e Paulus de boskabouter Arman en llva Panda en de meesterf linkerd 4 Programma’s van radio en televisie AVRO start Engelse serie amusante verkoopiessen RADIO ZATERDAG TV VRIJDAG TV ZATERDAG ■I h i| VARA brengt tv-bewerking Papermoon MIC 14 VRIJDAG 2 5 JUNI 19 7 6 RTV 15 1 Voetbal Mies en Scène I ■■i IS! J jlllllIlHil IJ. II. Opheldering Ai J 1» ST J iiiiiiifiiiiiHiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHiHiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmiiiiiiiiiiiniiimiiiiiiftimiiiiiniiniiiiiiiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin i lts I ts. I (Van onze RTV-redactie) ?m- Ti-Ta- i DUITSLAND III DUITSLAND I 19.30 17.00 DUITSLAND II 23.25 Ti-Ta- DUITSLAND III 85. i en I DUITSLAND I ,A DUITSLAND II Met de BBC inzending „Picnic" veroverden de Enge (sen op het Mgj' i I NEDERLAND 1 18.30 NOS: gierende kreet, waardoor Gregorius weer ontwaakte. „Kijk, ze is weer aan het vliegeren", mompelde hij. Euca- lypta beschreef een feilloze bocht boven haar tuin, maakte een duik vlucht rakelings over de kop van Kra- nerk- ligen in uw Knip ris- wij irdt oor Hen 7. „Ken je de oude Pluis Panda mis schien?” vroeg de vreemde, terwijl hij Panda op de been hielp. „Pluis?" herhaalde Panda verrast. „Jazeker. Dat is mijn oudoom.” „Dat is toevallig”, riep de ander uit. „Het is mijn oudoom ook. Dan zijn we een soort neven. Pk ben Pammander, maar je mag me Pam noemen Verder kwam hij niet, want nu klonk het gekraak van brekend hout en toen ze omkeken, zagen ze de bouw- baas gramstorig uit de resten van zijn keet komen. P-pas op”, riep Panda nog maarde bouwvakker had al een stuk hout gegrepen en wierp dat nu naarde beide neven. Maar daar trok Pam zich niets van aan. „Ik pas altijd op", zei hij kalm, ter- Dit allemaal is ongetwijfeld waar, en ik zou mijn dochter ook nooit aanraden haar goede leven in de veeleisende televisiewe reld te vergooien, maar het zijn natuurlijk ook luxeproblemen, als ik even zo vrij mag zijn dit te zeggen. Tegenover de span ningen die het werk met zich meebrengt (zoals ieder creatief werk), staat het feit dat het leuk, afwisselend, creatief werk is. De inpaksters op de chocoladewerkfa- briek kennen vermoedelijk niet die span ningen die het tv-werk met zich mee brengt, maar ze staan wel de hele dag aan zo'n lopende band te ezelen, zonder dat het ook maar in hun hoofd opkomt erover te klagen dat zij dan „weer een week van huis” zijn, of alleen de dinsdag, woensdag en donderdag vrij hebben voordat zij vrij dag weer aan het werk moeten. wijl hij het vliegende houtwerk met een eenvoudige beweging in tweeen deelde. „Onze familie is nooit bang, zoals je weet. Ikzelf herinner me nog levendig dat ik met Mies Bouwman (tevens presentatie), Erik de Vries (tevens regie) en Joris van HILVERSUM Een kruising tussen een cursus verkoopiessen en een amuse- mentsserie, zo kondigt de AVRO de tele visieserie „Help een klanfaan, die vanaf vrijdag 10 juli tien weken lang te zien zal zijn. „Help een klant” dat aanvankelijk iets frivoler „Help! een klant” zou gaan heten, gaat ervan uit dat de bevolkings explosie gevolgd is door een klanten-, en dus koopexplosie. De AVRO kocht de serie in Engeland waar de BBC haar uitgezonden heeft. Het amusemenstsaspect wordt hoofdzakelijk gevonden in de hoofdrolspeler-producer John Cleese, hier te lande bekend van de Monty-Pythonshows. Niettemin overheerst het' educatieve karakter. Niet verwonderlijk, want de serie is gemaakt door de