het geluk
Kinderen
en
1
1 PANDA
K.APPIE
o
hl
II
Wty
Is
i
IKOR komt aan
CVK tegemoet
Feike Asma
Polle, Pelle
Pingo
en
Stichting Moderne
Media wil open
kabeltelevisie
45 jaar organist
Arman
14
15
MAANDAG 29 MEI 1972
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiniiinmiiimnimn
WAT KOST WAT
imninni
ng
TV ZATERDAG
RADIO ZATERDAG
k-
TV VRIJDAG
V"
.et
r.’v
S2S
meester*
goudmaker
en de
woeste
Poehtli
hui i h i
1
NEE POULE, TOON
DATJE EEN GROTE
VENT BENT. GA
WEGLX'
REGIE EN VRIJHEID
a
FILMS IN DE ZOMER
VRIENDEN VERDWIJNEN
MAAR EIGENLIJK BEN IK NOG
MAAR EEN KLEIN nr—
TEDDYBEERTJE
TELEVISIE ALS COLLECTEBUS
iiiiminimimiHiimimHiiiiiiiiiiiiiiiiiiinmiiiiimiiiniiiimi
WAT ZIEN ZE ER LEKKER UIT ZJ
...ZAL IK ZE EENSPROEVEN?
en de
„BEELDBALKEN"
MIJN GASTEN TULLEN DEZE
MARSEPEINEN VRUCHTEN
Vil jsVAST ERG LEKKER
1
|20159|
lllllllll
lil!
47
F. M. BUYSMAN
Nws.
or
iin.
c
.WISA
ge-
91
30
in zijn
DEN HAAG. De in de samenwerking
CVK-IKOR reeds lang bestaande situatie
dat met name de Christelijk Gerefor
meerde kerken, de Gereformeerde kerken
vrijgemaakt en de Vrij Evangelische ker
ken geen verantwoordelijkheid wensen te
aanvaarden voor andere CVK-IKOR uit
zendingen dan kerkdiensten, is dezer da
gen opgelost. Besloten is namelijk dat
dergelijke programma’s alleen onder de
naam IKOR op het scherm zullen worden
gebracht. Zij worden dan gedekt door de
verantwoordelijkheid van bij het IKOR
aangesloten kerken plus de Gereformeer
de kerken, het Leger des Heils en de Unie
van Baptistengemeenten.
19.25
19.55
20.00
20.15
20.20
21.00
21.45
22.25
18.45
18.50
18.55
19.00
19.05
18.45
18.50
18.55
19.00
19.05
19.55
20.00
20.15
20.20
21.10
22.00
22.50
18.45
18.50
18.55
19.00
19.05
19.55
20.00
20.21
20.45
21.25
22.05
22.20
22.50
10.30
11.00
11.30
16.00
16.02
17.30
19.20
19.55
20.00
20.15
20.21
21.10
23.00
23.05
18.45
18.50
18.55
19.00
19.05
DEZE WEEK is Walter van de Kamp weer doorgegaan met
zijn opnamen voor „Tijl Uilenspiegel”. Vijf afleveringen moet
dit televisiespel gaan bedragen van voorlopig rond de tachtig
Nederland 1. Omdat de TV langzaam
weer op de zomertoer overschakelt ver
dwijnen een heleboel in de afgelopen
maanden bekend geworden programma’s
al dan niet definitief) van het scherm. Zo
ook Hadimassa, vanavond kwart voor tien
bij de VARA op het eerste net. De satire
wordt voorafgegaan door de quiz twee
voor twaalf, van als vanouds Joop Koop
man. Al vroeg in de avond, direct na het
nieuws van 8 uur, presenteert Koos Poste-
FILMS, DAAR KUNT U blind op varen, zullen in de ko
mende zomer weer de boventoon voeren en misschien de her
haling van graag bekeken programma’s. Ik hoorde dat er bij
de KRO en aantal documentaires gereed ligt, die over de
tweede wereldoorlog gaan met „De slag bij Monte Casino”
als voorloper. Dat is een op zichzelf bijzonder knappe recon
structie van een der ergste episodes uit de oorlog in Italië.
Het klooster van Monte Casino werd tot op de grond ver
woest. De Duitsers boden daar verschrikkelijk tegenstand.
Of die film nou juist in de zomermaanden moet worden uit
gezonden, is een vraag, welke je je kunt stellen. Zo’n pretje
is het niet.
