Nederlandse
Tegen een oude meester
loop je niet zomaar op
Kroon laat zich niet
PANDA
KAPPIE
speelfilm
in première
I
uit over draadomroep
4
Nachtuitzending
WK-voetbalbeker
Arman
en
Ilva
RADIO EN TELEVISIE
13
WOENSDAG 6 SEPTEMBER 1972
rer
MET EEN REMBRANDT ONDER DE ARM
OP DE STOEP VAN HET RIJKSMUSEUM
TV VANDAAG
(Van onze redactie in Amsterdam)
TV WOENSDAG
Rockfeest in Amsterdam
TV DONDERDAG
RADIO DONDERDAG
en de
verdorster
en de
wierlozen
„De Inbreker” van Weisz
met Rijk de Gooyer
NI
AMSTERDAM. „Wonderen ge-
beuren er niet. Rembrandts worden
nu eenmaal niet meer op het Water-
looplein opgescharreld.” Dat zegt dr.
P. J. J. van Thiel - en hij kan het we
ten. Hij is directeur van de afdeling
schilderijen van het Rijksmuseum in
Amsterdam. Bijna dagelijks staan bij
hem - onaangediend - mensen op de
stoep met schilderijen onder de arm
en met een stille hoop in de ogen: zou.
héél misschien...??
ay
Steun gevraagd voor
Gewestelijk Orkest
"WAAROM Wit NIEMAND MUN Y
SCHOMMELSTOEL REPAREREN?,*
DAG, ZEEROB’ WE KOMEN 7 FIJN ZEG!
ZOMAAR EVEN OP BEZOEKJxGA ZITTEN!
hebt mijn schommelstoel KAPOT
GEMAAKT! NU MOETJE HEM OOK WEER
MAKEN!
GSSTYI I
t/WMMAAWVVVVVWVVVWWWWMAAMMVVVWWVWWVWVVVVWVVVWIAAAA/tAAAAA/WV^
AMSTERDAM.
DR. P. VAN THIEL
20.35
0050
HILVERSUM I.
h
22.00
23.15
*n
en zijn gedachten opnieuw
ic-
de
08.54
11.35
14.00
19.05
19.15
19.30
20.00
20.21
21.00
21.35
22.30
20.00
20.21
21.30
22.00
22.25
22.30
18.45
18.55
19.05
20.00
20.21
18.45
18.55
19.05
19.10
19.35
em
431
ast;
zit
tan
tan
am
lem
n
n-
i.
en
■a-
>r-
er,
•n-
Id.
>r-
ikt
*r-
■ds
an
op
in de rug - en vóór die ook maar
een klein stukje uit de vochtzuiger
kon branden, werd hij met zijn
gereedschap van de voeten geveegd
en in een hoop stro geworpen. „Hier
staat de zuiger!" riep Panda verrast
uit. „Dat is nog eens geluk hebben!”
De heer Gurk had minder geluk.
Want zijn snijbrander deed de vlam
in het stro slaan
Nederland II
NOS: (K) Brigadier Dog.
NOS: (K) Journaal.
AVRO: (K) De laatste stammen
van Mindanao, doc.
NOS: (K) Journaal.
AVRO: (K) Film.
Televizier-Supplement.
IKOR-RKK: Kenmerk.
NOS: (K) Journaal.
TELE AC: (K) Hoe word ik de
Nederland I
NOS: (K) O.S. München 1972.
NOS-NOT: Schooltelevisie.
O.S. München 1972.
NOS: (K) Journaal.
NOS: (K) O.S. München 1972.
VPRO: Film Laurel en Hardy.
NOS; (K) Journaal.
VPRO: Vervolg film.
(K) West: doe. (dl. V).
Vietnam documentaire.
NOS: (K) Journaal.
daag. 22.50 Lezing. 23.10 (S) Late Date.
23.55 Nws.
hem uit de hand te lopen - en dat
kreeg hij met een schok in de
gaten. „H-hola!” rep hij verschrikt.
„Wachten! Langzamer lopen, bedoel
ik!” De Westendenaars luisterden
alleen nog maar naar bevelen - en
tot zijn grote opluchting hielden ze
dan ook onmiddellijk hun pas wat
in. Daardoor kon hij hen weer bij-
overigens wel vaak doen, is van interes
sante 19de-eeuwse schilderijen een foto op
onze kosten maken. De mensen krijgen
een keurige afdruk, wij houden het nega
tief en dat gaat dan in onze verzameling,
want van de 19de-eeuwse schilders is
eigenlijk vrij weinig bekend”.
