PAULUS DE BOSKABOUTER O 1 I I I PANDA \dez L_’ 'L® B m i few RADIO ZATERDAG TV ZATERDAG TV VRIJDAG BETTY BAAS O <0 ARMAN EN ILVA H6JA| SOPHHWREN Of 10 V i ;'en de meester* •schavuit 0 HEÉt PROMIOtf VR0UU/I I 19 19 74 3 M E I VRIJDAG RTV-STRIPS Die Nederlanders toch Een goede luisteraar Vaderlands fenomeen 7 t- o, P/ o <r-5g. fl Ei j Rector van de TROS i MTEN Wé HéT MUStf 1V0EMEA/ A/MRééN... Jl- I Ai Liever verstand dan glamour Voetbalreportages slecht en goed De blijde verwachting F. M. BUYSMAN 22.50 Mistero RADIO TELEVISIE 18.45 (K) Ti-ta-tove- 21.10 (7.30 21.40 22.30 Uit 22.55 de 23.20 11.30 22.15 CS) 18.55 (K) Ti-ta-to- 18.55 4 23 25 19.50 (K) Ti-ta-to- 18.45 19.30 19.55 20.10 21.45 20.25 22.50 23.20 ,O, 1 U ste kt n en 3 f/E Qk t olijke len, ad en izen ets, aan muzie. felici- rimpelen en rimpelen. In 1974 trekken er ook rimpels, maar dan in de voorhoofden van vele omroepbestuurders. 12.15 14.45 14.47 19.00 19.05 20.10 20.25 19.00 19.05 Nederlands docu- IK DENK OAT ZE NU DE VOORDEUR. OPEN HEEFT STAAN 20.00 20.21 18.55 19.05 r MAAR HOE VINDEN WE DIE ZOGAUW? 20.04-20.30 20.30 (S) teert: gramma. 14.03 Nieuws. 7 ZB HEEFT JE N DUS VR.UGELATEN. IK DENK DAT ZE ONS ALLEMAAL VRJ i HEEFT GELATEN 2» TKOR-KRO-RKK- NCRV: Het lied van de week. 18.55 19.05 e 119- M erg als hij niet vlakbij de rand van het dak was geweest maar nu waren de gevolgen rampzalig. „Hoo- o!” riep hij. terwijl hij wild met zijn armen zwaaiend de diepte tege moet viel, waar een heel harde straat op hem wachtte. 13.00 en to- Nieuws. 15.00 X’ k Cabaretprogramma. 17.00 Nieuws en mededelingen. 17.10 Luitmuziek. 17.55 Weegschaal. Jongerenprogramma. 18.45 Sportprogramma. 18.55 Taal- wenken. 18.57 Orkestprogram- ma. 19.00 Nieuws, en aktuali- teiten. 19.30 Chansons. 20.30 Nieuws. 20.33 Lichte muziek. 22.00 Nieuws. 22.05 Dansmu ziek non-stop. (23.00 Nieuws). 23.40-23.45 Nieuws. 19.25 20.00 (K) 20.21 jaren 50. En verder? 23.55- 24.00 Nieuws. L IN HET KOMENDE SEIZOEN zullen we Duys op donderdag niet terugzien. Dat merkwaardig vaderlands fenomeen, dat we Willem langzamerhand wel mogen noemen, is er eigenlijk nooit in geslaagd het met „Duys op donderdag” te maken Waarom niet? Ik heb nooit zo’n moeite gehad met Willem Duys als het erom ging hem in de „Vuist” te waarderen. Dat was een programma naar zijn aard, van een gemakkelijk soort oppervlakkigheid, veelal anekdotisch van karakter met weetjes en ongewone zaken, echt een programma om losjes naar te kijken en te luisteren naar onverplicht gebabbel. Willem is een bekwaam causeur. Hij is om de bliksem geen DUYS OP DONDERDAG Dick Cavett zie je ook op don derdag sinds de VPRO de gelukkige gedachte had de serie uit Amerika over te nemen. Dick Cavett is klaarblijkelijk een man, die zich heel goed heeft voorbereid en die ook kan luis teren. De vragen, die hij stelt, zijn zo gekozen, dat de onder vraagde het plezierig vindt erop te antwoorden. Die vragen dagen uit. Ze lijken zo voor de hand liggend. Ze zijn het niet. Cavett gaat grapjes en goede tegenwerpingen niet uit de weg Hij raakt het spoor van het betoog niet bijster. Hij houdt zich aan zijn schema, maar hij slaagt er telkens in te laten blijken dat hij goed heeft geluisterd en dat de vrouw of de man, met wie hij praat, geen „kleine jongen” is. Hij heeft daarvoor geen explosie van adoratie nodig. Hij meent het als hij iemand bewondert, maar