commerciële maatschappij Video Arts ter ondersteu ning van verkoopcursussen, en niet direct voor uitzending op televisie. Chef educa tieve programma’s van de AVRO, de heer R. M. Stinga, vindt dat geen bezwaar; „In de omroepwet staat dat de omroepen ook een educatieve taak hebben. We zenden „Help een klant” overigens uit in samen werking met de Stichting Opleiding en Vorming Detailhandel, die de hoop heeft dat een betrekkelijk groot publiek geï nteresseerd is”. Het is de eerste serie die de eenmans- afdeling educatieve programma’s van de AVRO op het scherm gaat brengen. In de tien afleveringen worden onder meer behandeld de diverse soorten lastige klan ten, de servicemonteur, de telefoniste, klachten, offertes en de handelsbeurs. Bij de serie hoort het boekje „Klantenservi ce” dat de AVRO uitgeeft en waarin de belangrijkste tips uit de televisieserie zijn opgenomen. toor oop vin- win- ora- n in een ilhal zo'n ren ifor- der- iden ledi- ison risi- door eurs I. U Heel fiets die kaar i risi- iste net een ivi- ives- sge- dus n 10 tolop ns- lem en- Vlug en dapper, wat jij? Wat doe jij bijvoorbeeld voor de kost?" „Eh stamelde Panda. „Ik eh Niet veel, bedoel ik. Ik zoek eigenlijk een baantje, zie je?” „MIJL OP ZEVEN” BEREIKTE deze week na twee jaar de finish, met een uitzending vol aardige onderwerpen, zoals een tocht langs te koop staande huizen in het Gooi, en het televisieportret van Phe Wijnbeek, de ongekroonde konin gin van het Gooise radio- en televisiele- ven. „Mijl op zeven”, een vijftig minuten durend programma van Wil Groot, Lam- bertus Lambregts, Joost Tholens en Ad Versney (de volgorde riekt naar een alfa betische), met Maarten Schmidt achter de camera. Kees Rijninks achter het geluid en Jeroen Kamphoff en Kees Straatsma achter de montage, had in dit laatste pro gramma Ineke Vlug uit Laren aangetrok ken ter versterking van het regionale ele ment in het presentatie team. Dat mocht ook wel, want wie behalve Phe Wijnbeek woont er in het Gooi van de televisiemede- werkers, dus ook van „Mijl op zeven”? Waarom stopt „Mijl op zeven” ermee? De formule van het programma leek goed voor een minstens even lange levensloop als bijvoorbeeld De Vuist van Duys, het materiaal bestond immers uit mensen die op de een of andere manier interessant waren, en zulke mensen maken, als je maar de juiste invalshoek kiest en ook in mensen geïnteresseerd bent, ongeveer de helft van de Nederlandse bevolking uit. Het team van ’’Mijl op zeven” heeft in de afgelopen twee jaar bewezen deze beide voorwaarden te vervullen, dus gebrek aan onderwerpen kan het motief voor stopzet ting van het programma niet geweest zijn. en u n) STADREGIO AMSTERDAM 17.00 Kijk in de wijk, programma vanuit buurt en wijk 17.45 Uit in Amsterdam. 18.45-19.00 Van giste ren, weekoverzicht.. 18.00 (K) Informatief program ma. 18.30 (K) Schooltelevisie. 19.00 (K) Zandmannetje. 19.05 (K) Pro gramma voor Joegoslavische werk nemers. 19.15 (K) Film als Hobby. 19.30 (K) Informatie over huisdie ren. 19.45 (K) Nieuws uit Noordrijnland-Westfalen. 20.00 (K) Journaal en weerbericht. 20.15 (K) Diese Woche 21.00 (K) Ende offen: forum en reportage. Aansluitend (K) Journaal. 18.00 (K) Kung Fu, tv-serie. 18.55 (K) Mainzelmannchen. 19.00 (K) Journaal. 19.30 (K) Das Haus am Eaton Place, tv-serie. 20.15 (K 20.15 K) Populair concert» 21.45 K) Reportage. 22.00 (K) Journaal. 22.05 (K) Sport, reportages, interviews en lottogetallen. 23.20 (K) Some like it hot. Amerikaanse speelfilm. 