„Overigens: ook de afdelingen zilver,
porselein en het prentenkabinet kennen
het verschijnsel van mensen die met iets
bijzonders langs komen. Daar zitten vaak
wel gave of kostbare zaken bij. Meer dan
eens leidt daar een bezoek tot aankoop,
iets wat hier, op de schilderijenafdeling,
zelden of nooit voorkomt. Maar goed, die
andere afdelingen hebben dan ook een
totaal ander verzamelprogramma. Zij zoe
ken de grote veerscheidenheid iets dat
wij óók wel zouden willen, maar goede
schilderijen zijn waanzinnig kostbaar in
de aanschaf”.
„Hoe we een schilderij bekijken? Aan
de voor- én aan de achterkant, want de
achterzijde is minstens even belangrijk.
Aan de afwerking, aan de keuze van het
materiaal en ook aan de materiaalverwer
king is veel af te lezen. Iemand die
bijvoorbeeld denkt een 17de-eeuws schil
derstuk te hebben en het blijkt dat het
geschilderd is op triplex, die kan ik zo al
vertellen dat het uit een latere tijd komt.
In de 17de eeuw kende men nog helemaal
geen triplex”.
„Komen wij er niet uit, maar lijkt het
ons een interessant geval, dan stuur ik de
mensen wel eens door naar het Rijksinsti-
tuut voor Kunsthistorische Documentatie
in Den Haag. De daaraan verbonden
kunsthistorici geven dan een gedegen we
tenschappelijk oordeel. Maar geen taxa
tie”.
„Onlangs kreeg ik hier een meneer die
dacht dat hij een Rembrandt had. Dat
kom je wel vaker tegen bij ouze meesters.
Zoiets kan van alles zijn. Of het werk
van een grote meester zelf maar dat is
het nooit óf werk van leerlingen uit
zijn eigen ateliers ook dat gebeurt
zelden of een getrouwe kopie, bedoeld
als studieobject, later onterecht van een
handtekening van de oorspronkelijke mees
ter voorzien: da’s dan een echte verval
sing”.
„Het aantal vermeende schilderijen van
Ruysdael is ook niet gering. Als je de
mensen niet kunt overtuigen dat het geen
echte Ruysdael is, dan zeg ik altijd: kijkt
u maar eens in de zalen rond, vergelijk
maar eens. Want dat is de hele zaak: een
kwestie van ervaring hebben in het kij
ken en vergelijken. Ik geef toe: ook wij
zijn geen alles-weters. Maar we kennen in
Het grote feest in Amsterdam werd
bijgewoond door nagenoeg alle medespe
lenden. De voornaamste rollen in „De
Inbreker” worden vertolkt door Rijk de
Gooyer, John Bluming, Bob de Lange,
Frits Lambrechts, Willeke van Ammel-
rooy en de ontdekking van deze film, de
jeugdige Jennifer Willems.
Het verhaal draait om Glimmie (Rijk
de Gooyer), die met zijn maat „De bonk”
(John Bluming) op verzoek van een ban
kier een speurtocht onderneemt naar
diens verdwenen stiefdochter. De stiefva
der wil in feite de dochter vermoorden en
de schuld daarvan op Glimmie schuiven.
Dat laatste lukte hem bijna. Glimmie is
er intussen achtergekomen, dat de bankier
is betrokken bij een internationaal finan
cieel schandaal, waarvan de stiefdochter
schijnt af te weten. Ook deze affaire zal
worden opgelost.
ieder geval wel de categorie. We kunnen
wel classificeren naar kwaliteit”.
Het Rijksmuseum geeft alleen een
mondeling oordeel. Een taxatie wordt hier
niet gegeven. „Dat heeft de volgende re
denen: in de eerste plaats mogen wij als
rijksambtenaren geen waardebepalingen
doen voor derden. In de tweede plaats: ik
zou het ook eigenlijk niet weten. Van een
werkelijk goed schilderij weet ik de prijs.
We hebben er hier pakweg 4500 en we
kopen nog steeds aan, zij het zeer geselec
teerd. Wat hier uit privé-bezit binnen
komt, zijn schilderijen die ik nooit voor
ons museum zou kopen en daarom ken
ik die marktwaarde niet”.