hij wordt niet sentimenteel. Hij is zelf dui delijk aanwezig, niet zo nadrukkelijk als David Frost. Van domme jongen, hij voelt goed aan wat we allemaal interessant vinden, hij weet veel van muziek en heeft een naïef soort on handigheid, waardoor je hem best aardig kunt vinden. Alleen wanneer Willem echt ernstig wordt of zijn gevoel de vrije loop laat, gaat hij de fout in. Zijn superlatieven zijn dan niet van de lucht. Zijn onderschatting van de intelligentie der kijkers neemt huizenhoge vormen aan. Dat vooral speelde hem parten bij de serieuze gesprekken, die hij met kunste naars voerde in „Duys op donderdag”. Het is aan het snel ingrijpen en het talent van menig on dervraagde te danken, dat Willem dan niet afging. Waar zij in de diepte denken zwemt Duys voort aan het oppervlak, stelt onbenullige vragen en krijgt goddank geen onbenullige antwoorden terug. Het is feitelijk nooit een interview dat hij afneemt. Hij kan niet meegaan met zijn gasten. Hij werpt steeds feitelijkheden op, gebeurtenissen, hij kan het maar niet laten net die dingen aan te roeren, waar zijn „slacht offers” zeer duidelijk niet de behoefte hebben om over te praten. Daarom is het verdwijnen van dat programma niet zo’n verlies, zelfs al missen we dan zo’n werkelijke ster als Hildegard Knef, die altijd bij een ander nog wel aan bod kan komen. editie programma). Nederland I NOS: I venaar. (K) Journaal. TROS: (K) Levende wildernis: Het Arends nest. (K) Arthur: tv-serie. NOS: (K) Journaal. TROS: (K) De FBI: tv- serie. (K) TROS-Sport. (K) Music-all-in. muzikaal (K) Wenn volksstuk. 37. Joris voelde zich erg opge jaagd. Beneden op straat klonken schrille politie-fluitjes en achter hem holde Panda roepend naderbij. Bovendien was hij er niet aan ge wend om over daken te draven en daarom dook hij de eerste de und die tv-film. (Herhaling van het in onze vorige editie gepubliceerde OH, ARMAN, DE A HEMEL ZJ DANK, JE J BENT EK HEELHUIDS VAN AT&EKOMEN. LA- 1 BRITTA DUWDE ME/NN i L IFT, EN IK KWAM HIER/ 1 T-~*ECHT beste deuropening in die hij tegen kwam. „Joris, wacht even!” riep Panda. „Ik wil je helpen.' Echt waar! Ik.Maar verder kwam hij niet. In zijn haast lette hij niet goed op. Hij stootte zijn voet tegen een stenen randje en verloor het even wicht. Dat was misschien niet zo De beroemde Amerikaanse vibrafonist Lionel Hampton is vanavond eregast in „Music all in” van Pirn Jacobs bij de TROS op Nederland I van 21.40 tot 22.50 uur. Verder zijn er Petula Clark en Jans Goudswaard, Louis van Dijk, Chris Hinze en het orkest van Rogier van Otterloo. geroepen, hield hij het ei nog steeds vast. „Je kunt tenslotte nooit we ten,” piekerde de arme raaf. „Dat nest heb ik toch ook gebouwd, dat weet ik nu wel zeker. Het is een echt ravenest. En waarom zou dat ei dan niet.Maar nee, het kdn ENFIN, MISSCHIEN VALT er straks wat te juichen. Het festival van Montreux is in volle gang en de „Ego-trip” van Jasperina de Jong schijnt er een goede kans te maken. De actualiteiten-wedkamp van Cannes is wegens de presidents verkiezingen uitgesteld. Het fijne van die beslissing is onde: de korenmaat gebleven. Vermoedelijk slokken die verkiezingen de rubrieken zo op. dat ze geen mensen naar die strijd kunnen afvaardigen. De Fransen zelf zijn tenminste te druk bezet. In de internationale televisiewereld neemt ons land zo’n beetje de plaats in, die het