1.15 (K) Journaal. orm oopt kas en jubelde: „Nou geloof ik toch warempel dat ie zich gaat beteren!” Het beteren was echter van korte duur, want juist toen ze weer een flinke hoogte bereikt had, begon de bezem te sputteren en toen ging het weer mis. HILVERSUM I VARA: 7.00 Nieuws. 7.02 (S) Och tendpost: grammofoonplaten en weekendtips (7.30 Nieuws. 7.41-7.53 Dingen van de Dag.). 8.30 Nieuws. 8.36 Gymnastiek voor de huis vrouw. 8.45 (S) Invaller: Henk Molenberg: gesprekken en muziek. 10.30 Nieuws. 10.33 (S) Z.I.: een pro gramma dat voor zichzelf spreekt. 12.26 Mededelingen voor land- en tuinbouw. 12.30 Nieuws. 12.41 (S) In de Rooie Haan: hitwerk en aktuali- teiten. 14.30 (S) Muziek uit Studio I: muzikale show. 15.30 Nieuws. 15.33 (S) Twee uur Joegoslavië: muziek en verhalen over het alledaagse- en kulturele leven. 17.30 Nieuws. 17.32 Dingen van de Dag. 18.00 (S) Ekspres: licht platenprogramma, p.p. 18.19 Uitzending van de RKPN. VARA: 18.30 Nieuws. 18.41 (S) Ekspres, vervolg. 19.00 (S) De VARA feliciteert verzoekplaten programma. 21.00 (S) Doorde jaren heen; het dagelijkse leven in 1949. 22.30 Nieuws. 22.40 (S) Lui Luiste ren: grammofoonplaten. 23.55-24.00 Nieuws. HILVERSUM III Ieder heel uur nieuws. NCRV: 7.02 (S) Happy sound, gospelpro- gramma. 7.55 Eerlijk gezegd 8.03 (S) Pop Station. 10.03 (S) Muziek bij de koffie. (11.03 Hollands kwartier tje. 11.15 Strictly country style). 12.03 (S) Drie tussen de middag: Los Vast. 14.03 (S) Bij Barend op de vrolijke toer 16.03 (S) Sports- how NOS. 18.03 (S) NOS-Maal NCRV 19.02 (S) Pers Vers, nieuwe grammofoonplaten 20.02 (S) Eddy go round. 22.02 (S) Sportshow (22.55 Mededelingen.) 23.02 (S) Late date 0.30 (S) Jazztime. 1.02(S)Mid- dernachtblues. 2.02 (S) Bent u daar nog? 6.02 (S) Al wakker? 6.45-7.00 (S) Zondagmorgen HILVERSUM IV AVRO: 7.00 Nieuws. 7 02 (S) Reveille: klassieke muziek. 9.00 Nieuws. 9.05 Wiens schuld is het? (8). 9.20 (S) Pierre Palla (II), piano muziek 9.40 (S) 't Is historisch, pro gramma over geschiedenis. 10.00 (S) Ascanio in Alba, opera van Mozart 12.45 Trad, volksmuziek vandaag 13.15 (S) Op haren en sna ren' vioolconcert. 13.40 (S) Neder lands Koorfestival 1976. 14.00 Nieuws. 14.02 (S) Courant(e), week krant met en over muziek. 15.20 (S) Zwitserse historische orgels (IV) 16.00 (S) Aspecten, kunstrubriek 16.40-17.00 Radiojournaal (Herhaling van het in onze vorige editie gepubliceerde programma) 14 De meeste heksen vinden het fijn om goed hard te gillen als ze op hun bezemsteel rondstuiven. Eucalypta maakte daarop geen uitzondering. Omdat de bezem dit keer wat vlotter van start was gegaan, uitte ze een 18.00 (K) Der Elternfuhrerschein, informatieve serie. 18.30 (K) God en de wereld. 19.00 (K) Zandmannetje 19.05 (K) Aktueel wetenschappelijk magazine 19.30 (K) Sport in het Westen.19.55 (K) Nieuws uit Noordrijnland-Westfalen. 20.00 (K) Journaal en weerbericht. 20.15 (K) Kultureel magazine 21.00 (K) Tv- spel van de maand 22.30 (K) Spru- cheklopfer 22.40 (K) Journaal 18.20 Vater der Klamotte, comedy-sene. 18.55 (K)Barbapapa 19.00 (K) Journaal 19.30 (K) Repor tages uit de hele wereld 20.15 (K) Entfuhrung, dokumentaire film 21 45 (K) Journaal. 22.00 (K) Korte films. 22.30 (K) Die Strassen von San Francisco, tv-serie. 23.15 (K) Journaal. NEDERLAND 1 15.30 NOS: (K) Journaal. 15.32 VARA: (K) Popconcert Gentle Giant. 16.23 (K) De vele gezichten van India, dokumentai- re-serie. 