„Wil men die waarde toch weten, dan
verwijs ik ze naar een vertrouwde taxa
teur of naar het expertise-instituut in
Amsterdam. Daar wordt een grondige en
onafhankelijke expertise gegeven, tegen
betaling. Wat wij doen is gratis. Je mag
onze bemoeienis ook eigenlijk geen echt
onderzoek noemen: het is een betrekkelijk
vluchtig oordeel, slechts gebaseerd op on
ze jarenlange ervaring”.
„Ik geef af en toe het advies een
schilderij te laten restaureren. Dat is voor
de eigenaar wel eens een moeilijk punt.
Want vaak zijn de restauratiekosten hoger
dan het hele schilderij waard is. Kijk, een
schilderij weggooien moet je nooit doen,
zeg ik altijd. En nou hangt het er maar
net van af wat het zwaarste weegt: de
gevoelswaarde of de marktwaarde. Daarin
kan ik niemand een advies geven”.
DEN HAAG. De PTT kan de Draad
omroep verder liquideren. Een poging van
de bejaarde Rotterdamse advocaat mr. P.
H. M. Hoogenbergh om via een uitspraak
van de kroon het draadomroepnet, althans
de uitzendingen van klassieke muziek, te
redden is namelijk op niets uitgelopen. Op
formele gronden heeft de kroon het be
roep van mr. Hoogenbergh niet ontvanke
lijk verklaard.
Wegens het miljoenenverlies heeft de
PTT, in overleg met het parlement, in
1964 besloten tot afbouw van het draad
omroepnet. Vorig jaar oktober werd het
abonnement van mr. Hoogenbergh opge
zegd. Mr. Hoogenbergh is liefhebber van
klassieke muziek en wil die ongestoord
kunnen ontvangen. Dat kan als er een
centrale antenne-inrichting komt, maar
wanneer die zal komen is een ongewisse
zaak. Zolang moet tenminste lijn 4 van
het draadomroepnet de „klassieke lijn”,
gehandhaafd blijven, vond mr. Hoogen
bergh.
De kroon heeft zich niet over deze
problematiek uitgesproken. Ze heeft even-
NEDERLAND 2: Wie met het Olym
pisch spektakelstuk helemaal niets te ma
ken wil hebben, is vanavond goed uit op
het tweede net. De hoofdmoot van het
avondprogramma is de speelfilm De aan
val op de Wayne, die ons na het journaal
van acht uur te wachten staat.
In het vooravondprogramma wordt de
documentaire De laatste stammen van de
Mindanao uitgezonden. Deze documentaire
handelt vooral over de industrieel Manda
Elizalde, die zich met al zijn krachten
inzet om dé autochtonen op Mindanao,
het meest zuidelijke eiland van de Filip
pijnen, een betere toekomst te verschaffen
op hun geboortegrond, waarop de indus
trie het zo zwaar gemunt heeft. Voor een
spannend uur staat daarna de film De
aanval op de Wayne borg. Dan is het tijd
voor Televizier-supplement. Eén actueel
onderwerp wordt van vele kanten onder
de loep genomen. Resteren tenslotte nog
de informatierubriek Kenmerk van
IKOR-RKK, het laatste nieuws en les C
van de TELEAC-cursus Hoe word ik de
computer de baas.
lend. „Daar staat me iets van bij.
hebt hem zelf uitgevonden!” riep
Panda ongeduldig. „Het is een soort
vat met een zuig-apparaat er bo
venop, en het heeft wieltjes!” Met
die woorden opende hij een deurtje
in de houten wand, zonder te mer
ken dat hij daarmee een lelijk on
gemak veroorzaakte. Want de
zwaaiende deur trof de heer Gurk
Nederland II
NOS: (K) Brigadier Dog.
NOS: (K) Journaal.
TROS: (K) Calimero (tekenfilm).
Zorro, (jeugd).
Doe. problemen rond Ned. speel
film.
NOS: (K) Journaal.
TROS: (K) Gregory Peck Cyclus
(5).
NOS: (K) O.S. München 1972 en
samenvatting.
(K) Journaal.
37. Professor Weetveel had zijn
volgelingen aangespoord tot grote
spoed, om in de hoofdstad de rege
ring te gaan belegeren. Een tijdlang
had hijzelf het goede voorbeeld ge
geven, maar als wetenschapsman
was hij niet gewend aan zoveel
lichaamsbeweging, en nu sukkelde
hij hijgend achteraan. Daardoor
dreigde de gedachteloze menigte
Ongeveer 350 mensen, uit alle lagen van
de bevolking, kloppen jaarlijks bij de heer
Van Thiel en zijn medewerkers aan. Men
sen zonder enige kennis van zaken en ook
mensen die er iets meer van weten maar
toch ook weer niet het juiste. Wat wordt
het meeste aangeboden en wat is de
herkomst van veel van die schilderijen?