Nederlands elftal wordt toege dacht bij de wereldkampioenschappen. Die Nederlanders vallen altijd weer op. En door wat er allemaal bij ons kan en door wat we er zomaar van durven vertonen. Daar hebben we al menige prijs door weggesleept, al wil dat niet zeggen, dat ieder land staat te trappelen om dat ook zijn volkje te vertonen. Zeker in de landen achter het Ijzeren Gordijn zijn de Nederlandse inzendingen nog wel eens taboe. Te vrij moedig. Te sexy misschien als het om Jasperina gaat. De uitslag van Montreux, waar natuurlijk ijverig in de wandel gangen wordt gesjoemmeld, kan door zulke factoren worden beïnvloed. We zullen het gauw genoeg weten. Duitsland II 18.25 Vater der Klamotte, tv-serie. 19.00 (K) Journaal. 19.30 (K) Buitenlandse repor tages. 20.15 (K) Die Strassen von San Francisco, tv-film. Aansl.: (K) Tekenfilm. 21.15 (K) Journaal. 21.30 (K) Die Affare Dominici, Frans-Itali- aanse speelfilm uit 1973. 23.10 (K) Journaal. niet. Het nest is van mij, accoord, maar dat ei niet. Daarom gaat het overboord. Eén, twee Toen ont dekte Salomo opeens de heksebezem die Eucalypta vergeten had mee te nemen en die hij onmiddellijk her kende. Duitsland I 18.35 Gilberto und die Hoff- nung. 1900 (K) Actualiteiten. 19.35 (K) Gilberto und die Hoffnung. 20.00 (K) Journaal en weerbericht. 20.15 Trekking van de geluksspi- raal, amusementsprogramma. 21.10 22.00 (K) Loterij trekking en 21.40 Nederland I TELEAC: (K) Coinpu- terkunde les 17, herh. Wiskunde les 2, herh. NOS: (K) Journaal. AVRO: (K) AVRO’s sportpanorama: repor tage van de Engelse Cup Final. 16.45-17.45 (K) Stuif-es-in. NOS: (K) Ti-ta-to- venaar. (K) Journaal. AVRO: (K) Audubon: Het wonder der na tuur. NOS: (K) Bericht aan de levenden: Herden kingsconcert. Reportage van de do denherdenking op de (K) Journaal. Waalsdorpervlakte. AVRO(K) De sneeuw van de Kilimanjaro: film. bekendmaking van het Olym pia-Wingetal. Aansl.: Journaal en weerbericht. Daarna: (K) Het woord voor de zondag. 22.20 (K) Hypno, Engelse speelfilm uit 1961. 23.45 (K) Journaal. Duitsland II 18.00 (K) schwarze Boney Jungfrau, 19.00 (K) Journaal. 19.30 (K) Vrolijk muzikaal raadspel. 20.15 (K) Wenn der Hahn kraht, volksstuk. 21.55 (K) Journaal. 22.00 (K) Sport, re portages - interviews - lotto- getallen. 23.15 Das Gasthaus an der Themse, Duitse speel film uif 1962. 0.45 (K) Jour naal. Duitsland III 18.00 (K) Bedrijfseconomie voor kleine bedriiven, tv-cur- sus. 18.30 (K) Mens en werk. 19.00 (K) Zandmannetje. 19.05 (K) Religieus-wetenschappe- lijk programma. 19.45 (K) Re gionaal nieuws en sport. 20.00 (K) Journaal en weerbericht. 20.15 (K) Ein Haus in Pitts burgh, film. 21.00 Eine Seite des Wahnsinns. Japanse speel film. 21.55 Einde uitzending. Duitsland I 18.00 (K) Nieuws uit Noord- rijn-Westfalen. 18.10 (K) Ge orge, tv-serie. 18.40 (K) Actu aliteiten. 19.20 (K) De galge- brokken, klein tv-spel. 20.00 (K) Journaal en weerbericht. 20.15 (K) Der letzte Wagen, Amerikaanse speelfilm uit 1956. 21.50 (K) Informatief programma. 21.55 (K) Repor tage uit Bonn. 22.20 (K) Jour naal en weerbericht. 22.35 (K) Das provisorische Leben, tv- film. 0.05 (K) Journaal. HILVERSUM II TROS: 7.00 Nieuws. 7.02 (S) Ontbijt-Soos. (7.30 Nieuws. 7.41-8.00 Aktua. 8.30 Nieuws. 8.36-8.45 Gymnastiek voor de huisvrouw). 10.00 (S) Tien-om: minimagazine voor en met kinderen. 10.30 Nieuws. 