Nota bene begint de KRO juist in deze maanden aan een
serie „Family at war”, de belevenissen van een gezin in
oorlogstijd, zodat het wel oorlog wordt wat de klok gaat slaan.
Helaas zullen de actualiteitenrubrieken en het journaal ook
met elkaar wedijveren in het brengen van agressief oorlogs
nieuws. Je kunt er je ogen niet voor sluiten, maar een beetje
tegenwicht is wel op zijn plaats.
iiiiiiiiiiiiiiiiimiHiiiimiiiiimiiiiiiiiniiiiiiiiiiiiiiii
politie doen dat dagelijks. En toe
vallig werd ik hierheen geroepen
door een juwelier, die het ook al
had over een kereltje met munten.
Een interessante zaak. Laten we
hopen dat we elkaar niet voor de
voeten lopen bij ons onderzoek.
Goedendag, heren’’. Met die woor
den verdween hij in de juweliers-
zaak, onthutst nagekeken door Pat
minuten, al zou met sleutelen de juiste uitzendduur dan wel
eens minder' kunnen worden. Van de Kamp wordt door de
acteurs hooglijk geprezen om zijn manier van werken. „Een
ideale regisseur”, zeggen zij. Dat is dan allereerst te danken
aan het feit, dat Van de Kamp zijn spelers een grote vrijheid
geeft om een rol zo te spelen als zij ideaal vinden. Hij springt
er alleen in als hun opvatting te zeer afwijkt van de plaats
van die rol in het totaal. Dat totaalbeeld heeft Van de Kamp
des te beter voor ogen, naarmate hij zelf als auteur bij de
verwezenlijking is betrokken.
Hij bewerkt veel voor televisietoneel. Ik hoef u alleen maar
te herinneren aan Bordewijks roman „Karakter”. Daar maak
te hij geen toneelstuk van voor televisie, nee, hij bracht als
het ware de indrukken, die het boek op hem achterliet, over
in beeldindrukken. Hij speelde met zijn figuren, hij liet hun
beelden verscherpen en vervagen, hij liet ze uit het verleden
opkomen en terugkeren, altijd was daar de dwingende figuur
van deurwaarder Drevershaven, ook aanwezig als men hem
niet zag. Zo voelbaar maakte Van de Kamp de betekenis van
die man voor het lot van zijn figuren. „Tijl Uilenspiegel” zal
vooral gaan opvallen dooi' het tempo, waarin Van de Kamp
zijn schildering van de historische legendefiguur op het
scherm neerlegt. Tegelijk een zedenschildering.
Behalve dat een steen des aanstoots is
weggenomen, wordt dan de mogelijkheid
geschapen de afgevaardigden uit de Gere
formeerde kerken (deputaten voor radio
en tv) een gastbestuurlidmaatschap van
het IKOR aan te bieden.
Na kinderen in ziekenhuizen brengt
Koos Postema vanavond in het
VARA-programma Een klein uur U
op Nederland I vanuit Studio Idee
het geluk van de kinderen ter sprake.
Hij doet dit met leerlingen van de
vijfde klas van de o.l. school De
Sleutel in Breukelen en de Frans
Halsschool in Den Hdag.
Nederland II
NOS: (K) De Fabeltjeskrant.
STER: (K) Reclame.
NOS: (K) Journaal.
STER: (K) Reclame.
NCRVHaal het doek maar op.
STER(K) Reclame.
NOS: (K) Journaal.
Please Sir.
Israëlische programma.
Hier en nu.
Portret Feike Asma.
NOS: Uit de kunst.
NOS: (K) Journaal.
Nederland II
NOS: (K) De Fabeltjeskrant.
STER: (K) Reclame.
NOS: (K) Journaal.
STER: (K) Reclame.
KRO: Amerikaanse filmklucht uit
oude doos.
Kijk zelf maar.de jeugd.
STER: (K) Reclame.
NOS: (K) Journaal.
STER: (K) Reclame.
KRO: Brandpunt.
De zaak Jagerstatter.
Epiloog.
NOS: (K) Journaal.
Nederland I
NOS: (K) De Fabeltjeskrant.
STER: (K) Reclame.
NOS: (K) Journaal.
STER: (K) Reclame.
E.O.: (K) Van Hart tot Hart (voor
de zieken).
(K) Wetenschappelijke film.
STER: (K) Reclame.
NOS: (K) Journaal.
STER: (K) Reclame.
VARA: Een klein uur: U.
(K) 2 voor 12 (quiz).