16.50 (K) Hans met de hoed. De film van Ome Wil lem, kinderprogramma 17.45 NOS: (K) Sport extra: Olympische Zwemse- lect wedstrijden van de KNZB. 18.30 (K) Reportage Tour de France. 18.55 (K) Journaal. 19.05 TROS: (K) Koning kind. Programma over kin deren. 19.35 (K) De man van zes mil joen, tv-serie. 20.25 (K) Op losse groeven, muziekprogramma. 21.35 NOS: (K) Journaal. 21.50 TROS: (K) Tros Sport. 22.15 (K) Verkrachting (Cry rape), tv-film uit 1973. 23.25 NOS: (K) Journaal. „Je was niet meer dan een week thuis per maand”. Doordat het programma zo arbeidsintensief was en de redactieleden ook al een dagje ouder werden (goede veertigers, veelal), ging de onvermijdelij ke moeheid optreden en ontstond het gevoel dat „Mijl op zeven,, zo mogelijk nu maar eens door jongere mensen gedaan moest worden. Want afgezien van het tijd rovende van het programma, kwamen daar nog de gebruikelijke spanningen bij: is het materiaal ontwikkeld, is het materi aal goed geworden, komen we wel op tijd klaar, etcetera... Gelukkig geeft Studio, het programma blad van de KRO, zelf opheldering over de reden van het verdwijnen van een van zijn aardigste en bezienswaardigste program ma’s: „De voorbereiding voor een tv-reeks als „Mijl op zeven” is zo omvangrijk en tijdrovend, dat de kleine redactie geen kans ziet er volgend jaar mee door te gaan”. Ik geloof dat graag. Maar ik zet er toch een vraagteken bij. Ad Versney heeft het me uitgelegd, als lid van de kleine redac tie. Er ging veel tijd heen met de research, die door een man of drie, vier geschiedde. Kranten werden doorgelezen, de Matla, VW-folders, men raadpleegde de gege vens van Holland Tour, en zo werden in het afgebakende gebied (in het eerste jaar was dat een hele provincie, in het tweede jaar een kleiner gebied, bijvoorbeeld alleen het Gooi) de interessantste onder werpen uitgezocht, waarbij natuurlijk ook vaak moest worden nagegaan of het betreffende onderwerp of de betreffende persoon niet alleen op papier, maar ook in werkelijkheid de „impact” had die men ervan verwachtte. Nu is het aan de andere kant natuurlijk heel normaal dat mensen na twee jaar en twintig uitzendingen in totaal wel eens iets anders willen. Maar dat zou in dit geval niet ten koste van het programma hoeven te gaan, in die zin, dat dezelfde formule kan worden ingevuld door jongere colle ga’s, mits die dit met dezelfde animo zou den doen (want door de wisselwerking met de mensen die in beeld komen, is zulke animo en zulke interesse voor die mensen onontbeerlijk, anders vervlakt het programma). Je zou het, voor de ver andering, kunnen vergelijken met voet bal. De formule van voetbal is goed, maar de animo bij enkele Ajax-spelers is wat verflauwd. Moet Ajax, als een van de vele betalende clubs, dan maar stoppen, of heeft het zin enkele spelers te vervangen en gewoon door te gaan met voetbal? Me dunkt het laatste. De KRO (die in deze vergelijking zo vriendelijk is de rol van de KNVB op zich te nemen) heeft, aldus Frank Wijsen van de informatieve programma’s die het in het geval van Ajax niet onverstandig van de Amsterdammers zou vinden als zij er definitief mee ophielden, desondanks besloten met „Mijl op zeven” te stoppen. Maar hij geloofde wel te kunnen zeggen dat de KRO het komend seizoen met een nieuw programma zal komen dat de „Mijl op zeven”-fans zeker zal bevallen. Met die research ging, globaal genomen, de eerste week (na de voorgaande uitzen ding) heen. De tweede week werd besteed aan het filmen van de uitgekozen onder werpen. „Dan was men weer een week van huis”. Na die filmweek volgde het overschrijven op ampex, het aanbrengen van de titels, de montage, kortom de tech nische afwerking, en als dat allemaal ach ter de rug was, had men dinsdag, woens dag en donderdag na de uitzending even vrij, waarna op vrijdag weer begonnen moest worden aan het volgende pro gramma. 