Oppositie wil Publiek met Alice drie miljoen mee in Wonderland instructieve omroep Expositie in Rijksprentenkabinet ONTMOETINGEN MET ITALIË Amsterdamse subsidies voor voorstellingen lui Géén kaas uit t vuistje voor snotneuzen VPRO met de hakken over de sloot MW James Stewart in western Keur-turnploeg uit Rusland H PIP SIMMONSGROEP IN MIGKERY TV woensdag TV donderdag TV vanavond Radio donderdag (Van onze parlementaire redactie) Nieuws-lezen DEN HAAG De samenwerken de oppositiepartijen PvdA, D’66 en PPR hebben in de Tweede Kamer bij de behandeling van de begroting 1972 van CRM een amendement ingediend dat de begroting uitbreidt met een post van drie miljoen voor het van de grona brengen van de instructieve omroep. (Van onze redactie in Amsterdam) AMSTERDAM „Er ontstaat een zekere ten- toonstellingsmoeheid, ook in het buitenland. Al brechts Dürers grafiek in het prentenkabinet van het Rijksmuseum in Amsterdam trok nog veel belangstelling, want Dürer maakte iets dat ook de jongeren van de huidige generatie aanspreekt. Er worden zoveel specifieke tentoonstellingen ge houden, dat het thema steeds belangrijker wordt. Het publiek loopt niet meer zo hard naar alles wat de musea organiseren. In onze presentaties zullen we daar rekening mee moeten houden.” Als u verkouden bent, ontraden wij u kaas uit ’t vuistje ten sterkste. Niet dat het iets verergert in uw neus. Maar onze mooie vaderlandse kazen zijn te smakelijk om te happen als u niet kunt proeven. Kaas uit ’t vuistje is geen voedsel, maar een delikatesse. ^^5=?) Geef dat nobele goud nooit aan een snotneus!/ •I i f I I kW- I WOENSDAG 10 NOVEMBER 1971 i/VVWVVVVWVVVVWWfVIA *yWfVVVVW\A/VWVVI^VVVVVV CHARLES BOOST minuten JAC HEIJER. ADVERTENTIE (Van onze correspondent) o fói 10.45 23.10 20.35 de Walter 20.45 J. A. Knip: „Het Colosseum in Rome”, circa 1810. Knip vestigde zich in 1809 in Rome. De prent is in het bezit van het Rijksprentenkabinet in Amster dam. LOENERSLOOT. Je zit er niet tegen aan te kijken, je wordt meegesleurd. Dat is mijn ervaring bij „Alice in wonder land”, zoals dat wordt verbeeld door de Pip Simmons Theatre Group uit Londen, deze week in het Mickery-theater. UTRECHT. Tijdens de zaterdagmid dag in Utrecht gehouden ledenvergadering van het Stripschap is P. Hans Frankfur- ther als voorzitter opgevolgd door Cor Nijmeijer uit Assen. Het 4 jaar oude Strip schap omvat 3000 Nederlandse belangstel lenden in strips. liseerd naar het voorbeeld van hun beroemde voorgan gers, of naar hun eigen innerlijke visie. „Hun conceptie van wat Italië was en voor hen betekende.” Voor wie ooit zuidelijker dan Rome is geweest, zal „Ontmoetingen met Italië” bij verscheidene prenten een herbelevenis zijn. De tentoonstelling, waarvoor geen extra toegang hoeft te worden betaald, is geopend tot 9 januari. 21.25 22.15 22.25 22.30 22.15 22.40 21.05 21.40 18.45 18.50 18.55 19.00 19.05 19.55 20.00 20.15 20.21 22.40 1845 18.50 18.55 19.00 19.05 17.00 18.45 18.50 18.55 19.00 19.05 12.00 twee. 19.35 19.55 20.00 20.15 20.21 19.30 19.55 20.00 20.15 20.21 20.31 20.36 22.20 23.00 23.05 18.45 18.50 18.55 19.00 19.05 19.55 20.00 20.15 20.20 Nederland 1. Ook vanavond om te beginnen een fabel en vervolgens het journaal. De TROS brengt daarna een oude serie terug op de beeldbuis. Het is „Kleine mensen hebben grote wensen”. Een van hen ontmoet in deze uitzen- kMiVVVVVWVVVVVVIAIVVVVVVVVVVWVVVVWWVUWVUVUVI AMSTERDAM B. en W. van Amster dam stellen de gemeenteraad voor aan de toneelgroep Studio voor het seizoen 1971/1972 een subsidie van 60.000 gulden te verlenen en aan de stichting Theater Unie een subsidie van 95.000 gulden. De ellende voor een recensent is dat je in enige zinnen