(K) Hadimassa.
NOS: (K) Journaal.
koekoeksklokken in de rivier
gooid en nu dit!’’. Dat bracht de
gezagvoerder op een idee, en hij
veranderde van toon. „Als je die
klokken ooit nog wilt opvissen, mo
gen we wel ópschieten,M sprak hij.
„Hoe langer we hier rondteuten
hoe meer kans je loopt dat ze de
zee in drijven.”
Die woorden hadden meteen gevol
gen. Met een kreet sprong de maat
Nederland I
TELE AC: Futurologie (4).
(K) Esperanto (19).
Spaanse les (20).
NOS: (K) Journaal.
AVRO: (K) Stuif-Es-Uit.
TELE AC: Graven naar het verle
den (16).
NOS: (K) De Fabeltjeskrant
STER: (K) Reclame.
NOS: (K) Journaal.
STER: (K) Reclame.
AVRO: Poets.
STER: (K) Reclame.
NOS: (K) Journaal.
STER: Reclame.
AVRO: (K) De Mountiesshow.
(K) De Versierders (film).
AVRO’s Sportpanorama.
NOS: (K) Journaal.
SOMS WORDEN WE ER pijnlijk aan herinnerd, dat we
door televisie mensen moeten missen, die ons dierbaar zijn.
In het verleden was dat een man als mgr. Beckers. Nog maar
een aantal maanden geleden Godfried Bomans, een huisvriend,
zoals Harry Mulisch zei, een huisvriend voor vele mensen, die
hem uit dat lichtende kastje leerden kennen. Ofschoon God
fried zelf zijn diepste gedachten verborgen hield, zich liever
uitspraken liet „ontglippen”, een subliem speler van het toeval.
Dezer dagen bereikte ons het bericht van de dood van Dan
Blocker, ook al zo’n gevestigde televisiegrootheid. „De dikke”,
zeiden wij, „de dikke uit Bonanza”. Merkwaardig fenomeen.
U en ik hebben heus wel meer dan eens naar „Bonanza” ge
keken en op de een of andere manier kwam die man naar je
over. Soms ergerlijk sullig om zijn onderworpenheid aan wat
„Pa” zei. Doorgaans als een eerlijke kerel, het hart-van-goud-
type. Zo’n man maakt zich sympathiek en dan is hij dood.
Net als Pete Duel, die we eigenlijk maar pas gingen waar
deren. Of de „boss” uit „Rawhide”, Eric Fleming, herinnert u
zich hem nog? Door de televisie werd hij ons vertrouwd.
Ik juich lang niet alles toe wat er uit het kastje komt. Toch
valt niet te ontkennen, dat er duidelijk mensen uit overkomen,
mensen met wie we vrienden worden. Dat betekent heel wat
ais je alleen bent of je eenzaam voelt. In zoverre kunnen we
blij zijn met het kastje. Misschien zien we er straks Bob
Bouma weer op terug, thans getroffen door een hartinfarct.
Hij herstelt goed, zal wellicht zijn plaats in „Voor een brief
kaart op de eerste rang” weer innemen. Een oude bekende uit
de zestiger jaren, Henk Scholten, de echtgenoot van Teddy,
ondergaat volgende week een hartoperatie. Spanningen zijn er
volop in de televisie- en amusementsbusiness. Niet altijd goed
voor de gezondheid van wie er aan meewerken. Jammer, ook
dat hoort bij een mens.
tevoorschijn en draafde het woud
in. Daar was de inboorling juist het
inwendige van de kist aan het be
kijken. Hij bedacht dat hij de in
dringers het beste in het oog kon
houden als hij er in klom en zich
mee liet dragen - en dat -feed hij
dus. Maar helaas was een familie
mieren juist op doortocht door het
krat...
20. Na enig zoeken werd de ang
stige maat teruggevonden in de
bergplaats op de voorplecht. „Kom
daar onmiddellijk uit!’’ riep Kappie
kwaad. „Ben jij een vent’ Bang
worden voor een klonterige indiaan.
Schaam je!”. „H-hij was niet klon
terig,” piepte de stuurman. „Hij is
echt, met wilde ogen en vergiftige
pijlen, en ik w-wil weg. D-dit is
een ellende-reis. Eerst worden m’n
AMSTERDAM. „Kabeltelevisie dient
niet beperkt te blijven tot regionale of
lokale programma’s, omdat dan de algehe
le keuzemogelijkheid nog niet wordt gere
aliseerd”, aldus de Stichting Moderne Me
dia in een nota aan de minister van CRM
over „De moderne media en de pers”. De
Stichting Moderne Media is een samen
werkingsverband van de Koninklijke Ne
derlandse Uitgeversbond, de Nederlandse
Dagbladpers en de Nederlandse Organisa
tie van Tijdschriftuitgevers.