10.44 (S) Route-A: amusant weg wijs worden in Nederland. 11.55 Mededelingen. 12.00 Ak tua. Overheidsvoorlichting: 12.16 Vast en zeker: uitzen ding van het Ministerie van Sociale Zaken en het Voor lichtingscentrum Sociale Ver zekering. NOS: 12.26 Medede lingen t.b.v. land- en tuin bouw. 12.30 Nieuws. TROS: 12.41 (S) Tross-Country. 13.30 (S) Steiger-Bamusements programma. 15.30 Nieuws. 15.33 (S) Luister uit.én thuisverzoekprogramma voor militairen. (15.30 Nieuws). 17.30 Nieuws. 17.32 Aktua. 17.50 (S) Café-chan- tant: liedjes en muziek uit de goede oude tijd. Politieke Partijen: het Gereformeerd Politiek Verbond. TROS: 18.30 Nieuws. 18.41 (S) Close-up: licht muziekprogramma. 19.00 (S) Concert a la carte: klas siek verzoekplatenprogramma NOS: 19.30 Een dolle boel: hoorspel. 19.50 (S) Radiokoor. 19.57 Inleiding Herdenking cp de Dam. 20.00 Stilte op de Dam. 20.02 Wilhelmus. 20.04 hem kreeg ik wel eens de indruk, dat het er tenslotte alleen nog op aankwam, dat je door David Frost werd ondervraagd Dick Cavett is daarvoor te snel. Hij kan gewoon niet lang bij zichzelf stilstaan. Het doet bijna lichtvoetig aan wat hij on derneemt. Toch geeft hij zijn gasten volop de kans ook met het zwaardere werk te komen. EN NU WE TOCH MET VRAGENSTELLERS bezig zijn, ook Hans van Willigenburg komt niet voor achten terug. Ik kan niet zeggen, dat de natie daarom moet treuren. Van Willigen burg is mij net iedereen te rap af. Het lijkt soms op een wedstrijd in slagvaardigheid. Hij is scheidsrechter en doet tegelijk mee. Ik bedoel daarmee niet de man af te kraken Men kan bijzonder van hem gecharmeerd zijn zoals je ook door Duys kon zijn ingenomen. Misschien hebben zij beiden het in zoverre niet getroffen, dat ze lijken voortbestemd elké situatie aan te kunnen, iedere onverwachte gebeurtenis het hoofd te kunnen bieden. Dan krijgen die programma’s iets van een robotachtige glamour. Het minst bij Duys, dat is waar, maar het bezwaar blijft. Stel daar nu eens een verschijning als Brugsma tegenover. Misschien is de vergelijking onrechtvaardig. Toch zal iedereen wel toegeven, dat wij in Brugsma een ideale ondervrager bezitten, een man met een gezond verstand, wiens woord weegt, een man, die veronderstellingen durft opwerpen en die net als Cavett uitdaagt, juist omdat zijn gasten die uit daging best aan kunnen. Zijn verstaanbaarheid moge wel eens te wensen overlaten, bij Brugsma heb ik altijd het gevoel, dat iedereen graag wil zeggen wat hij op het gemoed heeft, om dat het zin heeft dat Brugsma er bij is, om te vragen, om te luisteren en om er op in te gaan. Dat laatste is iets wat lang niet iedere interviewer aandurft, noch afgezien van het feit of hij er wel verstandig aan doet, want het gaat ook om het niveau, van ondervraagde en van ondervrager TEN LAATSTE: ik weet niet of u hebt gekeken naar de reportage van StuttgartFeyenoord. Zo ja, dan zult u het mei mij betreuren, dat de Duitse regisseur de nare hebbelijkheid aan de dag legde om vaak niet het spel te volgen, maar zich uitvoerig te concentreren op een speler, die net over geschoten had of een doelman, die de bal weer het veld had ingeschopt. Ik begrijp nu, waarom tijdens de Olympische Spelen een Ne derlandse cameraploeg met regisseur de belangrijkste wed strijden versloeg. Natuurlijk hadden de Duitsers tekort aan mankracht, maar dat alleen kan de reden niet geweest zijn. Zelfs competitiewedstrijden worden bij ons beter verslagen. En wie een voetbalreportage op zijn best wil zien, kijke mor genmiddag maar naar de traditionele uitzending uit Londen, het verslag van de Cup-final uit Wembley. De Engelsen heb ben niet alleen gestaan aan de wieg van het voetbal, zij lijken het ook gedaan te hebben bij de reportage op televisie. Als onze Duitse vrienden nu ook hun ogen de kost geven, kunnen ze er nog wat van leren (S) Omroeporkest: hedendaag se muziek. 