moet beschrijven wat zo klaar als glas wordt voorgesteld op het toneel. Theater zoals Pip Simmons en zijn formidabele groep dat in „Alice in Won derland” gebruiken, maakt boeken vol taalfilosofie overbodig. En bovendien heb je nog een leuke avond ook, vooral als je tevoren het boek even leest. Het stuk zal uiteraard beter tot zijn recht komen in En geland, waar „Alice in Wonderland” met de paplepel wordt ingegoten. land in Edinburgh en gedegen kenner van dit tijdvak, in de f 11.50 kostende catalogus bij deze tentoonstelling, was de feitelijke ontdekking van het Romeinse land- schap als thema voor artistieke uitbeelding. „Er waren buitenlandse kunstenaars voor nodig om de Italianen te doordringen van de mogelijkheid de ar cadische of heroische aspecten van de bergen en velden in de omgeving te gebruiken als schilderkunstig motief. De grondleggers van deze opvatting in de schilderkunst waren natuurlijk Claude en Poussin geweest, maar zij hadden de weg gebaand voor een heel leger van volge lingen, tot ver in de negentiende eeuw. Deze gaven weliswaar weer wat zij zagen, maar dan bewust geïdea- voor twaalf maar13.00 Nws. KRO-op-Drie. 15.00. 16.00 en 17.00 Nws. Nederland I VARA: (ged. K): Kinderprogr. NOS: (K) De Fabeltjeskrant. STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER: (K) Reclame. TROS: Kleine mensen hebben grote wensen. (K) Nancy (serie). STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER: (K) Reclame. Pol. Partijen: C.H.U. Socutera. TROS: Film uit 1961. (K) Flamenco-ensemble. NOS: (K) Journaal. Den Haag vandaag. Nederland I en 14.25 NOS-NOT: Schooltele visie. NOS: (K) De Fabeltjeskrant. STER: (K) Reclame. NOS: (K Journaal. STER: (K) Reclame. (K) Op losse groeven. STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER(K) Reclame. TROS: (K) Unicef in Zilver! IKOR-CVK: (K) Leerhuis: ge sprekken. NOS: (K) Journaal. „Alice in Wonderland” van Lewis Car roll is behalve een beetje griezelig, Victo riaans kinderverhaal, een boek dat een aanslag pleegt op iemands identiteit, voor zover hij die identiteit ontleent aan de taal. Hieraan valt een diepzinnige filosofie vast te knopen, die er op neer komt dat de taal het denken en handelen van de mens uiteindelijk bepaalt. En niet anders om. Alice, dat kleine onbevangen meisje, dreigt in haar woorden-land (opgeroepen door de schrijver) verscheurd te worden. Ze weet niet meer wie ze is. Pip Simmons laat die verscheurdheid met zeven spelers zien. En hij doet meer. Zijn spelers scheppen op alle mogelijke manieren eenzelfde verwarring, als Alice in Wonderland beleeft, bij de toeschou wers. Ze klimmen boven op je, gaan op je schoot zitten, stellen je rechtstreekse vra gen, kruipen tussen de stoelen om de angstaanjagende gezegdes van Carroll te zeggen. De nachtmerrie wordt compleet. In het Holland Festival was ook een „Alice in Wonderland” te zien, van een groep uit New York. Vergeleken met die van Pip Simmons een veel evenwichtiger, perfecter voorstelling. Een genot om naar te kijken. Maar de aanpak van Simmons is veel consequenter. Het is geen esthetisch genot meer, maar een belevenis, een erva ring, die je of je wil of niet moet ondergaan. Te genieten valt er natuurlijk ook wel. HILVERSUM. Trouwhartig blikte journaal-nieuwslezer Fred Emmer dinsdagavond bij het bulletin van ze ven uur de kijkers recht in de ogen. Nieuwslezen van een papiertje was er niet meer bij. Het NOS-journaal nam een proef met een Engels nieuwslees- systeem dat „autocue” heet, en waarbij de te lezen tekst op de lens van de camera wordt geprojecteerd. Een spie gel zorgt dat de op een smal bandje getikte tekst voor de journaalman lees baar wordt. De NOS heeft er