18.30 (K) Intermezzo; Don Camil- lo und Peppone, film. Aansluitend (K) Reportage. 19.15 (K) Aktualitei- ten. 19.50 (K) Kurz vor 8. 20.00 (K) Journaal en weeroverzicht. 20.25 Menschen m Hotel, speelfilm. 22.00 (K) Reportage. 22.15 (K) Trekking van de lottogetallen. Aansluitend (K) Journaal en weeroverzicht. Daarna. (K) Het woord voor de zon dag. 22.35 (K) Vanete-programma. 23.55-24.00 (K) Journaal. „Weer een week van huis” klinkt mijns inziens ook dramatischer dan het hoeft te zijn, als je je programma aan (bijvoor beeld) het Gooi wijdt, maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen. Ik kan me ook niet voorstellen dat de medewerkers aan het programma maar drie dagen per maand in de schoot van hun gezin konden vertoeven, want in die researchweek ben je toch niet dag en nacht op stap, en bij dat monteren kom je toch ook nog wel eens ’s avonds thuis? Er zal door de teamsters wel behoorlijk hard gewerkt zijn, de afge lopen twee jaar, en het staat in ieder geval vast dat zij een heel aantrekkelijk pro gramma van hoge kwaliteit hebben afge leverd, maar de gedachte dat het voor een gewoon mens niet vol te houden was kan alleen maar gerezen zijn door vergelijking van hun arbeidsprestaties met die van het gros van de Hilversun-employées... Je kan het immers ook met andere pro gramma’s vergelijken. Met bijvoorbeeld Brandpunt, waarvan de medewerkers zich voortdurend spoorslags naar het bui tenland moeten begeven, en dan blijkt Portugal toch heel wat zenuwslopender, dunkt me, dan Poortugaal. Hoeveel moei- lijker is het werken niet in het buitenland, vergeleken met de meewerkende manier waarop „Mijl op zeven” in de Nederlandse provincie overal werd ontvangen? Of laten we het programma, het tv-cabaret. Farce Majeure, dat met vijf man de redac tie, de teksten, het spel en de regie ver zorgde; Hadimassa, waarvoor de teksten geschreven werden door Dimitri Frenkel Frank (die ook de regie deed) en Kees van Kooten en Wim de Bie (die ook meespeel den), en die met hun drieën tevens de redactie vormden. den Bergh (tevens adjunct- hoofdredacteur van Vrij Nederland) in de redactie zat van „Mies en Scene”, dat weliswaar weinig gefilmde onderwerpen had (in het geheel elf stuks in de eerste elf uitzendingen, de meeste in het buiten land), maar per uitzending van 50 minuten toch zo’n elf onderdelen gemiddeld had, waarvan dikwijls eentje uit het buiten land (equipe van Duitse satirische pro gramma „Hallo Nachbarn”, Mireille Mathieu, Mikis Theodorakis, Harry Bela- fonte, Barbra Streisand, Henry Cooper, Nancy Sinatra, Maurice Chevalier en der- gelijke), en dan niet eens in de maand, maar eens in de veertien dagen! Ik kan me niet herinneren dat we daar bijster moe van werden, het was wat gemakkelijker in technische zin omdat je de mensen voor de camera haalde naar de Brakke Grond in Amsterdam, hoewel dat organisatorisch, bij een directe uitzen ding, ook weer problemen meebracht die je niet hebt als je er je vrolijke busje op uit trekt. Mies en Scene heeft vier seizoenen lang elke veertien dagep 50 minuten vol gemaakt, en alle medewerkers eraan leven nog. dus ik bedoel maar... (K) Reportage Tour de France. 