20.25 Nieuws. TROS: 20.30 (S) Klaviertuosi- teiten. 20.55 (S) Om de kunst: kunstrubriek. 21.09 Zagreb 1945, hoorspel. E.O.: 22.30 Avondoverdenking. 22.5C Klankbord. 23.05 (S) Postludi- um: klassieke muziek. 23.55- 24.00 Nieuws. HILVERSUM III NCRV: 7.02 (S) Drie op je boterham. 9.03 (S) Tot uw dienstklassiek verzoekpro gramma. 10.03 Muziek bij de koffie. 12.03 (S) Drie tussen de middag: Los vast. 14.03 (S) Elpee pop. 15.03 (S) Filter: jongerenprogramma. 16.03 (S) Sportshow I: sport en muziek. NOS: 18.02 Joost mag niet eten. NCRV: 19.02 (S) Disco- rama. NOS; 19.57 Inleiding Herdenking op de Dam. 20.00 Stilte op de Dam. 20.02 Wil helmus. NCRV: 20.04 After eight. 22.02 Strictly country style. 22.30 (S) Jazztime. 22.55 Mededelingen. 23.02 (S) Sportshow II: sport en mu ziek. 0.02 (S) Late date. 2.02 (S) Bent u daar nog? 6.02 Morgenstemming. 6.45-7.00 (S) Zondagmorgen. BRUSSEL 12.00 Nieuws 12.05 Gevari eerd programma. (12.50 Bui tenlands persoverzicht. Nieuws, weerbericht neelagenda). 14.00 Smartlappen. 15.03 Concert. 16.00 (K) Het Kamerorkest: mentaire film. 22.50 NOS: (K) Journaal. Nederland II NOS: venaar- (K) Journaal. NCRV: (K) Filmverslag over Simon Wiesen thal. NOS: Reportage van de dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte. (K) Journaal. NCRV: De overval in Joure: gedramatiseerde documentaire. (K) Requiem van Mo zart. (K) Hier en nu: actua liteiten. NOS: (K) Journaal. 59 „Een vals ei!” riep Salomo, ter wijl hij her ei vol afgrijzen bekeek, waarbij hij het zover mogelijk van zich afhield. „Ik wil er niets mee te maken hebben en daarom ga ik het kapot gooien. Over de rand ermee, hoepsa! Maar toen hij hoepsa had MET EEN FERME ZWAAI is de rector van het Roland Holst-college te Hilversum het nieuws ingetuimeld. De grote man van de TROS, mr. Landré zelf, heeft hem zijn fiat ge geven: „Kijk, dit is mijn opvolger”. En daarmee kwam de heer Leeman ineens op de voorpagina’s. Het begon er bijna op te lijken dat de TROS verweesd zou achterblijven. Dit onheil nu is niet geschied. De man met de snor en de grote brilleglazen, die ons ietwat verbijstert door de onverwachtheid van zijn verschijning, zal voortaan, althans na september, de scepter bij de TROS zwaaien. Een intellectueel met meer da" alleen belangstelling voor het onderwijs. Het zal even wennen wezen. Mr. Landré is een opvallend man in het Hilversumse wereldje. Hij wist zo bliksems goed waar Abraham de mosterd haalt, dat de TROS alleen al door hem groot is geworden. Zijn filosofie bleek zeer simpel, maar ook zeer doeltreffend. Op het ogenblik dat die filosofie mis schien toch iets te eenvoudig wordt voor een A-omroep moet de heer Landré de TROS verlaten. Goed, hij zal wel als adviseur aanblijven, maar ik kan me zo voorstellen dat direc teur Leeman, als ie eenmaal de functie heeft, geen zin heeft een schaduw-premier te zijn. Daar ziet ie niet naar uit. Mis schien ontwikkelt