„Kabeltelevisie doorbreekt de schaarste,
die reden was tot de wettelijke beperking
van de draadomroep en presenteert zich
in het tweerichtingsverkeer als een belang
rijk, nieuw medium en niet als verleng
stuk van het oude, de draadloze omroep”,
zo stelt de stichting. „Uitgaande van de
ontwikkelingsmogelijkheden van multi
mediale informatie is het wenselijk dat de
toaadomroep geen monopolie wordt. De
toegankelijkheid tot eikaars gebieden
dient vrij te zijn”.
Ik hoop, dat de VARA daarin slaagt met de weer gepro
grammeerde luchtige aanpak van „Zomaar een zomeravond”
en „Met de muziek mee”. Merkwaardig genoeg zet de NCRV
dan net „Met liedjes het land in” op stal, al haalt ze „Zes
kamp” weer te voorschijn.
Bijzonder originele invallen vertoont de vaderlandse tele
visie niet. Geldgebrek zal er de oorzaak van zijn. In de zo
mermaanden probeert men met minder kostbare programme
ring in te lopen wat het winterseizoen aan geldverslindende
produkties heeft opgesoupeerd. Dat is een „trend”, die het al
jarenlang doet en daarin zal wel geen verandering komen.
Tot troost van degenen, die er helemaal geen heil meer in
zien: eind augustus beginnen de Olympische Spelen. Daarvan
krijgt u zoveel op uw scherm, dat we straks de Olympische
ringen om onze ogen hebben -staan.
IEDER JAAR KRIJGEN we in Nederland de kans om van
de televisie één grote collectebus te maken. Van de week is
dat weer het geval geweest. Merkwaardig die behoefte aan
gzamenlijke geldkwijtrakerij voor het goede doel? Nou, ik
dacht het niet. Wat we ook mogen vinden van de televisie
programma’s, de zuilen, de ruzietjes en provocaties op het
scherm, als we maar minstens één keer in het jaar die tele
visie kunnen gebruiken om samen iets te doen wat ons bindt,
dan zijn wij Nederlanders ervoor te vinden. Dan heeft voor
ons televisie een nuttig effect omdat wij als kijkers het resul
taat zelf kunnen beïnvloeden. Voor ons gevoel is de uitzending
dan afhankelijk van ons. We nemen er bezit van en we tonen
ons in onze beste kwaliteit: als weldoener. De behoefte aan
zo’n manifestatie moeten we toch niet onderschatten. Tegen
al de prijzen, die de spelletjesmakers er tegenaan gooien, de
kwissen en de „Boudewijns” en de „Eén van de achten”, nemen
wij het heft zelf in handen, bepalen waar het geld terecht
moet komen en kijken in spanning naar de bedragen, die uit
of beter gezegd in de bus komen. Dat is de sportieve wraak
van de kijkers. Van u. Van mij. Me dunkt, we slaan er toch
geen gek figuur mee.
lp o O OIF-
HILVERSUM I
7.00 Nws. 7.02 (S) Ontbijt zo’s. 7.30 Nws.
7.41 Aktualiteiten. 8.30 Nws. 10.00 Ver
zoekplaten. 10.30 Nws. 11.55 Meded. 12.00
Aktualiteiten. Overheidsvoorl. 12.16 Fran
co huis. Informatie bedrijfsleven. 12.26
Meded. t.b.v. land- en tuinbouw. 12.30
Nws. 12.41 Sleeptros. 14.00 (S) Jazz-Sir.
14.45 (S) Tross-Country. 15.30 Nws. 15.33
(S) Revue 3.33 doe-het-zelf kursus. 16.45
(S) Posters. 17.30 Nws. 17.32 Aktualiteiten.
17.50 Kort-binnenkort. 18.00 Thé-concert.
18.30 Nws. 18.41 Voor kleuters. 19.00 (S)
Concert a la carte. 21.00 (S) Apollo XXI
(2) 21.20 (S) Puntjes naast de I. 22.20 En
passant. 22.30 Nws. 22.40 (S)
T .S .T Sport. 23.55 Nws.