nog helemaal niet over nagedacht dit systeem op korte termijn te gebruiken. De financiële consequenties zullen eerst duchtig be keken moeten worden. Het nieuws van acht uur las Frits Thors weer van een papiertje. Nederland 2. De VARA aansluitend aan journaal en Fabeltjeskrant. Om te beginnen de rubriek Dagje ouder, waarin Jeanne van Munster optreedt als presentatrice. Aandacht o.m. voor de vrij tijdsbesteding, die voor bejaar den alleen maar tijdsbesteding is. Ver der gymnastiek, kookles en zo meer. Aansluitend aan het journaal van acht uur Weens operetteconcert in Studio I. Het promenade orkest o.l.v. Benedict Silbermann speelt met mede werking van Ursula Benz, Henny May, WimKoopman en Nico Boer. Op het programma staan bekende fragmenten uit operettes. Onder de titel Voetje van de Vloer vervolgens voor de sportliefhebbers maar niet voor hen alleen, een gefilm de samenvatting van het optreden van de Russische keurturnploeg tijdens een tournee door ons land. Geweldige de monstraties van de beste turners en turnsters ter wereld. Achter het nieuws gaat hierna op de internationale toer, waarna Kenmerk nog de schijnwerpers richt op kerk en samenleving. Daarmee hebben we dan weer een zeer informatieve avond ach ter de rug. Toch zijn zij niet alleen in de stad zelf gebleven. Een van de hoogtepunten van het tijdperk 1770-1840 was de „ontdekking” van de omgeving, de toen nog grotendeels onbewoonde Campagna Romana, de Sabijnse en de Al- baanse bergen. In de bijeengebrachte prenten komt dat goed tot uitdrukking. Het belangrijkste resultaat van de noordelijke immigratie in Italië, zo schrijft Keith An drews, conservator van de National Gallery of Scot- Nederland II NOS: (K) De Fabeltjeskrant. STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER: (K) Reclame. E.O.: (K) Liedjes met Judy Mac- ksTizïo (K) Sidderaal (film). STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER: (K) Reclame. VPRO: Berichten uit de samen leving. Chaplin op weg naar Charlie (serie). (K) Namens Bruin, huisarts. (K) Dick Cavett-show. Deze week: muz. uit dertiger jaren. NOS: (K) Journaal. (K) Ter Visie. B. en W. ontbreekt het aan een over zicht van de overige toneelmanifestaties in Amsterdam, behalve uiteraard van die van het Amsterdams Toneel, Studio en die te organiseren door de Theater Unie, waardoor ze nog niet kunnen bepalen hoe groot in totaal het beroep is dat op hen kan worden gedaan. Daarom vragen ze de gemeenteraad een krediet van 320.000 gul den, dat in het seizoen 1971/1972 besteed kan worden voor het verlenen van voor- stellingssubsidies of recette-garanties. Onder de huidige omstandigheden ach ten B. en W. geen termen aanwezig om de toneelgroep Centrum voor 1971/72 te sub sidiëren, omdat ze geen voorstellingen in Amsterdam geeft. Van Studio moeten verdere ontwikke lingen worden afgewacht voordat de ge meente kan bepalen of zij ook in de toekomst een basis voor een gemeentelijke bijdrage aanwezig acht. De stichting Mickery Workshop heeft voor haar project Mickery Mokum een subsidie gevraagd van ruim 58.000 gulden. Aangezien over het aantal voorstellingen dat de stichting in 1971/72 in Amsterdam zou kunnen geven nu nog geen nadere gegevens bekend zijn kunnen B. en W. nog geen voorstel tot subsidiëring van Mickery Mokum doen. Het project veron derstelt een accommodatie in Amsterdam waar men met regelmaat zijn voorstellin gen kan geven en „workshops” kan orga niseren naast de activiteiten die in Loe- nersloot blijven plaatsvinden. Deze ac commodatie is nog niet beschikbaar, om dat er geen beslissing bij het ministerie van CRM is genomen over de reeds in mei ingediende plannen. Deze korte overpeinzing komt van