„Er is een vrij groot aanbod van 19de-
eeuwse schilders. De afkomst is wisselend.
5e één heeft het op een verkoping op de
kop getikt, uit een oude boedel bijvoor
beeld. en de ander zegt: „Mijn grootvader
had het al aan de muur hangen” en dat is
fian voor vejen een doorslaggevend argu
ment voor de oudheid van zo’n schilderij.
Maar ons zegt dat nog niets. Wij gaan
overigens met onze beoordeling niet ver
der dan tot 1900. Later werk sturen we
door naar het Stedelijk Museum (van de
gemeente Amsterdam) en stukken uit de
Vlaamse, Italiaanse of Spaanse school stu
ren we ter beoordeling door naar buiten
landse musea. Zo komen wij op onze
beurt vaak óók weer met buitenlanders in
aanraking.
„Nog een andere categorie mensen: dat
zijn zij die al jaren een schilderij aan de
muur hebben hangen en ineens willen
weten wat het is. Voorts de mensen die
via een erfenis een schilderij hebben ge
kregen en tot slot de toch vrij grote groep
die met iets aankomt, waarbij de signa
tuur ontbreekt of onduidelijk te lezen is”.
„Soms, en dat is wel eens moedeloosma-
kend, zie je -gewoon dat mensen van je,
verwachten dat wij koffie-dik kunnen
lezen. Maar wij zijn nu eenmaal niet tot
wonderen in staat. Zojuist bijvoorbeeld
belde een mevrouw uit Den Haag. Ze
denkt dat ze een Daumier in huis heeft,
maar nergens is het schilderij onderte
kend”.
„Ze is er al mee naar Museum Boy-
mans geweest en daar kon men óók niets
ontdekken. Nu wil ze dat wij het hele
schilderij voor haar gaan röntgenen of met
ultraviolet of infrarood licht gaan bekij
ken of ergens verborgen onder de verfla
gen dan misschien tóch iets van een
handtekening te ontdekken valt. Ja, dat
spijt me dan verschrikkelijk, maar dat
doen we niet. De kans is té klein, zo die
al aanwezig is, en voor één, niet zo
boeiend schilderij kunnen wij onmogelijk
ons hele technische apparaat in werking
stellen. Als het nou zó was, dat ik zou
zeggen: hé, dat kan een Frans Hals zijn,
tja, dan loop je misschien iets harder.
Maar dat komt helaas niet voor. Wat we
benen
ordenen. „Ik vraag me af.mom
pelde hij, „waarom zou ik het Mi
nisterie van Wetenschap niet over
nemen? Met deze groep breinlozen
kan ik m’n dreigementen kracht bij
zetten en zelf minister worden. Dan
kan ik al m’n gelden aan het wier-
onderzoek besteden
,-en
en
>el.
?pt
uw
Zo’
ran
kn-
>ei-
let
.95.
min een uitspraak gedaan over de stelling
van mr. Hoogenbergh dat „Uitzendingen
van serieuse muziek gedurende de hele
dag een cultuurgoed van de allereerste
orde is”. De kroon heeft alleen uitge
maakt dat het opzeggen van een abonne
ment op de draadomroep niet bestreden
kan worden met een beroep op de Wet
Beroep Administratieve Beschikkingen,
zoals mr. Hoogenbergh had gedaan.
DEN HAAG. Het P.v.d.A.-Kamerlid
mevr. Padt-Jansen heeft minister Engels
(CRM) een overgangsmaatregel gevraagd
voor het Gewestelijk Orkest Zuid-Hol-
land, dat in oktober geen salarissen meer
zal kunnen uitbetalen. Zij vraagt de over
gangsmaatregel om het orkest in staat te
stellen tenminste door te gaan totdat over
het orkestenbestel in het algemeen wordt
beslist. In de vragen wordt erop gewezen,
dat het orkest met name door het werken
met scholen en koren een functie vervult
in de kunstzinnige vorming en de perma
nente educatie.
NCRV: 7.00 Nws. 7.02 Het levende
woord. 7.08 Te Deum laudamus. 7.30 Nws.
7.41 Hier en Nu. 7.55 Preludium. 8.30 Nws.
8.41 (S) Podium voor de vrouw. 9.10 (S)
Londens Symfonie Orkest. 10.00 Schoolra
dio. 10.30 Nws. 10.33 (S) Voor de zieken.