HILVERSUM II
700 Nws. 7.11 Ochtendgymn. 7.20 (S)
Z.O. 7.25 Van de voorpagina. 7.54 Deze
dag. 8.00 Nws. 8.11 Actualiteiten. 9.35
Waterstanden. 10.05 VARA’s ombudsman.
10.30 (S) Muz. en informatieshow. 11.00
Nws. 13.00 Nws. 13.11 Actualiteiten. 13.23
ZO’N PROGRAMMA als u zag ten bate van het werk van
de Ombudsman is overigens geen goedkoop akkefietje. Ik
denk dat het aan kosten wel ver over de honderdduizend gul
den kost, want je kunt al die medewerkenden, orkest, solisten,
niet met lege handen naar huis sturen. Tenslotte moeten zij
van hun werk voor t.v. leven. In die kosten moet u dan ook
de feitelijke uitzendkosten begrijpen. Er werd druk gescha
keld van Den Haag naar Rotterdam, de P.T.T. berekent de
kosten door, enfin, misschien ben ik zelfs wel aan de lage
kant met mijn berekeningen.
Als u weet dat zo’n showprogramma als van Jasperina de
Jong, uitgezonden met Pinksteren, maar eventjes zestigduizend
gulden vraagt, dan voelt u wel om wat voor bedragen het gaat.
Eerlijk gezegd, zit ik me altijd af te vragen waarom dat nou
allemaal zoveel geld vergt. Maar ja, dan word je gewezen op
de enorme sommen, die gaan zitten in bijvoorbeeld kostuums
duizend gulden voor een kostuum is geen uitzondering
en dan voelt u wel dat we in een dure tijd leven. Daar kun
nen u en ik niets aan verhelpen.
In elk geval is de actie voor de Stichting Ombudsman,
dacht ik, wel een succes geworden. De indertijd tegen Marcel
van Dam gevoerde actie heeft daaraan geen afbreuk kunnen
doen. Je neemt bij zo’n uitzending de soms onhandige en dan
weer doorzichtige menselijke ijdelheid der schenkers maar
voor lief, omdat er zoveel eerlijke bedoelingen tegenover
staan. Het gaat aHemaal „live”. Soms blijkt de ongespeelde
spontaneïteit de gespeelde verre te overtreffen. Ik bedoel
maar: ik zie liever een negentigjarige man, die graag weer de
zaal ingaat dan Rudi Carrell, die voor mij op een heel andere
manier afgaat.
neer O’Nozzle. Niemand! Dit moet
zeer discreet gebeuren”. „Discreet”,
herhaalde de detective. „Daar kunt
u van opaan. Mum is het woord”.
„Uitstekend”, sprak iemand achter
hen en toen ze zich beiden ge
schrokken omdraaiden, zagen ze een
zwaargebouwde, ernstige gestalte
staan. „Ik houd van discreet onder
zoek”, vervolgde deze. „Wij van de
„WE HEBBEN al voor twee uur beeldbalken”, hoorde ik
dezer dagen een der opnametechnici uitroepen. Navraag leerde
dat de man het volgende bedoelde. Voordat men een kleuren
opname maakt, wordt eerst de kleur getest. Dan zie je op het
scherm allemaal kleurenbalken verschijnen. Die blijven dertig
seconden instaan. Dan begint de opname. Walter van de Kamp
heeft dus al tweehonderdenveertig scènes opgenomen, wan
neer je aan het rekenen slaat. Nou is dat bepaald niét juist,
want vaak wordt een scène een paar maal overgedaan. Daar
om is een schatting van het juiste aantal moeilijk te maken.
Dat er hard wordt gewerkt, kunnen de technici je allemaal
vertellen. Alle opnamen worden op de beeldband gezet en
komende zomer gemonteerd. Daar gaat weer weken werk in
zitten. Tegenwoordig zie je dames op de beeldband-afdeling
van de NOS. Ik heb me laten vertellen dat zij heel lang zijn
tegengehouden door een functionaris, die daar alleen maar
afleiding in zag van het werk. Hij bedoelde in feite dat de
jonge dames verleiding vertegenwoordigden. Ervaringen in
het buitenland leerden evenwel, dat het werk aan de beeld
band een specifiek vrouwelijk werk is, waarin de dames de
heren wat maatgevoel, ritme, precisie en vooral creatieve
inventiviteit betreft gemakkelijk kunnen voorbijstreven.