drs. K. G. Boorï, de directeur van het Rijksprentenkabinet in Amsterdam, bij de introductie van de tentoonstelling „Ontmoetingen met Italië”. In hoofdzaak uit het Kopenhagense Thor valdsens museum, de Hamburgse Kunsthalle en het Amsterdamse Rijksprentenkabinet is een verzameling tekeningen bijeengebracht die representatief wordt ge acht voor het werk dat Scandinavische, Duitse en Hol landse kunstenaars tussen 1770 en 1840 in Italië, meestal in en om Rome hebben gemaakt. De Noordeuropese oorsprong van deze kunstenaars is er oorzaak van dat tussen het Italië zoals zij dat in hun prenten tekeningen, aquarellen vastlegden, zo’n sterke verwantschap is, gefascineerd als zij allen waren door het Italiaanse landschap en vooral door het licht. De Duitse groep was de grootste. Naar schatting ver bleven in de periode die de tentoonstelling beslaat, zo’n 1200 Duitse kunstenaars in Italië. De Hollandse daaren tegen was een heel kleine groep, eigenlijk „te klein om een school te worden genoemd” (A. S. Pitloo, die onge veer in 1812 in Rome aankwam). Italië heeft eeuwenlang kunstenaars tot hun verbeel ding gesproken. Sinds het begin van de zestiende eeuw gingen velen erheen voor hun artistieke vorming. Om streeks 1720 brak dat plotseling af, toen Paus Clemens XIII voor kunstenaars een „samenscholingsverbod” af kondigde. Mogelijk heeft hij zich geërgerd aan de uit spattingen waartoe de verschillende scholen hadden ge leid. Pas zo’n vijftig jaar later groeide bij schilders en tekenaars de animo weer om naar Rome te gaan en daar te werken. o ces. En de moeilijkheden stapelen zich op als James Stewart zich het lot van een der bevrijders, een jonge blanke vrouw aantrekt die met een Indianen opperhoofd getrouwd is geweest en dus weinig vriendelijk in zijn omgeving ontvangen wordt. Met veel ironische humor en tenslotte met langzaam ont wakend gevoel speelt James Stewart deze sheriff Guthrie McCabe als een genuanceerd en aannemelijk mens, zoals er maar weinig in het wildwest-genre voorkomen. (Van onze correspondent) HILVERSUM. De VPRO zal voorlopig blijven voortbestaan. Minis ter Engels van CRM heeft deze omroep schriftelijk laten weten dat het netto- ledental met 102.058 net genoeg is om C-omroep te mogen blijven. De situatie was precies een jaar geleden minder rooskleurig voor de VPRO, toen bleek dat na een onderzoek van CRM het netto-ledental met 92.945 zwaar onder de rode streep van de 100.000 lag. VANAVOND NEEMT de TROS de filmavond van de NOS over en dat gebeurt met een film van John Ford die dus duidelijk zich richt tot de liefhebbers van de „western”. Die krij gen. Pas als hij hoort dat ieder bevrijd het volle pond, want behalve een span nend verhaal worden hun twee topac teurs van het genre, James Stewart en Richard Widmark voorgezet, van wie vooral de eerste een zeer boeiend ka rakter te spelen krijgt. Stewart is namelijk in ..Two rode together”, een wat cynische sheriff die ongetrouwd is en alleen nog in actie wil komen als hij er financieel beter van wordt. Hij aarzelt dus in eerste instantie als zijn vriend luitenant Gary (Widmark), commandant van Fort Grant, hem vraagt mee te rijden naar een Indianenkamp om er geroofde blanke kinderen te bevrijden en naar de rechtmatige ouders terug te bren gen .Pas als hij hoort dat ieder bevrijd kind hem een aanzienlijk geldbedrag zal opleveren, stemt hij toe. Met veel moeite lukt het hun een tweetal, in middels opgegroeide kinderen, los te kopen, maar de geforceerde terugkeer van deze magere buit in de blanke samenleving is geen overtuigend suc- IWVVWWVWWVWVWVWVVVVWVWVUWVVWWVV De VPRO kreeg toen een jaar de tijd om weer boven de 100.000 te komen. Na een ledenwerfactie