11.05 (S) Inspraak. 11.30 Hier en Nu. 11.55
Meded. 12.00 Los-Vast. 12.10 Kunst- en
vliegwerk. 12.26 Meded. t.b.v. land- en
tuinbouw. 12.30 Nws. 12.41 Hier en nu.
13.00 De tafel van drie. 13.30 Volksmuz.
13.45 Con Amore. (6). 14.05 Schoolradio.
14.25 (S) Klass., mod. kamermuz. 15.00
Herv. dienst. 15.30 Nws. 15.33 Lichte or-
gelklanken. 15.45 (S) Vocaal ensemble.
16.00 (S) Poptater. 17.00 (S) Elpee pop in
stereo. 17.30 Nws. 17.32 Hier en Nu. 18.00
Country and western rubr. 18.24 Op de
man af. 18.30 Nws. 18.41 Wereldpanorama.
18.50 (S) Vrij voor muz. in vrije tijd. 19.20
(S) Muz. van het Leger des Heils. 19.35 (S)
Draaischijf. 21.20 (S) Promenade Orkest.
21.50 Kerkorgelconcert. 22.20 Avondover-
denking. 22.30 Nws. 22.40 Den Haag van-
NEDERLAND 1: Door de „170 uur
show” van NOS Sport-chef Bob Spaak -
ofwel de uitzendingen van de Olympische
Spelen - schiet de gebruikelijke speelfilm
op het eerste net erbij in. Op het eerste
net is het vandaag een en al sport wat de
klok slaat. Want behalve de Olympische
Spelen vraagt vandaag - of liever gezegd
in de nacht van woensdag op donderdag -
nog een ander sportgebeuren de aandacht,
namelijk de eerste wedstrijd om de we-
reldvoetbalbeker tussen Independiente en
Ajax. Herman Kuiphof zit in Argentinië
om ons tussen tien voor een en kwart
voor drie vannacht verslag te doen van
dit voetbalgevecht.
Om half vijf begint de AVRO aan het
kinderprogramma, dat uit twee onderde
len bestaat. Allereerst een nieuwe afleve
ring van de Engelse poppenfilmserie
Trumpton en vervolgens in de serie Die
rentuin van de wereld, de wereld van de
dierentuin, een uitstapje naar het grote
zee-aquarium van Miami in Florida. Van
kwart over vijf tot omstreeks zeven uur
staat de tv dan weer in het teken van
München, met opnieuw atletiek.
Tussen zeven en acht volgt de rubriek
Tips van het Nationaal Bureau voor Toe
risme. Na het journaal en een filmpje van
de Stichting Socutera volgt de uitzending
van Waterweg, een film van Jan Wiegel
over de binnenscheepvaart. Een interes
sant, filmisch meesterwerkje waarin de
kijker vertrouwd wordt gemaakt met de
binnenscheepvaart en de daarmee nauw
samenhangende leefomstandigheden van
het schippersgezin. De uitzendingen van
de Olympische Spelen hierna tot aan het
begin van de voetbalwedstrijd Indepen-
diente-Ajax, om 01.10 uur.
Maar dat antwoord is meestal negatief.
„Een enkele keer zit er wel iets interes
sants tussen maar dan heb je vaak het
probleem dat zo’n schilderij in zekere zin
waardeloos geworden is, ais een oud pak.
En eenmaal per jaar is er altijd wel
iemand, die enthousiast met een repro-
duktie bij ons aankomt en niet ziet dat
het geen echt schilderij is. Die wordt
misleid doordat de reproduktie gedrukt is
op linnen en bovendien gevernist. Ik
neem het de mensen nooit kwalijk: ieder
heeft zo zijn eigen specialisme, schilderij
en zijn nu eenmaal mijn terrein”.
BRUSSEL
12.00 Nws, mededelingen, SOS-berichten.
12.08 Muz. 12.50 Buitenl. progr. 13.00 Nws,
Olympisch journ., toneelagenda, meded.
13.30 Muz. 13.55 Beursber. 14.00 Nws. 14.03
Amusementsmuz. 15.00 Nws. 15.03 Vokale
muz. 16.00 Nws, beursber. 16.10 Promena
deconcert. 17.00 Nws. 17.10 Amusements
muz. 17.55 Weegschaal. 18.00 Nws. 18.05
Voor de soldaten. 18.43 Paardesportuitsl.