Vandaar dat zij, ondanks de bedenkingen, toch zijn ingezet.
Een opleiding van drie maanden gaat vooraf aan hun werken
in de praktijk. Ik meende te horen, dat een MAVO-opleiding
de minimum vereiste is. Wie meer wil weten, kan zich altijd
wenden tot de afdeling Personeelszaken van de NOS te Hil
versum.
20. Notaris Dreugjes wees op de
straathoek waarachter Panda even
tjes geleden verdwenen was. „De
door mij gezochte persoon liep die
richting op”, sprak hij. „Het is een
klein kereltje met grote oren en een
stapeltje gouden munten in zijn
hand. Ik wil weten waar hij dat
Odd vandaan heeft. Maar laat nie
mand weten dat u hem volgt, me-
ma zijn programma. Een klein uur U. Het
thema dit keer is: de kinderen en hun
geluk. Het uur tussen zeven en achten is
voor de Evanglische Omroep. In Van hart
tot hart wordt Ingegaan op de gebedsge
nezing. Vervolgens is er 10 minuten zang
door het Apeldooms Christelijk Knapen
koor. Resteert de Krachten van het
Atoom, een film over de krachten in de
materie.
Nederland 2. Omdat de KNVB de
NCRV heeft verboden de voetbalwedstrijd
West-Duitsland tegen de Sovjet-Unie uit
te zenden is er vanavond een gewijzigd
programma. Please Sir, dat oorspronkelijk
voor het journaal zou worden uitgezonden
komt nu tien minuten voor half negen.
Wèl voor het nieuws fabel en het
programma Haal het doek maar op. Om
vijf voor half tien zendt de NCRV het-
achter-het nieuws-programma „Hier en
nu” uit. Vijf over tien is een portret te
verwachten van Feike Asma, die morgen,
27 mei, 45 jaar organist is.
De avond wordt besloten met de NOS-
rubriek Uit de Kunst en het journaal.
(S) Dit is het begin. 14.33 Varia. 14.35
Hiro-magazine. 15.05 Ned. muziekleven.
15.30 Dichters in de vaart. 16.00 Nws. 16.03
(S) NOS-Jazz. 16.45 Inzet, amateuristische
muz. beoefening. 17.15 De vrije gedachte.
17.30 Het Ned. katholicisme (discussie).
17.55 Meded. 18.00 Nws. 18.11 Actualitei
ten. 18.20 Uitz. Boeren Partij. 18.30 Nou,
ensatire. 19.00 (S) Licht orkest. 20.00
Nws. 20.05 (S) Brassband Magazine. 20.30
(S) Metropole Orkest. 21.00 (S) De Staal
kaart. 22.00 (S) Festival de Besancon 1971.
22.35 (S) Piano en synthesizer. 22.55 Me
ded. 22.55 Meded. 23.00 Nws. 23.10 (S) Lui
luisteren. 23.55 Nws.
HILVERSUM III
7.00 Nws. 7.02 Popstation. 8.00 Nws. 9.00
Nws. 9.03 Pers vers. 10.00 Nws 10.03
Muziek bij de koffie. 11.00 Nws. 12.00
12.03 Elpee Pop. 13.00 Nws. 13.03
Nee, we noemen geen namen. 14.00 en
15.00 Nws. 16.00 Nws. 16.03 Sportshow.
17.00 Nws.
BRUSSEL 324
12.00 Nws. 12.03 Weekend-actueel. 12.50
Buitenl. persoverz. 13.00 Nws. en weerber.
Toneelagenda. 13.20 Gevar. muz. 14.00 en
15.00 Nws. 15.59 Hoorspel. 17.00 Nws, me
ded. 17.10 Nieuwe tophits. 17.55 Weeg
schaal. 18.00 Nws. 18.05 The Dutch Swing
College Band. 18.15 Jonge mensen van
deze tijd. 18.45 Sportmagazine. 18.55 Taal-
wenken. 18.57 Gram.muz. 19.00 Nws. 19.30
Musicaltime. 22.00 Nws., De zeven kun
sten. 22.20 Dansmuziek. 23.40 Nws.
k wF
sen
de
on
fIK BEN OP KATOOR
ALSJEMENODG y
o
o
o
DU ISJUU.E BOJFVRDWJ
VAN 31/ ZAL GULLE
WE&WJ5 MAKEN»
MOETZE I X
ON5WE6- V
VJGSAMKEN I
OFOPCN5
LETTEN.S