vroeg de VPRQ reeds in mei van dit jaar weer een onderzoek aan. VPRO-directeur S. J. Doorman: „We zijn er natuurlijk erg blij mee. Maar ons bqptaan blijft wankel: we voelen ons alsof we geslaagd zijn voor een examen, maar dan met de hakken over de sloot. We willen ons bestaan probe ren te waarborgen door een voortgaan de agressieve ledenwerving en naar buiten zeer duidelijk laten weten waar de VPRO voor staat.” De verlengde zendmachtiging is niet aan een tijdslimiet gebonden. Naar het ledental van de VPRO zullen geen afzonderlijke steekproeven worden ge nomen. Pas als de ledentallen van de omroepen weer aan een algemene con trole worden onderworpen zal even eens worden nagegaan hoe de VPRO er bij staat. Steekproeven hebben ge leerd dat de omroepen rond de 20 percent leden hebben, die niet als lid volgens de wettelijke normen aange merkt kunnen worden. Minister Klompé heeft vlak voor haar vertrek nog een nota over de instructieve omroep, die ze op een derde tv-net en een vierde radio-net zou willen hebben, uitge bracht maar bij de formering van het kabinet-Biesheuvel is deze nota op de lange baan gesteld wegens het gebrek aan geldmiddelen. De drie oppositiepartijen hebben voorts een amendement ingediend dat voorziet in de uitbreiding van de begroting van GRM met een post van 1 miljoen uit ’s rijks kas voor het van de grond brengen van regionale radio, naast de bestaande regio nale radio-omroepen die uit de kas van Hilversum worden gefinancierd. De drie partijen lieten zich niet uit over het oppositie-amendement 1 miljoen ter beschikking te stellen voor regionale om roep, maar zeiden wel dat de minister spoedig zijn standpunt dient te bepalen. (Een nota-Klompé over regionale omroep is nooit uitgekomen omdat binnen het kabinet De Jong onenigheid bestond over de organisatievorm van de regionale om- roep-red). „Ik ben bang dat bij een lang uitblijven van een uitgestippeld beleid zaken als die te Melick (waar de burgemeester zonder vergunning lokale televisie bedreef via een kabelnet-red.) wel eens uit de hand zouden kunnen lopen, waardoor regering en parlement voor voldongen feiten ko men te staan. Duidelijk is, dat groeperin gen kunnen gaan pogen via eigen zend machtigingen een brok uit de etherkoek mee te gaan eten en daarmee thans wel licht reeds handelen in strijd met de Omroepwet.” De drie oppositiepartijen willen dat mi nister Engels volgend jaar voorts komt met een evaluatie van het huidige om roepbestel. Er moeten zaken aan de orde worden gesteld als bijvoorbeeld de zend tijd verdeling, de dreigende versnippering van de zendtijd en de werking van het getalskriterium, aldus dr. Voogd. Een nadere bezinning op de Omroepwet stuit niet bij voorbaat op verzet bij de K.V.P., A.R. en C.H.U. De heer Van der Sanden zei althans de NOS in zendtijd overbedeeld te vinden. De V.V.D. wil om andere redenen eva luatie. „Het omroepbestel blijft ons erge ren. Ofschoon de gezamenlijkheid groter is geworden, blijft het verzuilde systeem remmen opleggen aan nieuwe ontwikke lingen”. De regionale omroep komt niet van de grond, aldus dr. Van Dijk, en haastmanoeuvres zijn nodig om de Case- ma greep te geven op plaatselijke initia tieven. De V.V.D.