hij ook een filosofie, die de TROS-aanhang kan bekoren. Hij is in elk geval wel zo slim om zich op generlei wijze bloot te geven. Zijn naam is voorlopig nog Haas. Maar bang is hij niet, anders zou hij de post niet ge ambieerd hebben. Met zijn voortreffelijke gevoel voor public relations heeft de heer Landré zijn opvolger de omroep bin nengeleid. Hij schiep eerst een vacuüm. Wie zou hem kunnen opvolgen? Nu heeft hij zelf het gat gevuld. Een man, die Landré’s zegen heeft, moet wel in de smaak vallen. Ik vind het knap. Er hoeft geen tandenborstel in beeld bij het snoep goed, dat de TROS ons aanbiedt. Daar prijkt straks het gelaaf van de heer Leeman en dat is vertrouwenwekkend genoeg. KUNT U ZICH HEUGEN of de benoeming van een nieuwe voorzitter bij de AVRO of bij de KRO ooit is omgeven met die spanning alsof het de verkiezing van een president van Frankrijk gold? De TROS is erin geslaagd om de illusie te wekken. Het voortbestaan van de natie heeft toch maar een tijdje van dit besluit afgehangen. Ik zeg dat schertsend. In feite is het een fraai staaltje van jezelf onder de aandach' brengen. De VPRO doet dat even gewiekst met steeds wee. die teksten bij de telefoonnummers. Ze speelt daarbij voort durend in op de actualiteit, wat wel tot gevolg heeft, dat je graag even blijft kijken naar waar je om kan lachen. Dat is de kunst van het verwachting-wekken, van mensen nieuws gierig maken. In beide gevallen gaat het niet om de pro gramma's. Die ken je wel, zowel van de TROS als de VPRO. De overige omroepen proberen het daarop wel te laten aan komen, een integere manier van zakendoen, die niet altijd beloond wordt. Er zal, denk ik, nog wel eens een proefschrift worden gewijd aan de ontwikkelingen in de Nederlandse televisie, te beginnen bij de exploitatie van het REM-eiland in 1964, toen de steen in de vijver werd gegooid en die maar IKOR: (K) Buffo: film. 23.30 NOS: (K) Journaal. Nederland II NOS: naar. (K) Journaal. VARA: (K) Met de muziek mee: gevari eerd programma. NOS: (K) Journaal. VARA: (K) De Onedin Lijn: tv-serie. (K) De schuilplaats: programma over een schrijfster en haar boek. (K) Koning Klant: con sumentenprogram ma. (K) Achter het nieuws, met een reportage over de Franse verkie zingen. NOS: (K) kunst. (K) Journaal. HILVERSUM I VARA: 7.00 Nieuws. 7.11 Ochtendgymnastiek. 7.20 (S) Z.O.: gevarieerd programma (754 VPRO: Deze dag. 8.00 Nieuws. 8.11 Dingen van de dag. 9.35 Waterstanden). 10.30 (S) Z.I.: muziek- en informa- tieschow. (11.00 Nieuws). 13.00 Nieuws. 13.11 (S) In de Rooie Haan: VAR A’s zaterdagmid- dagcafé. NOS: 14.45 Radio koor: oude koormuziek. 15.00 Herdenkingsdienst in de Oude Lutherse Kerk te Amsterdam. 15.30 (S) Hedenaagsde muziek 15.55 Plechtigheid bij het Na tionale Monument op de Dam 16.30 Nieuws. 16.32 Program ma voor de buitenlandse werknemers. Christian Scien ce: 17.40 God heeft u lief. NOS: 17.55 Mededelingen. 18.00 Nieuws. VARA: 18.11 Dingen van de dag. 18.20 (S) Varié' amusementsprogram ma. 19.30 De Scala 1925-1950. NOS: 19.57 Inleiding Stilte op de Dam. 20.00 Stilte op de Dam. 20.02 Wilhelmus. VARA Ernstige De VARA verzoekplatenpro- 22.00 Boemerang een week nieuws kritisch ge zien, gehoord en gelezen. 22.30 Nieuws. 22.40 (S) Hoe later op de avond: licht muziekpro gramma. 23.05 Ach ja de

Krantenviewer Noord-Hollands Archief

IJmuider Courant | 1974 | | pagina 51