18.45 Sportmagazine en Olympisch journ.
19.00 Nws, actualiteiten, taalwenken. 19.30
Muz. 20.00 Barokmuz. 20.30 Nwe, klass.
muz. 21.30 Israëlisch-godsdienstige uitz.
22.00 Nws, Olympisch nws. 23.00 Blues en
Soul. 23.40 Nws.
HILVERSUM II.
AVRO: 7.00 Nws. 7.11 Gymn. 7.20 (S)
Dag met een gaatje. 8.00 Nws. 8.11 Radio-
journ. 8.50 Morgenwijding. 9.00 Toppers
van toen. 9.35 Waterstanden. 9.40 School
radio. 10.00 (S) Voor de kleuters. 10.10
Arbeidsvitaminen. 11.00 Nws. 11.30 (S)
Rondom twaalf. 11.55 Beursber. 12.30 (S)
Wekelijkse sportrevue. 13.00 Nws. 13.11
Radiojourn. 13.30 (S) Pianorecital. 14.00
(S) Tombola. 15.00 Palet. 16.00 Nws. 16.03
(S) Aspecten. 17.00 (S) Mobiel. 17.55 Me
ded. 18.00 Nws. 18.11 Radiojourn. 18.20
Uitz. KVP. 19.00 (S) Ballroomorkest. 19.25
De gesproken brief. IKOR: 19.30 Kleur.
AVRO: 20.00 Nws. 20.05 (S) Capriccio.
2.30 (S) Dichter bij de muz. 22.55 Meded.
23.00 Nws. 23.10 Actualiteiten. 23.20 (S)
Instr, kwartet met zangsoliste. 23.35 (NOS)
Olympisch Journ. 23.55 Nws.
In het City-theater
in Amsterdam is afgelopen nacht de
nieuwste Nederlandse speelfilm „De In
breker” van regisseur Franz Weisz in
première gegaan. Het scenario van Chiem
van Houweningen en Rob du Mee is
gebaseerd op de. gelijknamige roman van
August Defresne. Terence Kalman-Gall
hanteerde de camera.
36. „De dief van uw vochtzuiger
moet deze straat in zijn gegaan!" zei
Panda, terwijl hij bij een schutting
stil hield. „Hij moet zich ergens
verstopt hebben - want anders had
den we hem wel gezien. Als u nu
verderop gaat kijken, zal ik hier
zoeken.” „V-vochtzuiger?” vroeg
professor Kalker een beetje aarze-
Hot ziet hij er uit, Pampa?” „U
(Van onze correspondent)
Nederland I
16.30 AVRO: (K) Kinderprogramma.
17.15 NOS: (K) O.S. München 1972.
19.05 NOS: (K) Journaal.
19.15 NOS: Van gewest tot gewest.
19.50 Tops Nat. Bur. Toerisme.
20.00 NOS: (K) Journaal.
20.20 Pol. Partijen: K.V.P.
20.30 (K) Socutera.
NOS: (K) Waterweg, film binnen
scheepvaart.
21.00 (K) O.S. München 1972.
23.00 Samenvatting.
00.20 Pauze.
Voetbal Wereldbeker: Independien
teAjax.
AMSTERDAM. De Engelse grammo
foonplatenmaatschappij Island houdt vrij
dag 22 september een groot rockfestival in
het Concertgebouw in Amsterdam. Op het
„Island Rock Festival” treden de 50 be-
langrij kste artiesten op. die aan deze
maatschappij zijn verbonden.
Tijdens het festival, dat ’s avonds om
zeven uur begint en tot ongeveer twee
uur ’s nachts zal duren, beleeft de film
rond de Engelse popgroep Traffic de we
reldpremière. Van deze groep zullen op
het festival Jim Capaldi en Chris Wood
optreden. Voorts staat een optreden van
Vinegar Joe, Smith, Perkins en Smith,
Free en John Martin op het programma.
HILVERSUM III.
NCRV' 7.00 Nws. 7.02 Take from seven
till nine. 8.00 Nws. 9.00 Nws. 9.03 Robbie
Dale on Radio. NOS: 10.00 Nws. 10.03
Radiolympia. Hele uren nws.
400»
GAAT HET?
ZE HEBBEN
DE MET EEN
STOK OPT
HOOFD
.6EELAGEN
„bol
0.0 OA
5
>°o
I''
O
O
I/09-/Q
P®P FEP
PEP
PEP
OH!
HdlAdCMT
&S'
PIEP
PIEP W
PEP p,Ep
PIEp