-spreker keerde zich ook te gen de overladen prijzen voor quiz-deel- nemers. Het is bevordering uit ons aller omroepbijdrage van die consumptie door het bestel, waarin juist zo wordt afgege ven op de verwerpelijke consumptiemaat schappij. Nws. 12.03 Van 13.03 Raden 14.00 Nws. 14.03 Al is dat niet de voornaamste opzet. De inzet, waairmee de groep speelt is over rompelend. De vindingrijkheid is opmer kelijk. Het schitterendst vond ik de weer gave van de ontmoeting van Alice met de rups. Die rups is volledig schizofreen. Hij wordt uitgebeeld door vijf spelers die telkens in een andere volgorde kruipen zodat de rups er voortdurend anders uit ziet. De schizofrenie is compleet als ook Alice in twee gedaanten optreedt: één gespeeld door een meisje en de ander door een baardige jongen die we in het begin hebben gezien als de schrijver Le wis Carroll zelf, die in het publiek achtja rige meisjes probeert te vinden om te te „fotograferen”. ding de schrijver Simon Carmiggelt; een ander houdt het bij de clown Nicky Nobel. Het 2e programma in de vooravond is Nancy, de dochter van een denk beeldige president van de Ver. Staten. Na het journaal eerst een uitzending van de politieke partijen. Vanavond komt de C.H.U. aan de beurt. De Stichting Socutera brengt vervolgens een filmpje over de sociale dienstverle ning in Nederland, zulks in het kader van de TROS-toto „Dubbel en dwars”. Daarna is het tijd voor de hoofdfilm: „Two rode together”. Na de film nog 40 minuten met Spaanse muziek en zang. Jan Keja regisseert het optreden van Paco Pena en zijn groep. Op het laatste nieuws volgt nog de parlementaire rubriek Den Haag vandaag. Nederland II NOS: (K) De Fabeltjeskrant. STER: (K) Reclame. NOS(K) Journaal. STER: (K) Reclame. VARA: (K) Dagje ouder. STER: (K) Reclame. NOS: (K) Journaal. STER(K) Reclame. VARA: Weens operettecon cert. Russische keurturnploeg. (K) Achter het Nieuws Inter nat. IKOR-CVK-RKK: Kenmerk. (K) Journaal. HILVERSUM I 7.00 u. Nws. 7.02 Het levende woord. 7.07 (S) Preludium I. 7.30 Nws. 7.41 Hier en Nu. 7.55 (S) Preludium II. 8.10 Te Deum laudamus. 8.30 Nws. 8.41 (S) Podium voor de vrouw. 9.10 (S) Radio Filharm. orkest. 9.50 (S) Semi-klass. muz. 10.00 Geestelijke liederen. 10.04 Schoolradio. 10.30 Nws. 10.33 (S) Samen leven. 11.05 Gewijde muz. 11.30 Hier en Nu. 11.32 (S) PopuJ klass. muz. 11.55 Meded. 12.00 Los-Vast. 12.10 Kunst- en vliegwerk. 12.26 Meded. t.b.v. land- en tuinbouw. 12.30 Nws. 12.41 Hier en Nu. 13.00 De tafel van drie. 13.30 Volksmuz. 13.45 65 Poëzie rond thema arbeid. 14.05 Schoolradio. 14 25 (S) Kamermuz. 15.00 Geref. dienst 15.30 Nws. 15.33 Kinderkoor. 16.00 (S) Jeugdland. 17.00 (S) Popmuz. 17.30 Nws. 17.32 Hier en Nu. 18.00 (S) Lichte muz. 18.24 Op de man af. 18.30 Nws. 18.41 Wereldpano- rama. 18.50 (S) Leger des Heils. 19.05 (S) Kerkorgelconcert 19.35 (ged. S): Muziek in vrije tijd 20.05 De kleine wereld, (dl. 6). 20.30 (S) Radio Actief. 22.20 Avondoverdenking. 22.30 Nws. 22.40 Den Haag vandaag. 22.50 Over titulatuur. 23.10 (S) Operaconcert. 23.55 Nws. HILVERSUM II 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgymn. 7.20 (S) Dag met een plaatje. 8.00 Nws. 8.11 Journaal. 8.20 (S) Dag met een plaatje. 8.30 De groenteman. 8.50 Morgenwij ding. 9.00 Toppers van toen. 9.35 Wa terstanden. 9.40 Schoolradio. 10.00 Voor kleuters. 10.19 Arbeidsvitaminen. 11.00 Nws. 11.30 Rondom 12. 11.55 Beursber. 12.30 Modern platteland. 12.35 Sportre- vue. 13.00 Nws. 13.11 Journ. 13.30 (S) Klass. en mod. muz 14.00 De Notedop. 15.00 Voor zieken. 16.00 Nws. 16.03 Aspecten. 17.00 Mobiel. 17.55 Meded. 18.00 Nws. 18.11 Journ. 18.20 Uitz. DS ’70. 19.00 (S) Big Band Beat. 19.25 De gesproken brief. 19.35 Vragen rondom schrift en samenleving. 20.00 Nws. 20.05 (S) Residentie orkest. 22.00 Licht progr. 22.55 Meded. 23.00 Nws. 23.10 Journ. 23.20 (S) Muziek zonder podium. 23.55 Nws. HILVERSUM III 7.00 Nws. 7.20 Wake up little Suzie (Cream Cheese). 8 00 Nws. 8.02 Hugo van Gelderen Show. 9.00 Nws. 9.03 Take nine. 10.00 Nws. 10.03 Robbie Dale. 11.00 Nws. 11.03 Verzoekplaten zieken. tot L ’W 1

Krantenviewer Noord-Hollands Archief

IJmuider Courant | 1971 | | pagina 15