz. 19.00 Nws en weerbericht. 19.30 Solidariteit 11.11.11. 22.00 Nws en De Zeven Kunsten. 23.00 Nws. 23.40 Nws. (S) Repertorium. 11.00 Nws. 11.03 Spie gel van België. 11.30 Intern. Spectrum. 12.10 Den Haag deze week. 12.15 VPRO-Maandag. 12.15 en 14.30 u. in formatie over muziek en ANP-nws. 14.30 Schoolradio. 14.50 Journaal. 14.55 Avrodeze week. 15.00 ’t Is Histo risch. 15.25 (S) Licht instrumentaal tri- o. 15.35 Biels Co. 16.00 Nws. 16.03 Mikadoo. 17.00 (S) 0:. 17.40 Overheids voorl. Den Haag aan de lijn. 17.55 Meded. 18.00 Nws. 18.11 Actualiteiten. 18.30 (S) Musical. 19.20 R.V.U. 20.00 Nws. 20.05 KJomt u maar. 22.00 (S) Jazz in aktie 22.55 Meded. 23.00 Nws. AVRO: 23.10 Actualiteiten. 23.20 Doe. over de ongehuwden. 23.55 Nws. HILVERSUM III 7.00 Nws. 7.02 KRO-op-Drie. 8.00, 9.00, 10.00, 11.00 Nws. 12.00 Nws. 12.02 Van twaalf tot twee. 13.03 Raden maar. 13.00 Nws. 14.00 Nws. 14.03 Jam on radio. 15.00 Nws. 16.00 Nws. 16.03 De Hugo v. Gelderen show. 17.00 Nws. 17.03 De Hugo van Gelderen show.. BRUSSEL 324 M. 12.00 Nws. meded. SOS-berichten. 12.03 Intermezzo. 12.08 Landbouwkro- niek. 12.15 Lichte muz. 12.30 Poëzie- progr. 12.45 Amusementsmuz. 13.00 Nws. toneelagenda. 13.20 Opera- en Belcanto-concert. 14.00 Nws. 15.00 Lichte muz. 17.00, 18.00 Nws. 18.30 Prot. godsdienstige uitz. 18.45 Lichte muz. 19.00 Nws. 19.30 Intermezzo. 19.45 Openbaar kunstbezit. 20.00 Opera-ru- briek. 22.00 Nws. De Zeven Kunsten. 22.20 Lichte muz. 23.00 Nws. 23.40 Nws. Nederland I NOS: Weekoverzicht, informatie schooltelevisie. TELEAC: Het kan verkeren (4). Techn., wetensch. Engels (5). NOS: Journaal. 15.02 Weekjournaal, slechthorenden. 15.22 Verkeersinformatie. 15.25 (K) Yankee Doodle (serie). 16.15 (K) Openbaar Kunstbezit. 16.30 Jumping Amsterdam. 17.15 Toto-uitslagen. 1 IKOR-CVK-RKK: (K) Bijbel- vertelling. Einde. TELEAC: EHBO (8). NOS: (K) De Fabeltjeskrant. IKOR-CVK: Rome - Reforma tie. VARA: (K) Mannix (serie). NOS: (K) Journaal. VARA: (K) Wijen de we reld. 21.15 Een groot uur: U. 22.35 NVSH: Sextant. 22.55-23.00 NOS: (K) Journaal. Nederland II 18.55 NOS: (K) De Fabeltjeskrant. 19.00 (K) Journaal. 19.05 (K) Catweazle (serie). 19.30 (K) Studio Sport I. 20.20 (K) Panoramiek. 20.45 (K) Dubbeldekkers (serie). 21.10 (K) Studio Sport II. 21.35 (K) Wie zijn de Boeren van Morgen?, (doe.). 22.25 (K) Journaal. 22.30-23.00 TELEAC: Studeren (4). Nederland I 10.45-12.00 NOS-NOT: Schooltelevisie. 18.45 18.50 18.55 19 00 19.05 19.30 19.55 20.00 20.15 20.21 21.10 21.45 22.35 22.40-23.10 TELEAC: Nascholing huisartsen (2). F F if

Krantenviewer Noord-Hollands Archief

IJmuider Courant | 1971 | | pagina 9