18.55 (K) Journaal. 19.05 VARA: (K) Papermoon, tv-serie. (K) De Stratenmakerop- zcczhc.v. Compilatie 18.00 (K) Nieuws uit Noordrijnland-Westfalen. 18.05 (K) Intermezzo met Programmaover- zicht voor de komende maand. Aansluitend: (K) Uriter einem Dach, tv-serie. 18.45 (K) Café Hun- gana, tv-spel 19.15 (K) Aktualitei- ten 19.45 (K)Hit um4telvor8.20.00 (K) Journaal en weerbericht. 20.15 (K) Atschuss, Tante Emma, volks stuk 21.35 (K) Der 7 Sinn. 21.40 (K) Reportage uit Bonn 22.05 (K) Jour naal en weeroverzicht, 22.30 (K) Sport 22.45 (K) Falsche Bewegung, tv-film 0.25-0.30 (K) Journaal. Gouden-roos festival 1976 in Montreux de derde pnjs.De hoofdrollen in het kolderverhaat worden gespeeld door Ronnie Corbett en Ronnie Barker. De regie is van Terry Hughes. Op de foto: Ronnie Corbett en Julie Crosthwait. (Vanavond Ned. 120.00 uur). VARA: (K) Was de droom bedrog? Doku mentaire. 22.30 (K) Oscar Peterson pre senteert: jazz-concert. 23.00 IKON: (K) Eszter, doku mentaire. NOS: (K) Journaal. NICO SCHEEPMAKER iiiiiiiiiimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimiimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim De VARA start vanavond met de eerste aflevering van de Amerikaanse televisieserie Papermoon met in de hoofdrollen Christoffer Connelly en Jodie Foster (beiden op de foto). Onder de titel Papermoon werd eerder al een bioscoopfilm gemaakt met in de hoofdrollen Ryan O'Neil en zijn dochtertje Tatum. De avonturen van dit schelmenpaar begint met een wedstrijd waarvan de juryleden door de twee worden omgekocht. (Nederland 1 om 19.05 uur) HILVERSUM II TROS: 7.00 Nieuws. 711 Och tendgymnastiek. 7.20-18.00 Recht streeks gevarieerd programma vanuit Assen (TT-races). (8.00 Nieuws. 9.35 Waterstanden. 11.00 Nieuws. 12.49 Overheidsvoorlich ting: Exportiviteiten 13.00 en 16.00 Nieuws. 17.55 Mededelingen.). 18.00 Nieuws. 18.11 Toeraktua: aktuah- teiten. 19.00 (S) Tross-country. 20.00 Nieuws. 20.05 (S) Concert a la carte: klassiek verzoekplatenprogramma. 22.00 (S) Woorden in de avond: voordracht en muziek. EO: 22.30 (S) Laat ons de rustdag wijden- medi tatie en gewijde muziek. 23.00 (S) Reflector, informatie met het oog op de gemeente 23.15 (S) Postludi- um: klassieke muziek. 23.45 (S) Goed nieuws, programma voor Spaanse 'werknemers. 23.55-24.00 Nieuws. zeeshow. van liedjes. 20.00 (K)De Picnic, Engelse film. 20.30 (K) Beryls lot, tv-serie. 21.20 (K) Interview met de minister-president. 21.35 NOS: (K) Journaal. 21.50 NEDERLAND 2 18.45 NOS: (K) Tovenaar. 18.55 (K) Journaal. 19.05 AVRO: (K) Toppop hit parade. 20.00 NOS: (K) Journaal. 20.25 AVRO: (K) De Gebroe ders Hammond. 21.20 (K) Voor u zingt Lee Towers. 21.30 (K) The invisible man, tv-serie. 22.25 (K) Televizier magazine. 23.00 NOS: (K) Journaal. NEDERLAND 2 18.45 NOS: (K) Tovenaar. 1.8.55 (K) Journaal. 19.05 KRO: (K) The Flints to nes, tekenfilmserie. 19.25 (K) Er zit muziek in, serie tv-komedies. 19.50 KRORKK: (K) ’t Zand '33.'— 20.00 NOS: (K) Journaal. 20.25 KRO: (K) De Willem Ruis Show. 21.50 (K) Brandpunt. 22.30 (K) De Olympische Spe len, dokumentaire serie. 23.20 NOS: (K) Journaal. 23.25 (K) Reportage TT-Races in Assen. z ‘i’"" DIE DRAAG JE IN BED NOU - OM TE BECINNEN, ZO IETS OH, WAT EEN PRACHTIGE JAPON IK ZlE ME AL FLANEREN 1 ONDER DE LICHTEN/ "~- J/ DAT IS EEN -NACHTJAPON W-1A

Krantenviewer Noord-Hollands Archief

IJmuider Courant | 1976 | | pagina 15